Gå til innhold

Klarte å si at det er den beste sexen jeg har hatt🙈 Hvordan ville dere reagert?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er 41 år, har nylig gått ut av et langvarig forhold. Dater nå en mann jeg liker godt, og sexen er helt fantastisk. Vi tester ut ting ingen av oss har gjort før, og vi har begge snakket om at det er helt fantastisk. Men alt er veldig nytt, og jeg vil ikke skremme han bort. Merker i tillegg at han er litt tilbakeholden når det kommer til det emosjonelle. Og nå klarte jeg i glede å si at det er den beste sexen jeg noengang har hatt🙈 Hvordan ville dere reagert på det? Ville dere tenkt det var litt for mye, eller litt for emosjonelt?🙈 Vanskelig å trekke det tilbake også..😅

(Tenker mest på dere som har en mest fysisk relasjon til noen, hvis man har en avklart emosjonell relasjon vil det jo være litt annerledes)

Anonymkode: 8f632...bd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil tru alle menn som aksepterer at partneren har hatt sex med andre personer vil høre dette😃

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Regner med at menn tar det som et kompliment, og tar det til seg. Du spør ikke om dere skal gifte dere. Er han emosjonelt avstumpet? Ble det for mye? 

Anonymkode: bc6c5...d2d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg er 41 år, har nylig gått ut av et langvarig forhold. Dater nå en mann jeg liker godt, og sexen er helt fantastisk. Vi tester ut ting ingen av oss har gjort før, og vi har begge snakket om at det er helt fantastisk. Men alt er veldig nytt, og jeg vil ikke skremme han bort. Merker i tillegg at han er litt tilbakeholden når det kommer til det emosjonelle. Og nå klarte jeg i glede å si at det er den beste sexen jeg noengang har hatt🙈 Hvordan ville dere reagert på det? Ville dere tenkt det var litt for mye, eller litt for emosjonelt?🙈 Vanskelig å trekke det tilbake også..😅

(Tenker mest på dere som har en mest fysisk relasjon til noen, hvis man har en avklart emosjonell relasjon vil det jo være litt annerledes)

Om det skremmer han bort er det vel like bra, da er dere ikke akkurat veldig kompatible uansett👍

Anonymkode: bfca2...9f1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Regner med at menn tar det som et kompliment, og tar det til seg. Du spør ikke om dere skal gifte dere. Er han emosjonelt avstumpet? Ble det for mye? 

Anonymkode: bc6c5...d2d

Han svarte bare ikke🙈 Og jeg er vel litt redd for å virke for gira. TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har opplevd å få høre dette - og synes det var kjempefint å høre. En boost for en hver mann det!

Men, jeg fikk umiddelbart oppfølgingsspørsmålet:

"Er det den beste sexen du har hatt også??"

Og det var det jo ikke. Det var bra, men ikke den beste sexen jeg har opplevd. Så da satt hun både seg selv og meg i en veldig vanskelig knipe - siden jeg ikke lyver. Det ble dårlig stemning da jeg forsøkte å ro meg ut av den.

Så min konklusjon er at du er helt innafor - så lenge du ikke følger opp med et idiotspørsmål! 🙌

Anonymkode: d95e2...aca

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Orker du noen som ikke svarer deg? 

Anonymkode: e4b8a...53e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Stor tabbe.. Da vet han at han har deg i sin hule hånd. Og han trenger ikke oppføre seg perfekt mot deg. Fordi du alltid skal komme tilbake til han fordi du savner kukken hans..

Anonymkode: 829d2...5ce

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Det han har sikkert skjønt for lenge siden, og iallefall nå😅

Anonymkode: bfca2...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle vil vel høre det. Og det trenger ikke å være en kjærlighetserklæring dette her

Anonymkode: a5b84...683

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg har opplevd å få høre dette - og synes det var kjempefint å høre. En boost for en hver mann det!

