Gå til innhold

Mann på 40 år på Treningssenter: Hvorfor stille unge kvinner seg opp midt foran deg når en trener?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De står nok bare utålmodige å venter på at apparatet skal bli ledig, og de står nok forran deg, slik at du skal skjønne at de venter...

Så vær så snill å gjør deg ferdig, ikke bruk ekstra tid, bare fordi du tror at de liker å stå der å vente.

Anonymkode: a501f...021

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den videoen er jo åpenbart staget, men det skjønte du kanskje. 

Min opplevelse er at de fleste damer liker å trene uten å bli beglodd. Det er en jentegym på mitt treningssenter, mange som foretrekker å være der inne. 

Det skjer noen ganger at damer stiller seg foran meg også. Jeg er kvinne selv. Det er jo bare noen som tenkte at akkurat der var den en fin ledig spot å trene. 

Godt mulig noen liker å bli glodd på også. Jeg har jo tenkt tanken en gang eller to når menn som - av alle ledige vekter og apparater på treningssenteret - skal sette seg rett ved siden av eller vis a vis meg og grynte og stønne. Noen ganger lurer jeg på om det er for å imponere, at de kanskje har lagt på enormt med vekter (jeg ser jo ikke hvor mye vekt det er siden jeg ikke bryr meg da). 

Jeg vet ikke, folk er forskjellige. Men please, bare prøv å ikke glo og unnskyld det med at de sikkert har lyst siden de eksisterer i ditt synsfelt og har trange klær på seg eller noe annet teit. 

Hva jeg trener i handler først og fremst om hva jeg skal trene den dagen, hva jeg føler meg vel i, er jeg kald eller varm den dagen, har jeg mensen, hva er rent i skuffen, hva er mest behagelig, hva har en lomme til mobilen, hva holder puppene på plass.. det handler om alt annet enn at jeg vil at menn skal glo på meg, det er det alle siste jeg ønsker å oppnå med klesvalget på gymmen. Selv om jeg har nok av tighte tights og treningstopper. 

Anonymkode: db45f...e23

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du egentlig ute etter å høre "ja, disse unge flotte jentene stiller seg foran en mann på 40, fordi de har lyst på ham, de synes eldre menn er skikkelig attraktivt, og spesielt DU, siden du er hot, de vil ha seksuell oppmerksomhet, så det beste du kan gjøre er å glane på dem og flørte"? 

Trolig er svaret at det er tilfeldig. Evt i ditt hode. De tenker ikke over det. De følger et program. De er ikke på senteret for å bli sjekket opp, eller sjekke opp andre. 

Anonymkode: 33a4f...dba

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke inn på den lenken, men mange menn tror de er guds gave til kvinnen og mangler fullstendig antenner. Aldri sett noen damer som stiller seg opp på en spesiell måte på et treningssenter, men sett noen få ekle menn som glor og følger etter damer. 

Anonymkode: 14026...919

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så langt inne i min egen boble når jeg trener at jeg ikke registrerer andre mennesker engang. Hvis jeg stiller meg opp foran/i nærheten av deg kan du være 100% sikker på at det er tilfeldig. Jeg legger sannsynligvis ikke merke til at du er der i det hele tatt.

Anonymkode: 20215...20e

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De stiller seg opp overalt og gir blaffen i hvem de står foran, så dette har nok ikke noe å gjøre med at du er mann på 40 år😉 

Anonymkode: 9dec3...ccf

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.5.2025 den 18.56):

Mann på 45 her. 
Jeg bruker av og til å stille meg slik at jeg ser de damene som driver med tøy og bøy på mattene. Noen ganger når de står der på alle fire med svai i ryggen er det et herlig syn. Ser rett inn i den svette bollemusen. Kvinnekroppen er et flott syn!

Anonymkode: ddf4d...3e0

🤮

AnonymBruker skrev (På 9.5.2025 den 16.39):

Du får takke dine medsøstre. De som gjør seg deilig på treningssenteret. Sminker seg og velger tights og kort topp som fremhever rumpa og pupper. Som går forbi med holdningen "se hvor deilig jeg er". Og kikker seg i speilet hvert 5. min.  De eeelsker oppmerksomhet. 

🤮🤮

Anonymkode: 5193c...846

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri sett. Tenker det bare er noe som forgår i hodet på enkelte griser.
At en jente plasserer seg slik at en mann kan se henne trene har nok betydelig mer med innretningen av senteret, dagens programm, hvor det er ledig og helst litt plass rundt og at på et treningssenter er det utrolig nok andre folk som trener.
Om, med understreking på om, det skulle være slik at en jente med vilje plasserer seg for å bli sett, gjelder det garantert ikke de 10-20-30 år eldre mennene men noen på jentas egen alder. Alt i verden handler virkelig ikke om gamle gubbers kåtskap.

