Gå til innhold

Gutta - helt ærlig. Bruker dere å zoome inn puppene på en dame dere ser på bilder i nettaviser?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som hetero kvinne zoomer jeg mer på damer enn på menn. Sammenligner sikkert. 

Anonymkode: f357c...b8d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Adrenalina1 skrev (8 timer siden):

Ingen damer glaner på random menn i skrittet. Hvorfor skulle vi det?

Snakk for deg selv. En godt synlig bul gir meg mange tanker og fantasier.

Anonymkode: 7b309...725

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HMK skrev (3 timer siden):

Jeg ser! Og jeg er dame. Gammel dame på 45 til og med. 

Jeg tror det er sunt for sexlysten å være seksuellt nysgjærrig.. enten man titter eller fantaserer på ting som kribler litt ekstra i underlivet. Med tanke på hvor, når og alder spiller ingen rolle, vi prøver vel å skjule det vi gjør uansett.

Hadde en liten opplevelse på et pasientrom for ikke så lenge siden.. 2 voksne damer i 60-årene nikket "god dag", og satt å så på mobilen da jeg kom inn.. så jeg tok også opp telefonen, og surfet litt på x.com på gilf og hotwifes i takt uten lyd. Hun ene fikk til å se de bildene jeg så på.. så en liten tittepause.. så tittet hun på skrå mot skjermen min igjen.. Wooow, sa jeg automatisk av bildet jeg så på, litt svakt og kremtet litt.. Da snudde hun blikket og romsterte på sittestilling.. Etter 10 minutter sa hun andre: Tror det er en av deres tur nå, et kønummeret blinker iallefall.. Haha.. ja det er meg det, sa hun som ble fenget av det jeg så på.. Jeg drømte meg litt bort i tiden, så takk for at du følger med 👏

Må si jeg gliste godt av denne hendelsen.. Voksne damer liker å kjenne på kribling i en grå hverdag.. Det som er umulig å vite, er hva de fantaserer om.. og ikke hadde jeg planer å vri på skjemen, så hun ikke fikk se det jeg så på.
Nysgjærrige damer er noe eget❣️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (3 timer siden):

Jeg tror det er sunt for sexlysten å være seksuellt nysgjærrig.. enten man titter eller fantaserer på ting som kribler litt ekstra i underlivet. Med tanke på hvor, når og alder spiller ingen rolle, vi prøver vel å skjule det vi gjør uansett.

Hadde en liten opplevelse på et pasientrom for ikke så lenge siden.. 2 voksne damer i 60-årene nikket "god dag", og satt å så på mobilen da jeg kom inn.. så jeg tok også opp telefonen, og surfet litt på x.com på gilf og hotwifes i takt uten lyd. Hun ene fikk til å se de bildene jeg så på.. så en liten tittepause.. så tittet hun på skrå mot skjermen min igjen.. Wooow, sa jeg automatisk av bildet jeg så på, litt svakt og kremtet litt.. Da snudde hun blikket og romsterte på sittestilling.. Etter 10 minutter sa hun andre: Tror det er en av deres tur nå, et kønummeret blinker iallefall.. Haha.. ja det er meg det, sa hun som ble fenget av det jeg så på.. Jeg drømte meg litt bort i tiden, så takk for at du følger med 👏

Må si jeg gliste godt av denne hendelsen.. Voksne damer liker å kjenne på kribling i en grå hverdag.. Det som er umulig å vite, er hva de fantaserer om.. og ikke hadde jeg planer å vri på skjemen, så hun ikke fikk se det jeg så på.
Nysgjærrige damer er noe eget❣️

Hehe. Ja, dette var en fin og meget troverdig historie 

Anonymkode: e1c63...017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Adrenalina1 skrev (14 timer siden):

Jeg gjør det, men ikke med mindre det er noe som utpeker seg, altså synlig bul. Tenker at det derfor er mer naturlig å kikke på damepupper da de rett og slett er mer synlige..

K44.

Anonymkode: 36c17...241

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen tror visst at vi menn bare er primitive aper som bare er opptatt av pupper. Det er bare tull. Vi er opptatt av rumper og lår også.

Anonymkode: 86b5c...e93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adrenalina1 skrev (På 8.5.2025 den 9.12):

Snakk for deg selv du. 

Anonymkode: f95da...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.5.2025 den 8.36):

Eller skjer det aldri?

Anonymkode: d061a...c8c

Helt ærlig? Nei. Det gjør jeg aldri.

Kan legge til at pupper ikke er «min greie». Pupper er rett så uinteressant.

Anonymkode: 83704...879

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jo da. Det er gjort flere eksperimenter hvor en mann har utstyrt seg med en real bul i buksa og skjult kamera og dratt ut i offentligheten på t-banen, ol. Og det resulterer alltid i bilder/klipp med kvinner som glaner som bare det.

Anonymkode: 79118...578

Hvis noe er overdrevent stort, det være seg et bein, et hode, en arm, føflekk, øyenbryn, pupper eller mannlig utstyr - vil alltid generere en økt mengde blikk. Det «eksperimentet» du sikter til der gir helt sikkert like mange blikk fra menn, som fra kvinner.  

Vi damer er jo gjerne utstyr med kroppslige attributter som er lettere å se, og som dessuten også fremheves av klær. Det vil gi blikk fra menn, og har i alle tider gjort det. Vi vet alle hva som skjuler seg under jeansen til menn, og bukser er sjeldent laget for å fremheve noe som helst, så derfor er det ikke like stor kultur for kvinner å søke ditover med blikket. 

Anonymkode: 29ec9...f22

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jo da. Det er gjort flere eksperimenter hvor en mann har utstyrt seg med en real bul i buksa og skjult kamera og dratt ut i offentligheten på t-banen, ol. Og det resulterer alltid i bilder/klipp med kvinner som glaner som bare det.

Anonymkode: 79118...578

Jeg kan ta meg selv i å glane på psykisk utviklingshemmede, folk med skader, rare lyder etc. Det betyr ikke at jeg syntes det er estetisk fint eller at jeg blir tent av det.

Jeg kan stirre om jeg ser unormalt store pupper også, men det betyr ikke at jeg syntes det er fint. Tvert i mot.

Det er naturlig å glane på ting som avviker fra normalen.

Anonymkode: 83704...879

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 8.5.2025 den 9.21):

Jeg er dame, og gjør det. Men det irriterer meg fortsatt at jeg vet mannen helt sikkert gjør det😂

Anonymkode: 5af90...cff

Ei jeg vet hvem er krasjet inn i bensinpumpa da hun så mann med stor bule i buksa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Av sjokk muligens. 

Anonymkode: 5f280...f26

Damer er kikkere di og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vibelator skrev (Akkurat nå):

Damer er kikkere di og

Av sjokk?? Hadde hun ikke vert kikker så hadde hun jo ikke visst noe om stor bule og dermed ingen "sjokk"heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...