Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Åpen diskusjonstråd for de dagene man er i venteperioden /dpo lang. Dvs innlegg som omhandler det å vente på El, vente på dpo. Større spørsmål tas som egne tråder, og tolkning av graviditet og El tester legges inn i tråder for dette. 

Anonymkode: 17e4e...a76

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tipper ca 6 dager siden el, og begynner seriøst å lure på om den satt?!😅 

vet det er altfor tidlig men jeg har igår og idag vært så veeeeeldig oppblåst og litt små-svimmel. Samt sure oppstøt.. 

veldig tidlig, men vet jeg var veldig oppblåst i begynnelsen av begge svangerskap tidligere.. føles bare litt rart 🫣

Anonymkode: 219a6...733

• Liker 2
AnonymBruker

3-4 DPO her og første runde med Letrozol, så er veldig spent på utfallet 🤞🏼 Har utrolig vondt i høyre eggstokk og fått mye kremaktig hvit/gul utflod. Lurer på om det kanskje kan ha noe med Letrozol? 

Anonymkode: 13375...480

• Liker 1
AnonymBruker

Er 1 dpo 😂🙈 men med dobbel dose letrozol så kjenner meg ganske «oppblåst i eggstokkene» om jeg forklarer det.. litt oppblåst generelt og. Tenkte å teste på 17 mai 😂🇳🇴

Anonymkode: 5c1e5...54c

• Liker 1
AnonymBruker

Hadde MA i mars. Uregelmessig syklus før det, så litt usikker på når EL var. Hadde EL-slim både for 1 og 2 uker siden, men dag 26 av syklusen i dag. I går hadde jeg litt ubehag/stikk i livmoren og nå i kveld tørket jeg litt blodspor på papiret. Tok en test på morgenen hvor man kan skimte svaaaak strek, men har derimot aldri fått helt negativ test etter aborten 🥲 

jeg er så utrolig spent på om det kan gå! Brukte 5 pp på forrige.

Anonymkode: d0c39...09d

• Hjerte 1

Annonse

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Er 1 dpo 😂🙈 men med dobbel dose letrozol så kjenner meg ganske «oppblåst i eggstokkene» om jeg forklarer det.. litt oppblåst generelt og. Tenkte å teste på 17 mai 😂🇳🇴

Så gøy minne om du får positiv test på Norges bursdag ☀️

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hadde MA i mars. Uregelmessig syklus før det, så litt usikker på når EL var. Hadde EL-slim både for 1 og 2 uker siden, men dag 26 av syklusen i dag. I går hadde jeg litt ubehag/stikk i livmoren og nå i kveld tørket jeg litt blodspor på papiret. Tok en test på morgenen hvor man kan skimte svaaaak strek, men har derimot aldri fått helt negativ test etter aborten 🥲 

jeg er så utrolig spent på om det kan gå! Brukte 5 pp på forrige.

Håper så den blir sterkere 😁

Endret av stAre
AnonymBruker
stAre skrev (3 timer siden):

Håper så den blir sterkere 😁

Tror jeg får mensen nå, dag 26 i syklus 😞 denne testen tok jeg igår, så hadde vel et lite håp. Synes dette begynner bli vanskelig at det trekker sånn ut i tid. Prøvd aktivt siden september. Første barn satt på første forsøk 🥲IMG_3511.thumb.jpeg.5493db1bf24e6be5dd3a4da71aa11f48.jpeg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror jeg får mensen nå, dag 26 i syklus 😞 denne testen tok jeg igår, så hadde vel et lite håp. Synes dette begynner bli vanskelig at det trekker sånn ut i tid. Prøvd aktivt siden september. Første barn satt på første forsøk 🥲IMG_3511.thumb.jpeg.5493db1bf24e6be5dd3a4da71aa11f48.jpeg

Jeg ser strek! 

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg ser også liten strek, så kan være det blir sterkere idag og i morgen 😁 veldig få får positiv test før 11/12 dpo. 

Jeg er 10 dpo idag, men venter til tidligst i morgen. Sist brukte jeg også mindre tid, men etter 4 PP avdekketn jeg Kritisk lavt d vitamin som tydeligvis har sammenheng med at man blir mindre fertil. Så nå når jeg har gått lenge på tabletter håper jeg det er bedre sjans fikk ikke prøvd sist mnd pga påske og ferie med storfamilie. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg ser strek! 

Fikk tanta på besøk igjen, for fullt! 😭 Hadde virkelig håp, for trodde også jeg så strek på den testen. Men er for mye til at det kan være festeblødning og totalt negativ test på morgenen i dag.

• Hjerte 1
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fikk tanta på besøk igjen, for fullt! 😭 Hadde virkelig håp, for trodde også jeg så strek på den testen. Men er for mye til at det kan være festeblødning og totalt negativ test på morgenen i dag.

Kan ha vært strek.. jeg har tatt kjemisk et par ganger og da har det slått ut digitalt også, men så kommer jo mensen.. ganske klassisk med svake streker da 😟 håper den sitter neste måned! Venter spent på mensen selv.. forventet  fredag 16. mai.. 

• Hjerte 1

Annonse

AnonymBruker

Tenkte jeg skulle la være å teste nå fordi vi egentlig ikke har prøvd, men samtidig så tror jeg vi kanskje kan ha truffet rundt eggløsning😅 

skal ha hatt el ca 1. mai, men er jo ikke sikker siden har ikke tatt test på det. Graviditetstestene er i alle fall negative 😂

AnonymBruker

Her er det bare skygger og fjas, 8 dpo og slått fra meg noe streker. Plutselig er ikke puppene store og ømme lenger heller, men iler ned over lysken og innside lår. 

Kjenner jeg er irritabel og litt pessimistisk. Det er vel mer et mensensymptom enn noe annet...

Jaja... kroppen er som den er...

Anonymkode: d43f4...7f7

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Her er det bare skygger og fjas, 8 dpo og slått fra meg noe streker. Plutselig er ikke puppene store og ømme lenger heller, men iler ned over lysken og innside lår. 

Kjenner jeg er irritabel og litt pessimistisk. Det er vel mer et mensensymptom enn noe annet...

Jaja... kroppen er som den er...

Anonymkode: d43f4...7f7

Krysser fingrene for deg og håper det blir streker i løpet av noen dager fremover nå❤️

• Hjerte 1
Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 8.5.2025 den 23.16):

3-4 DPO her og første runde med Letrozol, så er veldig spent på utfallet 🤞🏼 Har utrolig vondt i høyre eggstokk og fått mye kremaktig hvit/gul utflod. Lurer på om det kanskje kan ha noe med Letrozol? 

8DPO i dag og positiv test! 🥹❤️

IMG_3142.jpeg

• Liker 1
  • Hjerte 5
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg testet 17/5 som planlagt. Helt blenda. Men mandag kveld, 19/5 begynte det å skje noe! 

IMG_8390.jpeg

Hvor mange dpo var du da du tok disse testene?😊

Anonymkode: eba25...d22

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvor mange dpo var du da du tok disse testene?😊

Anonymkode: eba25...d22

Hei, jeg var 11 dpo. På kvelden faktisk. Jeg har hatt ivf så er sikker på eggløsning. Morgenen var tilnærmet blenda, men så fikk jeg et innfall om å teste på kvelden og da fikk jeg disse! Helt utrolig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...