Anonymkode: 08551...b7a

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg så heldig at jeg har tilgang til å trene mer eller mindre alene. De gangene det er andre der, så er det kollegaer av meg. Vi har tilgang til et velutstyrt treningssenter 24/7 og jeg elsker det!

Før trente jeg ved et treningssenter som hadde egne avsatte tider for kvinnelige medlemmer. Det var godt besøkte tider for å si det sånn. Egentlig litt tragisk at det faktisk er et behov.

Utrolig fascinerende og jævlig creepy at man nesten aldri kan trene ute å enten bli beglodd, snikfilmet, forstyrret av en eller annen nepe som #barevilsnakkelitt osv.

Anonymkode: 4b2d1...d2d

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Aldri sett. Tenker det bare er noe som forgår i hodet på enkelte griser.
At en jente plasserer seg slik at en mann kan se henne trene har nok betydelig mer med innretningen av senteret, dagens programm, hvor det er ledig og helst litt plass rundt og at på et treningssenter er det utrolig nok andre folk som trener.
Om, med understreking på om, det skulle være slik at en jente med vilje plasserer seg for å bli sett, gjelder det garantert ikke de 10-20-30 år eldre mennene men noen på jentas egen alder. Alt i verden handler virkelig ikke om gamle gubbers kåtskap.

Anonymkode: 08551...b7a

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

De stiller seg opp overalt og gir blaffen i hvem de står foran, så dette har nok ikke noe å gjøre med at du er mann på 40 år😉 

Anonymkode: 9dec3...ccf

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Er du egentlig ute etter å høre "ja, disse unge flotte jentene stiller seg foran en mann på 40, fordi de har lyst på ham, de synes eldre menn er skikkelig attraktivt, og spesielt DU, siden du er hot, de vil ha seksuell oppmerksomhet, så det beste du kan gjøre er å glane på dem og flørte"? 

Trolig er svaret at det er tilfeldig. Evt i ditt hode. De tenker ikke over det. De følger et program. De er ikke på senteret for å bli sjekket opp, eller sjekke opp andre. 

Anonymkode: 33a4f...dba

Har noen tenkt på at det ikke finnes en fasit her?

det kan godt være alt av dette: noen tenker ikke over hvor de plasserer seg, jeg har inntrykket av at enkelte tidvis kan ha litt andre referanserammer til dette med intimitetssoner og rett og slett forstå hvor deres egen kropp er i forhold til omgivelsene, det kan også være seg i køa på butikken at en får følelsen av at den bak står nærmest oppå ens egne hæler.. 

Det kan også være noen synes TS ser kjekk og sprek ut, og ønsker å «vise seg frem» / «flexe», noen av seksuelle årsaker andre fordi de rett og slett oppfatter at TS er en som trener mye ut ifra fysikk og tenker at det er de også ergo de har noe «til felles» med TS. 

Og det kan være en majoritet som ser på TS som en slags ufarlig gammel gubbe figur, de tenker han representerer en far som kanskje vil synes de er flinke og spreke, og ønsker ett anerkjennende «nikk» fra ham, om de har sett at han ofte er på dette treningssenteret og ser litt opp til «den eldre garde» som gidder å bruke mye av tiden sin på trening og kropp.

Eller det kan være at TS innbiller seg ting, enten delvis eller hele tiden. 

Mange alternativ her altså. 

Det jeg er mer nysgjerrig på er: hva tror du selv TS , og hvorfor er dette noe du tenker på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.5.2025 den 18.56):

Mann på 45 her. 
Jeg bruker av og til å stille meg slik at jeg ser de damene som driver med tøy og bøy på mattene. Noen ganger når de står der på alle fire med svai i ryggen er det et herlig syn. Ser rett inn i den svette bollemusen. Kvinnekroppen er et flott syn!

AnonymBruker skrev (På 8.5.2025 den 19.03):

Du er så ekkel og ufyselig at halvparten kunne vært nok. 

Anonymkode: b7646...104

AnonymBruker skrev (På 9.5.2025 den 16.39):

Du får takke dine medsøstre. De som gjør seg deilig på treningssenteret. Sminker seg og velger tights og kort topp som fremhever rumpa og pupper. Som går forbi med holdningen "se hvor deilig jeg er". Og kikker seg i speilet hvert 5. min.  De eeelsker oppmerksomhet. 

Er enig med siste svar her! Mange som gjør seg så sinnsykt til! For ikke å snakke om klærne de bruker, som alle ser fremhever pupper og rumpe, men som de selv hevder de bruker kun fordi det er SÅÅÅÅÅ behagelig... De lurer ikke meg som har prøvd disse klærne selv. Alltid nudusjet, sminken og ordnet på håret for å gå på trening... 

Anonymkode: dd104...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...