AnonymBruker Skrevet 8. mai #1 Skrevet 8. mai Slapp ikke unna spørsmålet denne måneden heller🤣 Ser det står 16 så tenkte den kom dagen før som den pleier, men står ingenting på min side foreløpig.. Anonymkode: d8766...3c5
AnonymBruker Skrevet 8. mai #2 Skrevet 8. mai Spiller det noen rolle, endrer det livet ditt om overføringen kommer 15? Anonymkode: d0617...ef5 3
TinaChristina Skrevet 8. mai #4 Skrevet 8. mai Det står inne på NAV sine sider når den skal senest være på konto. Om den kommer før, vet man ikke før det skjer. 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai #5 Skrevet 8. mai Det blir fint når trygden kommer. Anonymkode: f0ebd...fe2
AnonymBruker Skrevet 8. mai #6 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Det blir fint når trygden kommer. Anonymkode: f0ebd...fe2 Jeg ser du skriver det i alle disse trådene. Men har det blitt fint? Anonymkode: be73f...785 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai #7 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg ser du skriver det i alle disse trådene. Men har det blitt fint? Anonymkode: be73f...785 Jada, jeg blir glad hver gang trygden kommer. Så det blir fint. Anonymkode: f0ebd...fe2 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai #8 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Slapp ikke unna spørsmålet denne måneden heller🤣 Ser det står 16 så tenkte den kom dagen før som den pleier, men står ingenting på min side foreløpig.. Anonymkode: d8766...3c5 Kommer nok den 15. Det blir bra da kontoen er skrapa. Gleder meg til den dagen uføretrygden er såpass at det går ann å leve og ikke bare eksistere. Anonymkode: 494e0...f88 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai #9 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kommer nok den 15. Det blir bra da kontoen er skrapa. Gleder meg til den dagen uføretrygden er såpass at det går ann å leve og ikke bare eksistere. Anonymkode: 494e0...f88 Det legges nok aldri opp til noen økning i trygden Anonymkode: f0ebd...fe2 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai #10 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Kommer nok den 15. Det blir bra da kontoen er skrapa. Gleder meg til den dagen uføretrygden er såpass at det går ann å leve og ikke bare eksistere. Anonymkode: 494e0...f88 Husk at den skal vare lengre denne gangen da. Anonymkode: 9573f...c6f 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai #11 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Slapp ikke unna spørsmålet denne måneden heller🤣 Ser det står 16 så tenkte den kom dagen før som den pleier, men står ingenting på min side foreløpig.. Anonymkode: d8766...3c5 Du svarer jo deg selv? Garantidatoen er 16 , og den kommer alltid dagen før garantidatoen. Du skal jo ha pengene på konto 16, så da kommer det 15? Anonymkode: 90941...b8a
AnonymBruker Skrevet 8. mai #12 Skrevet 8. mai Iflg NAV er datoen den garantert skal være på konto den 16/5. Men siden den alltid pleier å komme en dag før, så vil jeg si den kommer på konto den 15.mai. Og pga den tidligere utbetalingen skal den derfor rekke fire dager lenger enn vanlig, siden neste utbetaling vil være 19. juni... Anonymkode: 458d7...cdd
AnonymBruker Skrevet 8. mai #13 Skrevet 8. mai Kommer den 15.05 dette er 100% sikker Anonymkode: b5532...926 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai #14 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (10 timer siden): Slapp ikke unna spørsmålet denne måneden heller🤣 Ser det står 16 så tenkte den kom dagen før som den pleier, men står ingenting på min side foreløpig.. Anonymkode: d8766...3c5 det pleier og komme tidelig når det er jul, påske, 17 mai også videre jeg er ikke noe fan av at det kommer tidelig enkelte ganger Anonymkode: d8d9e...bf3 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai #16 Skrevet 11. mai Kommer alltid før 17. i mai. Anonymkode: 354cd...aff
AnonymBruker Skrevet 11. mai #20 Skrevet 11. mai 3 tråden på et par dager Logg inn så står det den 15 hvis jeg husker rett Anonymkode: 69194...c65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå