AnonymBruker Skrevet 8. mai #1 Skrevet 8. mai Jeg slo opp med kjæresten min for ei uke siden. Vi var sammen i 10 mnd. Er det respektløst av meg å laste ned tinder? Anonymkode: 544a8...c4e
AnonymBruker Skrevet 8. mai #2 Skrevet 8. mai Ja, egentlig. Hva med å ta det med ro. Helbrede deg. Jeg vet ikke hva som skjedde med dere men kanskje dere ser anerledes på det etter en liten pause. Da er det grisete å ha begynt å date andre allerede. Anonymkode: 66d37...78f 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai #3 Skrevet 8. mai Nei. Det er ikke nødvendigvis klokt, men du skylder ingenting til noen du ikke lenger er i et forhold med. Anonymkode: 1dfd3...051 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai #4 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg slo opp med kjæresten min for ei uke siden. Vi var sammen i 10 mnd. Er det respektløst av meg å laste ned tinder? Anonymkode: 544a8...c4e Trenger du en rebound? Anonymkode: 86c93...564
AnonymBruker Skrevet 8. mai #5 Skrevet 8. mai Hvorfor har du det så travelt? Anonymkode: 299a4...b1a 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai #6 Skrevet 8. mai Du bestemmer, men slemt er det. Anonymkode: 03835...4ff 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai #7 Skrevet 8. mai Min eks brukte fire dager på å lage seg tinder, så det e vel hvordan man ser på det😆 Anonymkode: 1df30...52c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå