Gå til innhold

Mann på 40 år på Treningssenter: Hvorfor stille unge kvinner seg opp midt foran deg når en trener?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

https://www.facebook.com/reel/648645287907970

Hei, Jeg elsker å trene og har gjort det i flere år.  Trener 6 dager i uka på treningssenter.    En kan le litt av disse videoene.  Men dette er faktisk noe som skjer ofte. Du holder på med ditt, så kommer det ei akkurat som på videoen, når det er god plass ved siden av.  

Det første jeg tenkte på når disse videoene kom, var jo det at en var redd for å bli tatt for å se på andre.  Og dette er jo en diskusjon som mange menn egentlig lurer på. Når noen stiller seg opp rett foran deg.  Hvor mye kan en da se på de?  Det har jeg lurt på selv.  For noen ser jo helt fantastisk ut. Det virker jo som de vil at du skal se på de, snakker ofte til deg når en har pause mellom settene. 

Får av og til inntrykk av at dersom du er godt trent, er det greit å se på andre damer. Men om du ikke er, er det creepy.  En god venn av meg som er lubben, som bare har trent noen måneder, har aldri opplevd det. 

Men jeg kjenner meg igjen når de gangene du vil presse muskelen til det ytterste at du egentlig bare ønsker å finne en lue og tre over øynene. 

Anonymkode: f72f4...d31

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har du lenke til Facebook…?

Anonymkode: 54f55...a3b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fordi det viser et eksempel på en slik video han nevner?

Anonymkode: f45b0...07e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke videoen, men opplever at menn (særlig de over 50!) skal trene BAK meg når hele senteret er ledig. Flytter jeg meg, kommer de etter…

Anonymkode: 23c71...c0f

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Aldri opplevd eller sett. De damene som mangler såpass sosial intelligens bør du fjerne deg bort fra. Kan ikke være helt gode. 

Anonymkode: e16ae...8e3

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi han refererer til videoen i linken, selvfølgelig.

Du spør godt ts. Personlig syns jeg ikke det tar seg ut å stirre uansett, men hvis det faktisk er slik at de stiller seg opp med vilje, så vet jeg neimen ikke. Ser for meg at det bunner i et behov for å bli ettertraktet, og at det gjør godt for selvfølelsen om du ikke klarer holde øynene vekk. Men klarer ikke selv å sette meg inn i denne tankegangen. Tryggeste er nok å motstå fristelsen.

Anonymkode: d5725...ac3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det ikke selv, og har ikke lagt merke til det der jeg trener.

Tvert om synes jeg det virker som om de fleste kvinnene, inkludert meg selv, ofte velger å stå slik at de har litt space. Ikke i veien for noen, eller rett ved noen, hvis man kan.

Nå er det sånn at alle rackene på mitt senter står helt ned mot speilet, og når man står der så havner man mitt i synsvinklene til de som sitter på et par benker for bicep curl. De må jo gjerne tro at jeg stiller meg der for å bli sett på, men så er det fordi det ene racket som er ledig lengst bort er så tett på manualene og benkene til noen andre, at det hadde vært enda tettere på.

Anonymkode: 63e1c...6cc

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

https://www.facebook.com/reel/648645287907970

Hei, Jeg elsker å trene og har gjort det i flere år.  Trener 6 dager i uka på treningssenter.    En kan le litt av disse videoene.  Men dette er faktisk noe som skjer ofte. Du holder på med ditt, så kommer det ei akkurat som på videoen, når det er god plass ved siden av.  

Det første jeg tenkte på når disse videoene kom, var jo det at en var redd for å bli tatt for å se på andre.  Og dette er jo en diskusjon som mange menn egentlig lurer på. Når noen stiller seg opp rett foran deg.  Hvor mye kan en da se på de?  Det har jeg lurt på selv.  For noen ser jo helt fantastisk ut. Det virker jo som de vil at du skal se på de, snakker ofte til deg når en har pause mellom settene. 

Får av og til inntrykk av at dersom du er godt trent, er det greit å se på andre damer. Men om du ikke er, er det creepy.  En god venn av meg som er lubben, som bare har trent noen måneder, har aldri opplevd det. 

Men jeg kjenner meg igjen når de gangene du vil presse muskelen til det ytterste at du egentlig bare ønsker å finne en lue og tre over øynene. 

Anonymkode: f72f4...d31

Videoen er jo satire, og dette er ikke noe som skjer ofte. har aldri sett det på mitt senter faktisk. Hvis du mener å oppleve dette er det stor sjanse for at det kun skjer i ditt eget hode.

Anonymkode: 20215...20e

• Liker 11
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Men jeg kan svare selv at jeg har opplevd at vi var 3 !! Stykker på hele treningssenteret, og jeg trente på ryggen på matte. Av alle steder mannen måtte plassere seg var i planke på linje med meg  og se meg midt i skrittet. Ekle grisen. Det er så vemmelig og ekkelt.  Men enda godt treningssenteret er overvåket, for jeg rapporterte det, og eieren var ikke fornøyd med oppførselen til mannen. 

Anonymkode: b7646...104

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Vi tenker jo ikke at noen skal stå bak og glo. Det er jo ekkelt. Jeg tenker at voksne folk ikke glor på kroppen min på en ekkel måte. Og damer liker ikke muskuløse menn. MENN liker muskler på menn. Så nå kan du tenke på det når en mann står bak deg. 