Og det var det jo ikke. Det var bra, men ikke den beste sexen jeg har opplevd. Så da satt hun både seg selv og meg i en veldig vanskelig knipe - siden jeg ikke lyver. Det ble dårlig stemning da jeg forsøkte å ro meg ut av den.

Så min konklusjon er at du er helt innafor - så lenge du ikke følger opp med et idiotspørsmål! 🙌

Godt poeng. Men ble du mer eller mindre interessert av å høre det? Jeg er litt redd jeg har spolert alt ved å virke for gira, og «lagt alle korta på bordet»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Dette er grunnen til at jeg aldri har sagt dette til min kjæreste. Livredd for responsen.

Hadde partneren din noen grunn til å tro at det var den beste sexen dere hadde hatt? Hvilket forhold hadde dere?

Anonymkode: bac4e...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker etter, når jeg har fått dette spørsmålet, så har oppfølgingsspørmålet om det er den beste sexen jeg har hatt kommet. Så det kan være det er det han er redd for å få. Jeg har også svart feil på dette spørsmålet tidligere, og vil nok måtte lyve for å komme meg unna dette nå. Uansett er det vanskelig å samenligne seksuelle opplevelser, og jeg vil ikke dele et samliv med den personen som ga meg den beste sexen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått høre det ja, men heldigvis ikke fått spørsmålet om jeg følte det samme. For det følte jeg ikke med de og jeg aner ikke hva jeg hadde sagt om de spurte om jeg følte det samme.

Sålenge han ikke svarte så var han kanskje ikke enig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde nok ikke trodd på det om noen hadde sagt det til meg...Hadde bare tenkt at de sa det i en gledesrus.

Anonymkode: e5dcf...016

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det betyr vel ikke så mye å si det? Det er ett uttrykk for en her og nå opplevelse, som kan overføres til beste boken jeg har lest, fineste sangen etc. 

Jeg ville tolket stillhet fra partner enten som at han var svært uenig, eller som tidligere skrevet i tråden frykt for å såre/ikke svare riktig. 

Anonymkode: 3d078...c43

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Stor tabbe.. Da vet han at han har deg i sin hule hånd. Og han trenger ikke oppføre seg perfekt mot deg. Fordi du alltid skal komme tilbake til han fordi du savner kukken hans..

Anonymkode: 829d2...5ce

Hva faen?? Hva har du opplevd for å dra slike konklusjoner utav så lite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Alle vil vel høre det. Og det trenger ikke å være en kjærlighetserklæring dette her

Anonymkode: a5b84...683

Alle vil jo høre det. Nå har han all makt? 

Anonymkode: 90309...26c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok kun tatt det positivt. Sier også mye om hvor trygg du er som spontant kommer med en sånn uttalelse. At partner er fornøyd kan vel ikke være negativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Alle vil jo høre det. Nå har han all makt? 

Alle vil høre det, ja. 

Men når ble sex og intimitet et maktspill? Jeg lever ikke i den verden, og vil ikke besøke din verden, hvis det er sånn der.

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Hadde partneren din noen grunn til å tro at det var den beste sexen dere hadde hatt? Hvilket forhold hadde dere?

Vi var i begynnelsen av forholdet vårt, og jeg hadde erfaring med tantrisk sex - noe hun ikke hadde ennå. Men som jeg var i ferd med å introdusere henne for det. Derav hennes begeistring. Man vil jo aldri gå tilbake til vanlig sex etter det.

Etterhvert ble sexen veldig bra altså - men dette var litt for tidlig å kreve et positivt svar på et spørsmål om det var min beste sexopplevelse. Da må man forvente å bli skuffet.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Godt poeng. Men ble du mer eller mindre interessert av å høre det? Jeg er litt redd jeg har spolert alt ved å virke for gira, og «lagt alle korta på bordet»

Jeg ble mer interessert, selvfølgelig. Da visste jeg at vi var på rett vei. Og igjen - "alle kort på bordet" insinuerer også at det er et spill. Og det er det ikke. Du har bare vært åpen og autentisk. Det er bare vakkert, og kanskje han kommer etter hvis du er tålmodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...