AnonymBruker Skrevet 7. mai #1 Skrevet 7. mai Ja, det lurer jeg altså på. Er det noen her inne som kan komme med en solskinnshistorie? At du fant den rette for deg, på Møteplassen? Jeg tenker litt på å registrere meg der. Jeg er ute etter noe seriøst, men jeg bor på et lite sted, så det er ikke veldig mange muligheter å finne den rette akkurat her jeg bor, dessverre. K 35 Anonymkode: 86478...089
Fighter83 Skrevet 7. mai #2 Skrevet 7. mai (endret) Ville heller valgt hinge og/eller tinder. De som bor ute i distriktet har det enda vanskeligere for å treffe noen. Endret 7. mai av Fighter83
AnonymBruker Skrevet 7. mai #3 Skrevet 7. mai Kjenner flere som har møtt hverandre på datingapper som er gift med barn idag. Jeg hadde nok valgt tinder fordi det er den appen alle er på så du har større utvalg. Anonymkode: 6738b...4b6 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai #4 Skrevet 7. mai Fant bare en mann jeg likte der. Viste seg at han var en redd avdanka skjørtejeger, som var blitt redd for damer. Akkurat det synes jeg var litt trist. Men draget på nett...Det hadde han. Anonymkode: 63ceb...b56
AnonymBruker Skrevet 7. mai #5 Skrevet 7. mai Man skal jo ikke si aldri, men har en dårlig følelse av at det er stort som skjer på møteplassen egentlig. Spesielt i 30 årene. Har på følelsen at det er der noen som er eldre enn deg søker, men det er kun en antagelse og kan jo også passe fint for deg for alt jeg vet. Føles litt, uorientert på nett ut, når tinder finns. Men tinder er også en vanskelig plass med mye useriøst og lettere traumatiserende. Anonymkode: d895d...771 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai #7 Skrevet 8. mai Det er mulig å møte den rette hvor som helst. De fleste er på tinder da. Anonymkode: 526d2...99b
Serafin Skrevet 8. mai #9 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (På 7.5.2025 den 19.41): Ja, det lurer jeg altså på. Er det noen her inne som kan komme med en solskinnshistorie? At du fant den rette for deg, på Møteplassen? Jeg tenker litt på å registrere meg der. Jeg er ute etter noe seriøst, men jeg bor på et lite sted, så det er ikke veldig mange muligheter å finne den rette akkurat her jeg bor, dessverre. K 35 Anonymkode: 86478...089 Jeg føler med deg. Det skal ikke være lett, gitt. Håper du lykkes og at du får det du ønsker deg.
AnonymBruker Skrevet 9. mai #10 Skrevet 9. mai Jeg fant en, og han virket som den rette en stund, til jeg så hvor stort alkoholproblemet var. Nå sjekker jeg det som en av de første tingene. Anonymkode: c5005...787 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai #11 Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (På 7.5.2025 den 19.41): Ja, det lurer jeg altså på. Er det noen her inne som kan komme med en solskinnshistorie? At du fant den rette for deg, på Møteplassen? Jeg tenker litt på å registrere meg der. Jeg er ute etter noe seriøst, men jeg bor på et lite sted, så det er ikke veldig mange muligheter å finne den rette akkurat her jeg bor, dessverre. K 35 Anonymkode: 86478...089 Møteplassen er helt ubrukelig om man ikke betaler i hvert fall. Da er det ingen vits. Ellers var min erfaring at det var så som så med "kvaliteten" på tilbudet på Møteplassen. MYE rart. Generelt vil jeg si det er vesentlig bedre på f.eks Sukker. Andre steder har jeg ikke forsøkt. Men Tinder er kanskje tingen på små plasser, siden det er den plattformen med flest folk. Anonymkode: f90be...6bb 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai #12 Skrevet 9. mai Ikke møteplassen, men fant min nåværende samboer på sukker for snart 10 år siden. Har fått to barn siden 😊 Anonymkode: fddc0...5b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå