Gå til innhold

Er det noen andre som har lagt merke til de ekle matbildene på KG?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Av og til er jeg innom bildetråden ‘Vis meg hva du har spist til middag i dag’. Den tråden er skikkelig nasty – æsj! Er det virkelig dette folk spiser i landet vårt? Jeg ser så mye ekkelt, rett og slett. Alt fra mat som minner meg om insektenes hovedkvarter (jeg tror ikke alle skjønner hva jeg mener, men det ser bare ekkelt ut) – til ting jeg ikke engang har ord for!

Anonymkode: 6e89d...56d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Troll

Anonymkode: e7fd2...773

AnonymBruker
Skrevet

Som hva da? 

Anonymkode: d6e76...bca

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke alt som er like visuelt, men det kan være godt likevel.

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er den hyggeligste og fineste tråden på KG, så det er deg det er noe feil med.

Anonymkode: 15142...06c

• Liker 18
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri tenkt over. 

Anonymkode: 4e0c6...e7c

AnonymBruker
Skrevet

Nei, høres ut som om du har et større problem enn de som poster i den tråden, TS.

Anonymkode: ba8bf...38b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Av og til er jeg innom bildetråden ‘Vis meg hva du har spist til middag i dag’. Den tråden er skikkelig nasty – æsj! Er det virkelig dette folk spiser i landet vårt? Jeg ser så mye ekkelt, rett og slett. Alt fra mat som minner meg om insektenes hovedkvarter (jeg tror ikke alle skjønner hva jeg mener, men det ser bare ekkelt ut) – til ting jeg ikke engang har ord for!

Anonymkode: 6e89d...56d

Ok? 

Du vet at det er ingen som tvinger deg til å lese i den tråden eller være på KG generelt? Om du ikke liker det du ser, så finner du helt sikkert veien ut herfra selv. 

Den nevnte tråden, synes jeg er en av de få lange trådene her inne, så faktisk holder en ålreit tone. Istedenfor sure oppgulp som du kommer med nå. 

Og hvem er du til å bestemme hva folk skal spise til middag? Lager du selv 3 retters middag hver dag og danderer flott på tallerken og legger ut bilde på SoMe? 😄

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

:laugh:

Jeg syns du skal sjekke ut trådene som begynner med "ser avføringen min normal ut? OBS bilde".

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva spiser du ts?

Anonymkode: 0cfa0...d38

Skrevet

Du får la hver å gå inn i den tråden da, er ingen som tvinger deg.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bildetrådene av mat er de ytterst få trådene her på kg som er hyggelige.

En skal være passe nek om en går inn gjentatte ganger i en tråd en ikke liker, så den får du ta på din egen kappe ts.

Anonymkode: 74199...d72

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du høres jo bare enormt hyggelig ut, ts. Hva får du ut av å skrive dritt om andre, egentlig?

Anonymkode: b29cd...ac8

Skrevet

Jeg er nok ikke enig med deg jeg heller TS. Jeg setter stor pris på tråden og gleder meg mye over den. Fordi folk er hyggelige med hverandre der, og liker den også fordi den er veldig variert. Det er rom for alt fra take away-pizza, til min fiskepudding i lompe til mer fancy tidkrevende lørdagsgourmet. ☺️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er da helt fin, sunn og vanlig hverdagskost, ikke noe galt med det. Bildene er ikke tatt i er studio, det er kanskje det du mener? At det ikke blir like fargesterkt som matbilder fra matinfluensere? Eller er det ingrediensene du mener, og i så fall hvilke? Jeg tror det er deg som er uvanlig, og kanskje usunn, her.

Anonymkode: 1942f...a9d

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...