Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan man vaske terrassen uten å beise/olje etterpå? Og med hva da i så fall? Terrasserens? 

Jeg synes det er fint når treverk gråner naturlig, men ønsker jo å bevare det mest mulig. 

Anonymkode: 8e11a...3d0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ja det kan man. kanskje det har noe med hvilket trevirke du har. Jeg bare vasker. Og hvis du ser på terassene på fjellet er det ingen som beiser eller oljer.

Anonymkode: 07b87...e48

AnonymBruker
Skrevet

Er det standard impregnert treverk du har så vil det blir flisete og sprekke opp om du ikke behandler det. 

Anonymkode: bde01...4f6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en av disse som reklamerer tungt for grønnsåpevask av terrasser og plattinger. Jeg har gjort det selv i fire år, og de tre plattingene mine begynner å få den fine sølvfargen jeg ønsker de skal ha.

Og viktigere enn fargen er selvfølgelig at det fungerer

Anonymkode: 906c9...3db

AnonymBruker
Skrevet

interessant med grønnsåpe men det beskytter vel ikke som det står i linken. Når jeg googler dette er grønnsåpe anbefalt av folk- men produsenter sier at man aldri skal bruke grønnsåpe bla fordi det blir glatt.. Så folk blir jo forvirret over all denne krysskommunikasjonen. Men produsentene av terasserens, beis og olje gjør jo antagelig dette for å tjene penger.

Anonymkode: 07b87...e48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...