AnonymBruker Skrevet 8. mai #21 Skrevet 8. mai Maleficenta skrev (21 minutter siden): Bullshit kun for de som ikke bryr seg om etikette og folkeskikk og er selvfokuserte Anonymkode: 08609...85a 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai #22 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (58 minutter siden): kun for de som ikke bryr seg om etikette og folkeskikk og er selvfokuserte Anonymkode: 08609...85a Det med røde kjoler er faktisk bullshit og noe som trolig stammer fra amerikanske filmer. De fleste kongelige damer, som Maxima, Letitzia, Margrethe og Sonja, har hatt røde kjoler i bryllup. Tror de kan mer om etikette enn de fleste. Anonymkode: 708c7...65d 3 1
Irja Skrevet 8. mai #23 Skrevet 8. mai Maleficenta skrev (1 time siden): Merkelig at den danske dronningen hadde rød kjole i prins William sitt bryllup da.... Og om bruda blir såra av at du kommer i en rød kjole da er hun bare en urteit bridezilla. Og typisk at det bare er kvinner som har slike fargeregler på klærne. Jeg bryr meg ikke om disse «kleskodene» i bryllup, men jeg velger å unngå fargene hvitt, rødt og svart. Det er ikke et problem for meg. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai #24 Skrevet 8. mai EllerBelle skrev (1 time siden): Bare å bære den bak-fram så blir den sexy. Fortsatt veldig påskekyllingpreg over den. Anonymkode: cf175...bcd
AnonymBruker Skrevet 8. mai #25 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Fortsatt veldig påskekyllingpreg over den. Anonymkode: cf175...bcd Årets trendfarge og et veldig Y2K-snitt og materiale. Du kommer til å se mye av denne fargen i sommer, og endelig mindre av disse blomstrete gardinene med rysjer. Anonymkode: 70cff...3c4
Maleficenta Skrevet 8. mai #26 Skrevet 8. mai Irja skrev (3 timer siden): Jeg bryr meg ikke om disse «kleskodene» i bryllup, men jeg velger å unngå fargene hvitt, rødt og svart. Det er ikke et problem for meg. Man er uansett ikke hore fordi man har på rød kjole 1
Maleficenta Skrevet 8. mai #27 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det med røde kjoler er faktisk bullshit og noe som trolig stammer fra amerikanske filmer. De fleste kongelige damer, som Maxima, Letitzia, Margrethe og Sonja, har hatt røde kjoler i bryllup. Tror de kan mer om etikette enn de fleste. Anonymkode: 708c7...65d Ja er det noen som kan det er det faen meg de kongelige
AnonymBruker Skrevet 8. mai #28 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det med røde kjoler er faktisk bullshit og noe som trolig stammer fra amerikanske filmer. De fleste kongelige damer, som Maxima, Letitzia, Margrethe og Sonja, har hatt røde kjoler i bryllup. Tror de kan mer om etikette enn de fleste. Anonymkode: 708c7...65d Det er forskjell på kongelige og vanlige dødelige da. Feks går folk flest skjeldent med krone eller tiara i noen av sammenhengene de kongelige forventes å gå med slikt. Det er heller ikke meg bekjent vanlig med kleskode pent i kongelige bryllup. Anonymkode: f1cb1...448 1 1
Maleficenta Skrevet 8. mai #29 Skrevet 8. mai (endret) AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Det er forskjell på kongelige og vanlige dødelige da. Feks går folk flest skjeldent med krone eller tiara i noen av sammenhengene de kongelige forventes å gå med slikt. Det er heller ikke meg bekjent vanlig med kleskode pent i kongelige bryllup. Anonymkode: f1cb1...448 Ja kongelige har strengere regler for etikette enn vanlige folk... I kongelige bryllup er det vel galla som er kleskoden. Endret 8. mai av Maleficenta
AnonymBruker Skrevet 8. mai #30 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er forskjell på kongelige og vanlige dødelige da. Feks går folk flest skjeldent med krone eller tiara i noen av sammenhengene de kongelige forventes å gå med slikt. Det er heller ikke meg bekjent vanlig med kleskode pent i kongelige bryllup. Anonymkode: f1cb1...448 Selvfølgelig går ikke vanlige folk med tiara, men her ble det påstått at man var uten folkeskikk og etikette, dersom man har på seg rød kjole. Det stemmer ikke, uansett om kleskoden er galla eller bare pent antrekk. Anonymkode: 708c7...65d 3 1
Irja Skrevet 8. mai #31 Skrevet 8. mai Maleficenta skrev (5 timer siden): Man er uansett ikke hore fordi man har på rød kjole Ehm, nei.. ?
Maleficenta Skrevet 8. mai #32 Skrevet 8. mai (endret) Irja skrev (37 minutter siden): Ehm, nei.. ? Hvorfor indikerer det liksom at man er en skjøge som har pult brudgommen fordi man har rød kjole da??? Og hvor logisk er det at man skulle vise alle at man hadde ligget med brudgommen? Endret 8. mai av Maleficenta 1
Irja Skrevet 8. mai #33 Skrevet 8. mai Maleficenta skrev (15 minutter siden): Hvorfor indikerer det liksom at man er en skjøge som har pult brudgommen fordi man har rød kjole da??? Og hvor logisk er det at man skulle vise alle at man hadde ligget med brudgommen? Men i alle dager da! Kan du la det ligge? Jeg vet ikke. Jeg bryr meg ikke. Noen bryr seg om slike «gamle regler» jeg velger derfor å unngå disse fargene i bryllup. Du må gjerne stille i rød og hvit minikjole med svart bolero. Vær så god. 2
Maleficenta Skrevet 8. mai #34 Skrevet 8. mai Irja skrev (40 minutter siden): Men i alle dager da! Kan du la det ligge? Jeg vet ikke. Jeg bryr meg ikke. Noen bryr seg om slike «gamle regler» jeg velger derfor å unngå disse fargene i bryllup. Du må gjerne stille i rød og hvit minikjole med svart bolero. Vær så god. Jeg bryr meg fordi akkurat det n med rød kjole regelen er kvinnefiendtlig 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai #35 Skrevet 9. mai Rødt er vel fordi at det er en skrikende farge, som tar oppmerksomhet bort fra brudeparet. Det er vel den enkleste forklaringen. Anonymkode: 70cff...3c4 1
Phoenix Heart Skrevet 9. mai #36 Skrevet 9. mai På nattklubb passer den bedre. Den er for utringet og for kroppsnær, til bryllup.
AnonymBruker Skrevet 9. mai #37 Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (22 timer siden): Aldri vært i bryllup før.. Kleskode «pent». Anonymkode: f2476...c03 Nei.. rødt og for sexy... det er bruden sin dag... ikke hvitt, ikke rødt, ikke svart.. og ikke store utringinger eller altfor kort.. Anonymkode: 774be...80b
AnonymBruker Skrevet 9. mai #39 Skrevet 9. mai Ja! Du kan absolutt gå med denne kjolen i bryllup. Stoffet ser ganske pent ut, ved nærmere øyesyn, a la chiffonlignende. Og den er absolutt ikke "for sexy" for bryllup. Ikke alle er komfortable med "lyse, blomtrete sommerkjoler" i bryllup. Anonymkode: fe361...680 4
Maleficenta Skrevet 9. mai #40 Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei.. rødt og for sexy... det er bruden sin dag... ikke hvitt, ikke rødt, ikke svart.. og ikke store utringinger eller altfor kort.. Anonymkode: 774be...80b Skjønner ikke hvorfor den kjolen der er for sexy. Ikke har den særlig utringning og ikke er den kort 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå