Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke mai utbealing på min nav side. Vanligvis ca.10 dager før utbetalingsdato, kan man se denne på nav logg inn side. Utbealingen denne gangen er 16 mai, og Vanligvis kommer på konto en dag før. Bare 8 dager igjen, men ikke noe t.o.m. nu. Er noen uføretrygdede her som vet om saken.

Anonymkode: 2dd0b...a34

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg ser ikke mai utbealing på min nav side. Vanligvis ca.10 dager før utbetalingsdato, kan man se denne på nav logg inn side. Utbealingen denne gangen er 16 mai, og Vanligvis kommer på konto en dag før. Bare 8 dager igjen, men ikke noe t.o.m. nu. Er noen uføretrygdede her som vet om saken.

Ikke noe å bekymre seg for, pengene kommer. Er selv i jobb, ser lønnslipp kun 2-3 dager før utbetalingsdato.

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 
jeg får også uføretrygd. Hvor på NAV sin side kan man se det man SKAL på utbetalt? Jeg ser kun gjennomførte utbetalinger hos meg. 

Det sagt, så kommer garantert pengene den 16.mai.

Anonymkode: afb52...80d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Her kommer det opp 1 uke før utbetaling. Og den kommer nok senere i dag regner jeg med, også er utbetaling 15.mai, samme som forrige mnd.

Anonymkode: 8c349...613

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hei! 
jeg får også uføretrygd. Hvor på NAV sin side kan man se det man SKAL på utbetalt? Jeg ser kun gjennomførte utbetalinger hos meg. 

Det sagt, så kommer garantert pengene den 16.mai.

Anonymkode: afb52...80d

På mine utbetalinger kommer det opp ca 1 uke før utbetaling. 

Anonymkode: 8c349...613

AnonymBruker
Skrevet

Det er enda tidlig på dagen. Sjekk i morgen, da står det der. Ingen vits å stresse. 

Anonymkode: b0eba...051

AnonymBruker
Skrevet

Det står ikke på min side heller, men har alltid kommet når det skal, så regner med det gjør det denne mnd også. 😊

Anonymkode: 836bf...84a

AnonymBruker
Skrevet

Stod nå 15 mai hvis jeg så rett

Anonymkode: 55b6d...631

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...