Æsj. Slutt å stirr.

Anonymkode: df02e...1e2

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Vi tenker jo ikke at noen skal stå bak og glo. Det er jo ekkelt. Jeg tenker at voksne folk ikke glor på kroppen min på en ekkel måte. Og damer liker ikke muskuløse menn. MENN liker muskler på menn. Så nå kan du tenke på det når en mann står bak deg. 

Æsj. Slutt å stirr.

Anonymkode: df02e...1e2

Damer liker ikke muskuløse menn? Du får snakke for deg selv.

• Liker 4
Skrevet

De trenger vel bekreftelse hele tiden. Har sett yngre kvinner i byen- de kikker på seg selv omtrent i hvert eneste vindu de passerer. "Ser jeg bra ut i dette vinduet?". Så går de noen meter til neste vindu og "lurer på om jeg fremdeles ser bra ut? Ja, det gjør jeg". Og sånn holder de på.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er dame rundt 45 og synes unge og svært lettkledde jenter stiller seg foran/rett ved meg på treningssenter også. Har lagt merke til dette fordi jeg er ikke så veldig begeistret for pupper i bevegelse og fatter ikke hvorfor jentene vil gå sånn. Uansett er nok helt klart lurest for alle å motstå event. lyst til å se, selv om de stiller seg rett foran deg og spriker. Blir dette problematisert er det du som er en gammel gris.

Anonymkode: 6a7d5...eca

AnonymBruker
Skrevet

Det handler ikke om deg. Med mindre du stirrer og oppfører deg ekkelt, som mange menn dessverre gjør, merker de trolig ikke at du er der en gang. Unge mennesker lever i sin egen verden, og de gir blanke faen i hva gamle (i deres øyne) folk som deg tenker.

Og nei, det at de tilfeldigvis står foran deg betyr ikke at de vil du skal stirre.

Anonymkode: 40896...265

• Liker 12
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

De står nok bare utålmodige å venter på at apparatet skal bli ledig, og de står nok forran deg, slik at du skal skjønne at de venter...

Så vær så snill å gjør deg ferdig, ikke bruk ekstra tid, bare fordi du tror at de liker å stå der å vente.

Anonymkode: a501f...021

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Den videoen er jo åpenbart staget, men det skjønte du kanskje. 

Min opplevelse er at de fleste damer liker å trene uten å bli beglodd. Det er en jentegym på mitt treningssenter, mange som foretrekker å være der inne. 

Det skjer noen ganger at damer stiller seg foran meg også. Jeg er kvinne selv. Det er jo bare noen som tenkte at akkurat der var den en fin ledig spot å trene. 

Godt mulig noen liker å bli glodd på også. Jeg har jo tenkt tanken en gang eller to når menn som - av alle ledige vekter og apparater på treningssenteret - skal sette seg rett ved siden av eller vis a vis meg og grynte og stønne. Noen ganger lurer jeg på om det er for å imponere, at de kanskje har lagt på enormt med vekter (jeg ser jo ikke hvor mye vekt det er siden jeg ikke bryr meg da). 

Jeg vet ikke, folk er forskjellige. Men please, bare prøv å ikke glo og unnskyld det med at de sikkert har lyst siden de eksisterer i ditt synsfelt og har trange klær på seg eller noe annet teit. 

Hva jeg trener i handler først og fremst om hva jeg skal trene den dagen, hva jeg føler meg vel i, er jeg kald eller varm den dagen, har jeg mensen, hva er rent i skuffen, hva er mest behagelig, hva har en lomme til mobilen, hva holder puppene på plass.. det handler om alt annet enn at jeg vil at menn skal glo på meg, det er det alle siste jeg ønsker å oppnå med klesvalget på gymmen. Selv om jeg har nok av tighte tights og treningstopper. 

Anonymkode: db45f...e23

• Liker 7
Skrevet

Mest sannsynlig fordi de følger et program. 

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Er du egentlig ute etter å høre "ja, disse unge flotte jentene stiller seg foran en mann på 40, fordi de har lyst på ham, de synes eldre menn er skikkelig attraktivt, og spesielt DU, siden du er hot, de vil ha seksuell oppmerksomhet, så det beste du kan gjøre er å glane på dem og flørte"? 

Trolig er svaret at det er tilfeldig. Evt i ditt hode. De tenker ikke over det. De følger et program. De er ikke på senteret for å bli sjekket opp, eller sjekke opp andre. 

Anonymkode: 33a4f...dba

• Liker 5
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Går ikke inn på den lenken, men mange menn tror de er guds gave til kvinnen og mangler fullstendig antenner. Aldri sett noen damer som stiller seg opp på en spesiell måte på et treningssenter, men sett noen få ekle menn som glor og følger etter damer. 

Anonymkode: 14026...919

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så langt inne i min egen boble når jeg trener at jeg ikke registrerer andre mennesker engang. Hvis jeg stiller meg opp foran/i nærheten av deg kan du være 100% sikker på at det er tilfeldig. Jeg legger sannsynligvis ikke merke til at du er der i det hele tatt.

Anonymkode: 20215...20e

• Liker 6
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...