AnonymBruker Skrevet 8. mai #1 Skrevet 8. mai Aldri vært i bryllup før.. Kleskode «pent». Anonymkode: f2476...c03
AnonymBruker Skrevet 8. mai #2 Skrevet 8. mai Ville hatt noe lysere og lettere, ikke så "sexy". Anonymkode: 3681c...627 3
Irja Skrevet 8. mai #3 Skrevet 8. mai Jeg ville ikke ha brukt den. Rød, hvit og svart er visst farger damene skal styre unna på kjolen. Hvit = kun for bruden Svart = sorg Rød = vulgært (har ligget med brudgommen) 8 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai #4 Skrevet 8. mai Man bør helst unngå rødt og svart i bryllup. Anonymkode: 70cff...3c4 4
AnonymBruker Skrevet 8. mai #5 Skrevet 8. mai jeg ville ikke valgt den, ikke til bryllup, kanskje med en skinnjakke en helt vanlig kveld på by`n.. Anonymkode: 08609...85a 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai #6 Skrevet 8. mai Pastell, beige og blomstermønster passer best for sommerbryllup. Men superfin kjole! Passer bra til sommerfest med jobb Anonymkode: 90a87...ebe 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai #7 Skrevet 8. mai Jeg ville heller ikke bruk den kjolen i et bryllup. Du kan høre med de andre dame som kommer hva kjole de skal ha. Anonymkode: 5582b...72a 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai #9 Skrevet 8. mai Siden kleskoden er pent, trenger man ikke å ha forside kjoler, men av erfaring, så dukker 90% opp i den typen kjole som er vist i innlegget over. Hvis du vil ha mer tettsittende/sexy kjole, kan kanskje denne stilen være aktuell? https://www.selected.com/no-no/femme/kjoler/ermeloes-midikjole-16097118_Sundress.html https://www.samsoe.com/en-NO/product/rheo-dress-12959-bluefin Anonymkode: 70cff...3c4 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai #10 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Siden kleskoden er pent, trenger man ikke å ha forside kjoler, men av erfaring, så dukker 90% opp i den typen kjole som er vist i innlegget over. Hvis du vil ha mer tettsittende/sexy kjole, kan kanskje denne stilen være aktuell? https://www.selected.com/no-no/femme/kjoler/ermeloes-midikjole-16097118_Sundress.html https://www.samsoe.com/en-NO/product/rheo-dress-12959-bluefin Anonymkode: 70cff...3c4 Den gule der er kanskje noe av det mest usexy jeg har sett 😅 Anonymkode: bd095...a3f 13 4
EllerBelle Skrevet 8. mai #11 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Den gule der er kanskje noe av det mest usexy jeg har sett 😅 Anonymkode: bd095...a3f Bare å bære den bak-fram så blir den sexy.
Maleficenta Skrevet 8. mai #12 Skrevet 8. mai Irja skrev (3 timer siden): Jeg ville ikke ha brukt den. Rød, hvit og svart er visst farger damene skal styre unna på kjolen. Hvit = kun for bruden Svart = sorg Rød = vulgært (har ligget med brudgommen) Bullshit 5 1
Irja Skrevet 8. mai #13 Skrevet 8. mai Maleficenta skrev (1 minutt siden): Bullshit Ja, enig i det. Men mange vil reagere på disse fargene. Ikke nødvendig å såre bruden med vilje. 2 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai #14 Skrevet 8. mai Den er helt fin til kleskode «pent», som egentlig bare betyr «dress», altså nivået under mørk dress. Den ville forøvrig også gått fint til mørk dress. Ikke hør på alle de som mener du må ha spesielle farger eller volanger eller «by Timo»- flagrende kjoler, de har ikke peiling. Anonymkode: 03676...ed4 3 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai #15 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ville heller ikke bruk den kjolen i et bryllup. Du kan høre med de andre dame som kommer hva kjole de skal ha. Anonymkode: 5582b...72a Nei. Skal alle kle seg i samme kjole mener du? Anonymkode: 03676...ed4 2
Maleficenta Skrevet 8. mai #16 Skrevet 8. mai (endret) Irja skrev (8 minutter siden): Ja, enig i det. Men mange vil reagere på disse fargene. Ikke nødvendig å såre bruden med vilje. Merkelig at den danske dronningen hadde rød kjole i prins William sitt bryllup da.... Og om bruda blir såra av at du kommer i en rød kjole da er hun bare en urteit bridezilla. Og typisk at det bare er kvinner som har slike fargeregler på klærne. Endret 8. mai av Maleficenta 4
AnonymBruker Skrevet 8. mai #17 Skrevet 8. mai Irja skrev (3 timer siden): Jeg ville ikke ha brukt den. Rød, hvit og svart er visst farger damene skal styre unna på kjolen. Hvit = kun for bruden Svart = sorg Rød = vulgært (har ligget med brudgommen) Hvitt er nå greit nok, men tror ikke de reglene er så aktuelle lenger. Anonymkode: d2823...53d 1
Maleficenta Skrevet 8. mai #18 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvitt er nå greit nok, men tror ikke de reglene er så aktuelle lenger. Anonymkode: d2823...53d Ja hvitt er vel det eneste. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai #19 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvitt er nå greit nok, men tror ikke de reglene er så aktuelle lenger. Anonymkode: d2823...53d Det kommer nok veldig an på bruden og hva hun mener. Ts. Jeg syntes ikke kjolen var fin nok til bryllup, heller noe man kunne brukt i et vanlig selskap. Når kleskoden er pent, kan du gå i bunad hvis du har å orker det hele dagen. Anonymkode: 57a88...c03 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai #20 Skrevet 8. mai Hvis det er sommerbryllup ville jeg kanskje gått for lysere farger. Det er jo litt smak og behag, mwn for meg var den kjolen mindre pen (for røff på et vis, mye pga fargekombinasjonene). Tror kanskje det handler mest om at jeg syns de fargene ikke er så fine sammen. For hardt liksom. Men synes det er fint led helt rød kjole da. Selv om det liksom ikke er lov😅 Anonymkode: b169d...61c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå