Gå til innhold

Fornye soverommet uten å pusse opp...?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

neon tips for å få det koseligere, mer innbydende? Har hvite vegger, bortsett fra endeveggen som er mørk grønn. Har ikke gardiner. skyvedørsgarderobe. Har prøvd med et levende lys på nattbordet, men....:) noen tips? :) 

Anonymkode: 96ecc...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

neon tips for å få det koseligere, mer innbydende? Har hvite vegger, bortsett fra endeveggen som er mørk grønn. Har ikke gardiner. skyvedørsgarderobe. Har prøvd med et levende lys på nattbordet, men....:) noen tips? :) 

Anonymkode: 96ecc...ec4

Mal hele rommet og taket i mørk grønn. Tar en helg.

Anonymkode: 38b2c...558

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gardiner, sengeteppe, puter.  Tekstiler gjør et soverom hyggeligere.  Tregreiner som du plukker ute settes i en vase eller stor flaske eller kurv/bolle.  Hva med bilder på veggen?  Du kan printe ut bilder fra nettet og ramme dem inn i billige rammer.  Bare du setter flere tett sammen i, så ser det ikke puslete ut.  

Men sant som andre her skrev, det er både raskt og rimelig å male.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg monterte tunge tak til gulv gardiner på ene siden av vinduet, helt inn til hjørnet. Malte veggen bak senga med strukturmaling. Monterte vegghengte nattbord. Og kjøpte en pen oppbevaringsbenk til fotenden. Og store hotellputer, og et fint sengeteppe. Og litt spesielle nattbordlamper av litt størrelse. Slike stusselige, små lamper trekker inntrykket veldig ned. Særlig i kombinasjon med hotellputer så gjør de stor forskjell. (Og tips; det er både stilige lamper og hotellputer på IKEA; om du virkelig vil gjøre det rimelig) 

Anonymkode: 126d7...d7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville malt alle veggene, ikke bare én. Du kan lage en sengegavl om du ikke har det. Trenger ikke være mer avansert enn noen treplater du beiser feks. Gardinskinne i taket med litt tyngre gardiner. Evt et teppe under senga, men da ville jeg hatt robotstøvsuger som kjører ofte der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har alle veggene hvite, men ene veggen med vindu på har vi gardiner fra tak til gulv og hele veggen. Sånn hotellaktig. Elsker det. Har et par sett med gardiner som vi bytter mellom noen ganger. Bare det gjør at rommet føles nytt hver gang

Anonymkode: 3c8f4...04c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Mal hele rommet og taket i mørk grønn. Tar en helg.

Anonymkode: 38b2c...558

Male er vel å pusse opp? 

Anonymkode: c1829...dfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Male er vel å pusse opp? 

Jeg har aldri sett på å male som å pusse opp. 

Maler ett eller annet mulig en gang i måneden. Det er kun vanlig vedlikehold, og litt oppfriskning av rom. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har aldri sett på å male som å pusse opp. 

Maler ett eller annet mulig en gang i måneden. Det er kun vanlig vedlikehold, og litt oppfriskning av rom. 

Da har vi ulike definisjoner på oppussing,jeg trenger ikke rive vegger for å pusse opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...