AnonymBruker Skrevet 7. mai #1 Skrevet 7. mai Må jeg pynte meg, selv om jeg bare skal være hjemme alene på 17 mai? Anonymkode: c4376...e47
AnonymBruker Skrevet 7. mai #2 Skrevet 7. mai Nei selvfølgelig ikke. Jeg planlegger å gå i en behagelig løs og deilig pysjbukse og en stor vid genser som ikke egner seg til noe annet enn å tusle rundt hjemme med hele dagen. Hvem skulle nekte meg liksom? Kongen? Tror ikke det. Anonymkode: 968f5...66e 13 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai #3 Skrevet 7. mai Bunadspolitiet hacker webkameraet ditt og sørger for at du er korrekt kledt. Anonymkode: 2d08e...61d 14 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai #4 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bunadspolitiet hacker webkameraet ditt og sørger for at du er korrekt kledt. Anonymkode: 2d08e...61d Det har skjedd meg. Anbefales ikke. Fikk husflid spam mail i nærmest et år etterpå. Anonymkode: 2f95d...d38 4 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai #5 Skrevet 7. mai Du må ingenting, og skal du være helt alene hele dagen tenker jeg virkelig at det er milevis innafor å gå i hva enn du vil. Dette med å pynte seg til 17. mai handler nå mest om å vise en viss respekt for at dagen er viktig og høytidelig for andre. Noen kaller det "respekt for dagen", men jeg synes det begrenser seg til at an uansett egen høytidelighet bør utvise en viss respekt for at andre holder dagen høyt. At de har kledd seg opp og at man tar del i noe som er høytidelig for andre, og da bør man anstrenge seg litt for å virke hensynsfull. Men du skal jo ikke ta del i noe med andre. Ingen av de som bryr seg masse om dagen og skal behandle den med høytidelighet kommer til å se deg et sekund engang. Da ser selv ikke jeg, som går i dress og slips og sløyfe og nypussede sko og stopper opp under nasjonalsangen hver 17. mai, noen grunn som helst til at du skal pynte deg av hensyn til andre. Gå i hva enn du vil. Anonymkode: f9ecc...758 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai #6 Skrevet 7. mai Nei det må du ikke. Jeg skulle ønske jeg kunne ligge på sofaen i pysjen hele dagen Anonymkode: c1c02...751 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai #7 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Må jeg pynte meg, selv om jeg bare skal være hjemme alene på 17 mai? Anonymkode: c4376...e47 Ja det syntes jeg, iallefall litt. Det er bare bra for psyken. Anonymkode: f1d2b...64b 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai #8 Skrevet 7. mai Du gjør selvfølgelig akkurat som du vil. Er det noe å lure på, altså? Anonymkode: 9268f...9c4 5
monican94 Skrevet 7. mai #10 Skrevet 7. mai selvsagt ikke. Om du vil ligge på soffan i pysj å se serier hele dagen gjør du det med GOD samvittighet. 1 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai #11 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja det syntes jeg, iallefall litt. Det er bare bra for psyken. Anonymkode: f1d2b...64b Det er ikke noe galt med psyken min. Anonymkode: c4376...e47 5
AnonymBruker Skrevet 7. mai #14 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ja det syntes jeg, iallefall litt. Det er bare bra for psyken. Anonymkode: f1d2b...64b ? Psyken blir ikke bedre om en valser rundt i ballkjole hjemme eller pysjen. Det er ikke alle som trenger å pynte seg og sitte foran speilet hele dagen så en kan se hvor fin en er for å ha en god psykisk helse Anonymkode: 44685...e79 8 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai #16 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Må jeg pynte meg, selv om jeg bare skal være hjemme alene på 17 mai? Anonymkode: c4376...e47 Er du voksen? Da bestemmer du selv over deg selv. Anonymkode: 1bd32...d44 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai #17 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja det syntes jeg, iallefall litt. Det er bare bra for psyken. Anonymkode: f1d2b...64b Så hvis jeg tar på meg finkjolen og pynter meg litt ekstra med smykker og dilldall så blir jeg psykisk frisk? Anonymkode: f9408...f1f 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai #18 Skrevet 8. mai Må jeg bade i mitt private basseng i kjellern med badetøy på av hensyn til alle andre som eksisterer, eller kan jeg bade naken? Svaret er nei, ingen ser deg. Anonymkode: 12c72...8f7
AnonymBruker Skrevet 8. mai #19 Skrevet 8. mai Nei, så klart ikke. Kjenner flere som feirer hjemme i pysjen, har gjort det selv også. Anonymkode: e285c...5ed 1
Rotemor Skrevet 8. mai #20 Skrevet 8. mai Hva slags diagnose har du, ettersom du oppretter en tråd med dette spørsmålet? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå