AnonymBruker Skrevet 7. mai #1 Skrevet 7. mai Hei! Trenger virkelig tips og hjelp til overdeler som passer meg som har en kroppsfigur som er veldig «rett». Jeg er ganske bred ved brystet, har nesten ikke innsvinget midje, og har ganske stor mage. Litt tømmerstokk, rett og slett 😅 Det er også et stort problem for meg at jeg får lett svetteringer - så er såå mange plagg som utgår 😔 Noen tips til type overdeler som kan være flatterende på meg? Anonymkode: 4943b...fcc 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai #2 Skrevet 8. mai Omslagstopper. Skaper illusjon av midje. Anonymkode: e6b0a...c7f 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai #3 Skrevet 8. mai Peplum topper. De som går fra livet og ikke under magen. https://www.ellos.no/ellos-plus-collection/topp-med-peplum/7021888-02?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=[adv%3A Ellos] [cou%3A NO] [chn%3A paid-search_shopping_pmax] [ini%3A Blouses %26 tops] [str%3A LP%2FSF] [tgt%3A Shopping]&gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gad_campaignid=19691727817&gbraid=0AAAAAD1HpIIe3147ptlbxyj6zR6PJRESj&gclid=Cj0KCQjwrPHABhCIARIsAFW2XBOgOM7_o4_Te3Xu5FaXeUK98aIzz8T0PQtiG_HmEfyAYl8F6AgmCVgaAvdxEALw_wcB Anonymkode: 13e4f...9bc
skruf Skrevet 9. mai #4 Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (På 7.5.2025 den 19.53): Hei! Trenger virkelig tips og hjelp til overdeler som passer meg som har en kroppsfigur som er veldig «rett». Jeg er ganske bred ved brystet, har nesten ikke innsvinget midje, og har ganske stor mage. Litt tømmerstokk, rett og slett 😅 Det er også et stort problem for meg at jeg får lett svetteringer - så er såå mange plagg som utgår 😔 Noen tips til type overdeler som kan være flatterende på meg? Anonymkode: 4943b...fcc Ift svetteringer; har du prøvd stopp24 fra apotek? Vasker deg med såpe og vann og tørker godt for deretter å smøre inn Stopp24 før du legger deg. Neste morgen vasker du den av med vann (tror ikke du skal bruke vanlig deo i tillegg……ble litt usikker) Er svetting/svetteringer verre enn vanlig svette så kan du søke via fastlege om henvisning til botox (som settes i svettekjertlene) Og for alt i verden; unngå overdeler i syntetisk materiale som feks polyester. Polyester gjør lukten av svette mere fremtredende, og tilslutt så forsvinner ikke lukten ved vask av overdelene heller. Gå heller for naturmaterialer som bomull (sjekk lappen i plagget at det ikke er typ 20% bomull og 80% polyester….mange skriver i betegnelsen hvis det er nettshopping at det er bomull, og likedan; handler du i butikk så sjekk alltid lappen inni plagget), lin (lin er nydelig å gå med når det er varmt) eller ull (igjen; sjekk at det er ren ull og ikke liten andel ull og resten plastikk) Ang overdeler for å skjule litt mage og som gir en illusjon om figur/ midje så tror jeg at topper/bluser/ kjoler med A- line snitt er gunstig til deg Ta et googlesøk der du skriver inn feks bluse med A-line snitt. Unngå i allefall overdeler/ kjoler med empireliv; det snittet ser man gravid ut i. Prøv å ikke kjøp for stor størrelse i et forsøk på å skjule magen; da ser man ofte større ut enn hva man er. Generelt er A- line et fint snitt for flere typer kvinnekropper:)
AnonymBruker Skrevet 9. mai #5 Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (23 timer siden): Peplum topper. De som går fra livet og ikke under magen. https://www.ellos.no/ellos-plus-collection/topp-med-peplum/7021888-02?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=[adv%3A Ellos] [cou%3A NO] [chn%3A paid-search_shopping_pmax] [ini%3A Blouses %26 tops] [str%3A LP%2FSF] [tgt%3A Shopping]&gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gad_campaignid=19691727817&gbraid=0AAAAAD1HpIIe3147ptlbxyj6zR6PJRESj&gclid=Cj0KCQjwrPHABhCIARIsAFW2XBOgOM7_o4_Te3Xu5FaXeUK98aIzz8T0PQtiG_HmEfyAYl8F6AgmCVgaAvdxEALw_wcB Anonymkode: 13e4f...9bc Denne får jo sjølv den slankaste modell til å sjå preggers ut! Anonymkode: 40047...882 5 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai #6 Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Denne får jo sjølv den slankaste modell til å sjå preggers ut! Anonymkode: 40047...882 Ikke meg du siterer, men hva er ditt forslag, da? Anonymkode: 92022...c8d
AnonymBruker Skrevet 10. mai #7 Skrevet 10. mai Enig i peplum. Er selv tykk, der det spesielt legger seg på magen og peplum topper, spesielt de som er tettsittende i armer og over bryst ser bra ut på meg. Jeg ser ikke gravid ut. Det ser bedre enn rette topper som klistrer seg inntil valkene. Omslagstopper er også fint. Det er også viktig å velge rett stoff i klær. Bomull og lin foretrekker jeg. Viskose/lyocell er kun fint så lenge det ikke er elastan i det, ellers har det en tendens til å klistre seg litt til kroppen og virkelig vise valker. Blandinger som inneholder bomull eller spesielt lin med lyocell/viskose bruker å gå fint. Anonymkode: 0a0f5...8c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå