Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil først si at mannen er fra ett land utenfor EØS, og har du vært/ er gift med en hadde det vært fint å høre erfaringer.

Gift I 4 år, bor i hvert vårt land, alt startet rosenrødt og jeg var hos han gjevnlig, nå har han kommet til Europa og jobber og tjener egne penger.

1: en dag er jeg hans prinsesse og Beste jenta i denne verden og sier masse fint og vi har det kjempe bra, dagen etter er jeg den styggeste dama, syk i hue, ødelagt, gammal, feit, gjør ingenting for han osv osv.. kan starte med små ting som feks han ikke finner røykpakken sin, at barnet min har venner på besøk, eller at jeg snakket litt for lenge med moren min på tlf. 

2: må alltid gå på eggeskall rundt han så han alltid er fornøyd 

3: kan ikke besøke familie når vi er sammen her i Norge.

4: venner kan jeg ikke ha, iallfall ikke gutter da hadde han vel drept meg.. 

5: har sagt flere ganger at en dag vil han drepe meg 

6: sier når han er sur at det er bare for meg å gå fra han for det er hans drøm å leve uten meg, slippe mitt stygge ansikt og dårlige ånde som han har mått leve med i alle år.

7: han starter alltid krangel når vi har planer, feks bursdager eller noe annet som ikke er i hans favør for at han kan lage dårlig stemning. 

8: blokkerer meg og blir singel på facebook etc og forblir det flere dager. Åpner ikke tlf når jeg ringer for å ordne opp men sier han får meldinger av jenter som vil ha sex med han.

9: bruker hele tiden mot meg at jeg ikke klarer noen ting og at alle andre jenter er bedre enn meg til alt, alle andre får jo typen inn til Norge så hvorfor klarer ikke jeg det, jeg er ubrukelig. 

10: spurte snilt om han kunne komme seg til meg på egenhånd da det koster mye med bensin/bom/ferje og kjøre i 6 timer, da hylte han meg i ansiktet og spyttet meg i fjeset og ja samme tralten.

Familien min sier jeg er hjernevasket av han, men jeg elsker hans gode dager men hater hans dårlige.. så ja noen som skjønner hva jeg går igjennom?

Anonymkode: d59ec...bda

• Hjerte 7
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva tror du selv?

Anonymkode: edd74...fab

• Liker 16
  • Hjerte 2
  • Nyttig 13
AnonymBruker
Skrevet

Vil også legge til, at når han har sine gode dager så sier han at han ikke mener noe av det stygge han sier, men sier det fordi han er sur. 

AnonymBruker
Skrevet

Fordi har kjempet for han og oss i mange år, og håper alltid det bedrer seg og håper alltid vi kan ha det bra

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor trenger du egentlig å spørre om dette? Du vet jo svaret selv. Og du må skille deg straks. 

Anonymkode: a79f9...67f

• Liker 10
  • Nyttig 14
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fordi har kjempet for han og oss i mange år, og håper alltid det bedrer seg og håper alltid vi kan ha det bra

Men da er du jo mindre intelligent. 

• Liker 8
  • Nyttig 16
AnonymBruker
Skrevet

Ja han er psycho, kom deg unna og det tror jeg du vet selv

Anonymkode: 5f068...c74

• Liker 16
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men da er du jo mindre intelligent. 

Haha ja han sier ofte det til meg han også.. så ja stemmer nok det

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

neppe psyko i hjemlandet sitt, dette handler vel ofte om kulturkræsj og religion vil jeg tro? Du bringer skam til han og slekten dersom du oppfører deg feil? 

Har du sett filmen eller lest boken "Ikke uten min datter"? Anbefaler filmen, gir godt innblikk i forskjellene.

Anonymkode: 42805...d16

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Joda, her har du funnet drømmeprinsen..

Endret av PITTY
  • Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Haha ja han sier ofte det til meg han også.. så ja stemmer nok det

Du er ihvertfall ikke glad i deg selv som finner deg i å bli behandlet på den måten.

Anonymkode: edd74...fab

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Dette blir ikke bedre..samme hvor fin han har vært. Løp kjære deg, løp!!

