Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Om man f.eks presenterer det som en case så behøver ikke informasjonen kobles til deg. Alt handler jo om hvordan man stiller spørsmålene.  Jeg kan lett spørre chat gpt om hvordan skal tolke noens innlegg på forum for å f.eks finne underliggende  meninger. I denne tråden ville relevant spørsmål bære «hvorfor er de og fe gruppene redd for chat gpt.

Anonymkode: 87bbf...e95

Folk presenter det ikke "som en case", de bruker det til psykologen sin. Det er sykt å legge all denne informasjonen på en server der hvem som helst kan få tilgang.  All denne datasamlingen har skjedd så sakte at folk nå er klare for å utlevere hele livet sitt til en app.

Anonymkode: 2fb9e...264

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

De bruker det *som* psykologen sin.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvor på mobilen finner man dette?

Anonymkode: 54c2f...852

Hvis du bruker pc så kan du bruke den i nettleseren også på https://chatgpt.com 

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er det f eks Gemini Advanced?

Anonymkode: 54c2f...852

Gemini Advanced er den betalte versjonen av Google sin AI-chat. Blir det samme som ChatGPT, men noen andre som står bak. Det går fint an å bruke Gemini i gratisversjonen også.

Gemini blir oppdatert hele tiden, mens ChatGPT ble lansert i 2022 og har ikke blitt oppdatert etter det. Hvis man ikke spesifiserer godt nok at den skal lete etter nyeste informasjon så kan du få utdaterte hendelser. F.eks spiller jeg endel WoW og hvis jeg ikke spesifikt sier at den skal finne informasjon om den nyeste ekspansjonen så får jeg svar fra det som var nytt i 2022. 

Vet ikke helt hva jeg mener om Google akkurat nå siden de føyde Trump og har lagt til navnet Gulf of America under Gulf of Mexico i Google Maps. Skjønner ikke hva det er som gjør at alle står på pinne for og lystrer den mannen. (Men, det er en annen diskusjon) 

Anonymkode: bd8a8...3d1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Tenker du ikke på at all denne informasjonen blir lagret om deg? Det er jo som å levere dagboken sin til....ja, til hva da? Hvem har tilgang til informasjonen? I prinsippet hvem som helst, i og med at alt kan hackes.

Det driter jeg i. Er ikke veldig detaljert på den andre part uansett.  Detaljene står i et Word dokument. 

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Er det noen du kan snakke med, for det høres ikke bra ut. Tillitsvalgt? 

Anonymkode: b6c27...6d5

Nei, dessverre. Er bare å komme seg vekk. Har en exitplan. 

Anonymkode: d6795...d61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...