AnonymBruker Skrevet 8. mai #1 Skrevet 8. mai Jeg ser ikke mai utbealing på min nav side. Vanligvis ca.10 dager før utbetalingsdato, kan man se denne på nav logg inn side. Utbealingen denne gangen er 16 mai, og Vanligvis kommer på konto en dag før. Bare 8 dager igjen, men ikke noe t.o.m. nu. Er noen uføretrygdede her som vet om saken. Anonymkode: 2dd0b...a34
Coachshinny Skrevet 8. mai #2 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg ser ikke mai utbealing på min nav side. Vanligvis ca.10 dager før utbetalingsdato, kan man se denne på nav logg inn side. Utbealingen denne gangen er 16 mai, og Vanligvis kommer på konto en dag før. Bare 8 dager igjen, men ikke noe t.o.m. nu. Er noen uføretrygdede her som vet om saken. Anonymkode: 2dd0b...a34 Ikke noe å bekymre seg for, pengene kommer. Er selv i jobb, ser lønnslipp kun 2-3 dager før utbetalingsdato.
AnonymBruker Skrevet 8. mai #3 Skrevet 8. mai Hei! jeg får også uføretrygd. Hvor på NAV sin side kan man se det man SKAL på utbetalt? Jeg ser kun gjennomførte utbetalinger hos meg. Det sagt, så kommer garantert pengene den 16.mai. Anonymkode: afb52...80d
AnonymBruker Skrevet 8. mai #4 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ser ikke mai utbealing på min nav side. Vanligvis ca.10 dager før utbetalingsdato, kan man se denne på nav logg inn side. Utbealingen denne gangen er 16 mai, og Vanligvis kommer på konto en dag før. Bare 8 dager igjen, men ikke noe t.o.m. nu. Er noen uføretrygdede her som vet om saken. Anonymkode: 2dd0b...a34 Her kommer det opp 1 uke før utbetaling. Og den kommer nok senere i dag regner jeg med, også er utbetaling 15.mai, samme som forrige mnd. Anonymkode: 8c349...613
AnonymBruker Skrevet 8. mai #5 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hei! jeg får også uføretrygd. Hvor på NAV sin side kan man se det man SKAL på utbetalt? Jeg ser kun gjennomførte utbetalinger hos meg. Det sagt, så kommer garantert pengene den 16.mai. Anonymkode: afb52...80d På mine utbetalinger kommer det opp ca 1 uke før utbetaling. Anonymkode: 8c349...613
AnonymBruker Skrevet 8. mai #6 Skrevet 8. mai Det er enda tidlig på dagen. Sjekk i morgen, da står det der. Ingen vits å stresse. Anonymkode: b0eba...051
AnonymBruker Skrevet 8. mai #7 Skrevet 8. mai Det står ikke på min side heller, men har alltid kommet når det skal, så regner med det gjør det denne mnd også. 😊 Anonymkode: 836bf...84a
AnonymBruker Skrevet 8. mai #8 Skrevet 8. mai Stod nå 15 mai hvis jeg så rett Anonymkode: 55b6d...631
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå