AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:16 #1 Del Skrevet torsdag kl 11:16 Hadde bilen min på EU kontroll (vw Touran 2013. Var noe som måtte fikse, som jeg fikset selv. Det var en liten feil på det ene frontlyset som måtte justeres. Jeg leverte inn bilen igjen på verkstedet, for å justere lyset. Mekanikeren brukte 10 min, så var det gjort. Prisen ble 850.-. Er ikke dette hinsides dyrt for en 10 min jobb? Anonymkode: 09ed6...b2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:24 #2 Del Skrevet torsdag kl 11:24 Jo, det var dyrt.. Sist jeg måtte justere lysene var det gratis. Gikk på merkeverkstedet som hørte til bilen/salgstedet. Anonymkode: 70a39...41e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinte-my Skrevet torsdag kl 11:30 #3 Del Skrevet torsdag kl 11:30 Du har ikke betalt for justering og etterkontroll? Syntes også det hørtes mye ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Markion Skrevet torsdag kl 12:46 #4 Del Skrevet torsdag kl 12:46 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jo, det var dyrt.. Sist jeg måtte justere lysene var det gratis. Gikk på merkeverkstedet som hørte til bilen/salgstedet. Anonymkode: 70a39...41e Må vel gjøre det neste gang tenker jeg ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Markion Skrevet torsdag kl 12:59 #5 Del Skrevet torsdag kl 12:59 Sinte-my skrev (1 time siden): Du har ikke betalt for justering og etterkontroll? Syntes også det hørtes mye ut. Det var etterkontroll. Jeg skifta en bremseskive og en stabilisator stag fremme selv. Så 10-15min for å sjekke det jeg hadde gjort og, og stille den ene lykta. Ved et annet verksted jeg brukte før så skifta jeg 2 bremse skiver. På etterkontrollen så så behøvde jeg ikke betale noe. Hadde det var 200-300 lapper så hadde jeg ikke brydd meg, men 850.- synes jeg er i drøyeste laget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet lørdag kl 10:11 #6 Del Skrevet lørdag kl 10:11 Gi beskjed til Kontrolløren hos NAF så ordner de dette gratis NAF bruker Noen få minutter/sekunder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå