AnonymBruker Skrevet 7. mai #1 Skrevet 7. mai Kjæresten min sender meg meldinger som: «Håper du får en fin dag» eller «Håper du har hatt en fin dag» og det er jo koselig å få, men han spør aldri om noe. F.eks. «God morgen, har du sovet godt?» «Hvordan var dagen din?» eller «Hvordan gikk det på jobb i dag?». Det var greit nok om han var en type som ikke liker å tekste så mye, men han er tekster hele tiden med andre. Det er kanskje å henge seg opp i bagateller men kjenner at det plager meg litt. Det føles som han bare sender meg meldinger for å ha gjort det og bli ferdig med det, men at han ikke egentlig ønsker så mye kontakt gjennom dagen med meg 😔 Burde jeg si noe eller bare ikke tenke på det? Anonymkode: 3b105...aa9
AnonymBruker Skrevet 7. mai #3 Skrevet 7. mai monican94 skrev (5 minutter siden): hmm... vill idé, snakk med han om det ?? Ja, det er selvsagt et alternativ. Men meningen med å skrive på kg er å synse med fremmede om problemstillingen og få høre andres syn på saken før jeg går til det skrittet… Anonymkode: 3b105...aa9 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai #4 Skrevet 7. mai Jeg hater slike som må ha spørsmål. Det er fullstendig meningsløst. Om du føler for å dele hvordan natten din var - så del det. Anonymkode: a9aa7...eec 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai #5 Skrevet 7. mai Menn er enkle sånn. Om han ikke ville hatt kontakt så hadde han ikke skrevet melding i det hele tatt. Menn spør ikke så mange spørsmål som vi damer gjør. Bare snakk med en mann etter at han har snakket med noen andre. han: Petter har slått opp med dama dama: hvorfor det? han: veit ikke, jeg spurte ikke. ville ikke bekymret meg over dette. Han regner vel med at du har en ok dag eller at du hadde tatt kontakt om noe skjedde. Anonymkode: 5159c...6c0 1 1
Ymse meninger Skrevet 7. mai #6 Skrevet 7. mai Sånne spørsmål er kjedelig uansett. Prøv å stimulere til noe mer givende samtale enn det helt dagligdagse. Send han en link til nyhetsartikkel og vær opprørt og spør hva han syns! Send meldinger som er mer sånn "øyh gjett ka eg fant ut i dag!". Gjør han nysgjerrig på deg og dine meninger. "Vet du hva jeg har lyst å gjøre? [ insert wild shit here]" . Det er mer gøy enn å høre at du har vært på jobb, gått en tur, koset med katten og prata med en venninne.
AnonymBruker Skrevet 8. mai #7 Skrevet 8. mai Å sende slike meldinger er hans måte å si han tenker på deg og er glad i deg. Se heller de gode intensjonene og slutt å overtenk og gjør alt negativt. Anonymkode: 2864a...b7d 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå