Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal bytte strømleverandør (Fjordkraft pr. dd) I havet av strømleverandør, hvem er rimeligst på spotpris med minimum 1 år garanti og lavest spotpris og fastbeløp? 

Hittil kommet frem til NTE? Cheap Energy? Hvem anbefales? 

Anonymkode: d81dc...0c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skal bytte strømleverandør (Fjordkraft pr. dd) I havet av strømleverandør, hvem er rimeligst på spotpris med minimum 1 år garanti og lavest spotpris og fastbeløp? 

Hittil kommet frem til NTE? Cheap Energy? Hvem anbefales? 

Anonymkode: d81dc...0c9

Det ser ut til at dette er den billigste avtalen pr. i dag. Bare følg nøye med om et år når prisgarantien går ut. Hvis betingelsene endres da så er det bare å bytte til det som er billigst da.

Ellers så har Vibb en avtale som har vært billig og bra, og fortsatt er blant de bedre. Her har du 0 i påslag og en månedsavgift på kr. 39.

AnonymBruker
Skrevet

Finnes ingen "billig" strøm. Alt er i praksis spotpris. Unntaket er en fastprisavtale jeg hadde for et par år siden og fikk betalt for å bruke strøm pga strømstøtte.

Og prisene er spinnville nå inkl leien.

Anonymkode: 95e36...64e

Skrevet (endret)
Perine skrev (1 time siden):

Det er et virvar av strømavtaler, men de fleste har spotpris.  Forskjellen ligger vel bare i månedspris og påslag.  Jeg har denne

Coop strømavtale fra Å Strøm | Coop Medlem - Coop

Har sjekket denne avtalen opp mot Vibb. Ser du bort fra kjøpeutbyttet på 1 % koster avtalen via Coop 488 kr. mer enn Vibb sin avtale med et årsforbruk på 16 000 Kwh. Det er litt vanskelig å regne ut eksakt hvor mye utbyttet blir i løpet av et år.  Hvis du betaler 16 000 på et år vil utbyttet bli på 160 kr. Du taper da 328 kr. pr. år i forhold til Vibb sin avtale.

Endret av rockybalboa
Skrivefeil
  • Liker 1
Skrevet
rockybalboa skrev (32 minutter siden):

Har sjekket denne avtalen opp mot Vibb. Ser du bort fra kjøpeutbyttet på 1 % koster avtalen via Coop 488 kr. mer en Vibb sin avtale med et årsforbruk på 16 000 Kwh. Det er litt vanskelig å regen ut eksakt hvor my utbyttet blir i løpet av et år.  Hvis du betaler 16 000 på et år vil utbyttet bli på 160 kr. Du taper da 328 kr. pr. år i forhold til Vibb sin avtale.

Takker for info ☺️

Skrevet

Jeg har Tibber med Pulse. Den passer på at huset ikke bruker mer enn 10kWh/timen. Det er fort gjort når man lader elbil. Bare den lille dingsen der sparer meg for over 1300kr i året alene. I tillegg flytter den elbilladingen til tider på døgnet det er billig strøm, så blir nok noen tusenlapper i året spart

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Finnes ingen "billig" strøm. Alt er i praksis spotpris. Unntaket er en fastprisavtale jeg hadde for et par år siden og fikk betalt for å bruke strøm pga strømstøtte.

Og prisene er spinnville nå inkl leien.

Anonymkode: 95e36...64e

Joda, her har vi hatt fastpris nå i 3 år. Kommunen tilbyr dette og det er helt fantastisk.

Anonymkode: 38878...643

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...