Anonymkode: 18e8a...080

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvilket tips ville du gitt andre som hadde skrevet dette?

• Liker 5
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er du ikke mer glad i deg selv enn at du aksepterer å bli behandlet som søppel? 

Han har jo absolutt ikke kjempet for dere - han har kjempet IMOT deg. 

Anonymkode: 45429...830

• Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Vil først si at mannen er fra ett land utenfor EØS, og har du vært/ er gift med en hadde det vært fint å høre erfaringer.

Gift I 4 år, bor i hvert vårt land, alt startet rosenrødt og jeg var hos han gjevnlig, nå har han kommet til Europa og jobber og tjener egne penger.

1: en dag er jeg hans prinsesse og Beste jenta i denne verden og sier masse fint og vi har det kjempe bra, dagen etter er jeg den styggeste dama, syk i hue, ødelagt, gammal, feit, gjør ingenting for han osv osv.. kan starte med små ting som feks han ikke finner røykpakken sin, at barnet min har venner på besøk, eller at jeg snakket litt for lenge med moren min på tlf. 

2: må alltid gå på eggeskall rundt han så han alltid er fornøyd 

3: kan ikke besøke familie når vi er sammen her i Norge.

4: venner kan jeg ikke ha, iallfall ikke gutter da hadde han vel drept meg.. 

5: har sagt flere ganger at en dag vil han drepe meg 

6: sier når han er sur at det er bare for meg å gå fra han for det er hans drøm å leve uten meg, slippe mitt stygge ansikt og dårlige ånde som han har mått leve med i alle år.

7: han starter alltid krangel når vi har planer, feks bursdager eller noe annet som ikke er i hans favør for at han kan lage dårlig stemning. 

8: blokkerer meg og blir singel på facebook etc og forblir det flere dager. Åpner ikke tlf når jeg ringer for å ordne opp men sier han får meldinger av jenter som vil ha sex med han.

9: bruker hele tiden mot meg at jeg ikke klarer noen ting og at alle andre jenter er bedre enn meg til alt, alle andre får jo typen inn til Norge så hvorfor klarer ikke jeg det, jeg er ubrukelig. 

10: spurte snilt om han kunne komme seg til meg på egenhånd da det koster mye med bensin/bom/ferje og kjøre i 6 timer, da hylte han meg i ansiktet og spyttet meg i fjeset og ja samme tralten.

Familien min sier jeg er hjernevasket av han, men jeg elsker hans gode dager men hater hans dårlige.. så ja noen som skjønner hva jeg går igjennom?

Han kommer enten til å drepe deg eller mishandle deg grovt. Barnet ditt kommer til å vokse opp og hate deg for at du ble med en som mishandlet deg. 
Høres ikke akkurat som noe som er verdt å kjempe FOR?

Anonymkode: 057ef...fae

• Liker 12
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

neppe psyko i hjemlandet sitt, dette handler vel ofte om kulturkræsj og religion vil jeg tro? Du bringer skam til han og slekten dersom du oppfører deg feil? 

Har du sett filmen eller lest boken "Ikke uten min datter"? Anbefaler filmen, gir godt innblikk i forskjellene.

Anonymkode: 42805...d16

Bingo

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kom deg bort. Dette er IKKE normal oppførsel, selv om man kommer fra et land med annen kultur enn Norge. Jeg er selv gift med en mann fra utenfor EØS, og selv om det er noen kulturforskjeller der, har han en grunnleggende respekt både for meg og familien min. Jeg har aldri opplevd noe i nærheten av det du nevner (og innbiller meg at jeg heller ikke ville akseptert det).

Anonymkode: 58427...641

• Liker 11
  • Hjerte 3
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Kom deg bort så raskt som mulig. Ditt barn bør virkelig slippe å vokse opp med det her.

Anonymkode: 872ce...0d0

• Liker 10
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Kjære deg. Du er i en farlig situasjon. Kom deg ut med list og lempe. Dette blir IKKE bedre. Han er ikke glad i deg.

Krysser fingrer og tær for deg!!

Anonymkode: 5d270...c24

• Liker 10
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...