Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom til å tenke på boka "Per, Ida og Minimum" som jeg fikk av helsesøster da jeg var seks år. Den handlet om hvordan barn blir til.

Flere som husker den?

Videoannonse
Annonse
Gjest Liten Tapir
Skrevet
Aldri hørt om.

Ikke jeg heller...

Skrevet

Aldri hørt om den jeg heller.

Hadde vel ikke trengt den uansett, for jeg husker godt den "tegneserieboken" Mamma og Pappa hadde om hvordan barn ble til som jeg bladde i fra jeg var et par år gammel. *godt informert* :ler:

Skrevet

Dette var en slags tegneseriebok.

Skrevet
Dette var en slags tegneseriebok.

Det er ikke den du snakker om, den vi hadde er en britisk bok.

Skrevet

Åja! Blir helt myk her jeg sitter! *minner strømmer tilbake* :)

Men vet ikke hvor jeg fikk den fra, mulig det var fra helsesøster...

Den boka var jo kjempefin!! :)

Skrevet

Fikk den ikke, men mamma og pappa lånte den til meg på biblioteket. Totalt nytteløst, for jeg hadde lært alt av Trond Viggo og fortalte det til alle som ikke stakk av. Stakkars mamma... :sjenert:

Skrevet (endret)

Har aldri hørt om boka.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
  • 1 år senere...
Skrevet

Ja, den boka husker jeg godt!

Ungene mine elsket denog hele nabolaget husker den. Min datter er nå 23 år og etterlyste nettopp boka, desverre kan vi ikke finne den igjen.

Jeg har undersøkt litt og boka er utsolgt fra forlaget og blir ikke trykket igjen. Den er å få på svansk, dansk og tysk under originaltittel. Jeg har klart å få tak i et engelsk eksemplar fra Amazon under tittelen: Our new baby. Og det passer godt ettersom hun bor i London og har eneglsk kjæreste, men jeg skulle gjerne hatt et norsk eksemplar også...

Merete

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...