AnonymBruker Skrevet 7. mai #1 Skrevet 7. mai Har du, eller kjenner du noen som har vert dypt deprimert over en lang periode. Hva gjorde at du/den som klarte å løfte blikket og finne vilje til å kjempe tilbake livsgnisten? Hvordan kan en klare å hjelpe noen som omtrent har gitt opp ? Anonymkode: 4e2f0...767
AnonymBruker Skrevet 7. mai #2 Skrevet 7. mai Jeg var i en dyp depresjon, ble henvist til dps. Ble satt på antidepressiva, jeg trivdes ikke med de pillene så tok tak i meg selv og jobbet hardt for at det mørket skulle jeg komme meg ut av. Jeg var sykemeldt fra jobb, så jeg startet egentlig veldig enkelt med å ta en gåtur hver eneste dag uansett vær. Så meldte jeg meg på trening senter og trente 2 ganger i uken og så økte til 4 og så til 5. Plutselig så forsvant egentlig den mørke skyen jeg hadde over meg. Begynte å jobbe igjen og har ikke hatt noe tilbakefall siden da. Dette var i 2016. Det krever veldig å komme seg ut av det, trodde ikke at jeg hadde så disiplin, men man kan få det til hvis man jobber hardt. Anonymkode: de7cc...f6c 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå