AnonymBruker Skrevet 8. mai #3 Skrevet 8. mai Ikke puppene, men musen. Ser etter bollemus. Anonymkode: bcead...f64 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai #5 Skrevet 8. mai Skada...? hvorfor er vi det....er jo helt naturlig å fantasere om kikke litt ekstra. Ikke kom å fortell meg at damer ikke kikker på "strategiske" steder på menn, enten på gata, på film eller i blader etc. Anonymkode: 66243...8b0 1 1
Adrenalina1 Skrevet 8. mai #6 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skada...? hvorfor er vi det....er jo helt naturlig å fantasere om kikke litt ekstra. Ikke kom å fortell meg at damer ikke kikker på "strategiske" steder på menn, enten på gata, på film eller i blader etc. Anonymkode: 66243...8b0 Ingen damer glaner på random menn i skrittet. Hvorfor skulle vi det? 8 1 10
AnonymBruker Skrevet 8. mai #7 Skrevet 8. mai Adrenalina1 skrev (8 minutter siden): Ingen damer glaner på random menn i skrittet. Hvorfor skulle vi det? Jeg er dame, og gjør det. Men det irriterer meg fortsatt at jeg vet mannen helt sikkert gjør det😂 Anonymkode: 5af90...cff 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai #8 Skrevet 8. mai nei, heldigvis så er jeg ikke tenåring lengre. Anonymkode: 64bf4...bfb 6
AnonymBruker Skrevet 8. mai #9 Skrevet 8. mai Adrenalina1 skrev (14 minutter siden): Ingen damer glaner på random menn i skrittet. Hvorfor skulle vi det? Opp til hver enkelt. Er omtrent et ikke-tema. Anonymkode: bcead...f64
AnonymBruker Skrevet 8. mai #10 Skrevet 8. mai Adrenalina1 skrev (14 minutter siden): Ingen damer glaner på random menn i skrittet. Hvorfor skulle vi det? Har du oversikt hva alle damer gjør? Du kan vel strengt tatt bare snakke for deg selv? Anonymkode: 89c73...c24 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai #11 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Ikke puppene, men musen. Ser etter bollemus. Anonymkode: bcead...f64 Anbefaler følge SaraEmilie. Ho snakker varmt om sin nye bollemus. Anonymkode: fa81c...e3d 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai #12 Skrevet 8. mai Dann og vann. Det skjer, men stort sett må det være noe som får meg til å se litt ekstra. Kanskje 1 av 20. Anonymkode: eeed1...ce2 2
Fjellmannover190 Skrevet 8. mai #13 Skrevet 8. mai Jeg har heldigvis gamle elloskataloger liggende jeg, så slipper dette presset med å se etter bilder på nettavisene... 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai #14 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Anbefaler følge SaraEmilie. Ho snakker varmt om sin nye bollemus. Anonymkode: fa81c...e3d Jeg følger ingen. Ser kun etter dette på random bilder en kommer over daglig. Er en del bra der ute. Anonymkode: bcead...f64
AnonymBruker Skrevet 8. mai #15 Skrevet 8. mai Fjellmannover190 skrev (4 minutter siden): Jeg har heldigvis gamle elloskataloger liggende jeg, så slipper dette presset med å se etter bilder på nettavisene... De kan dessverre ikke zoomes og det er heller ikke noe press tilknyttet dette Anonymkode: bcead...f64
AnonymBruker Skrevet 8. mai #16 Skrevet 8. mai Adrenalina1 skrev (34 minutter siden): Ingen damer glaner på random menn i skrittet. Hvorfor skulle vi det? App app...Snakk for deg selv! Anonymkode: 4ba10...c15
AnonymBruker Skrevet 8. mai #17 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg er dame, og gjør det. Men det irriterer meg fortsatt at jeg vet mannen helt sikkert gjør det😂 Anonymkode: 5af90...cff Hva er grunnen til at dette irriterer deg? Du gjør jo akkurat det samme selv 😂 Anonymkode: 4ba10...c15
AnonymBruker Skrevet 8. mai #18 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (58 minutter siden): dere er skada! Anonymkode: d6f58...ea4 Tror det er ganske vanlig 😉 Mye vanligere enn man skulle tro. Man snakker bare ikke høyt om det 😉 Anonymkode: 4ba10...c15
AnonymBruker Skrevet 8. mai #19 Skrevet 8. mai Adrenalina1 skrev (38 minutter siden): Ingen damer glaner på random menn i skrittet. Hvorfor skulle vi det? Jo da, vi er mange som gjør det. Grei tidtrøyte å sjekke hvordan det står til. Anonymkode: b0158...8dd 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai #20 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror det er ganske vanlig 😉 Mye vanligere enn man skulle tro. Man snakker bare ikke høyt om det 😉 Anonymkode: 4ba10...c15 Og uansett har det intet å bety, så det er igrunnen rart. Anonymkode: bcead...f64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå