Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vært sammen i et år - kjæresten tillater seg litt rare ting - som å hysje på meg hvis jeg forsøker å spørre han om no når han tydeligvis ser på noe på TV. Ikke det at det gjør meg noe , men jeg blir indignert over at han «hysjer « på kjæresten sin foran sine voksne barn. Ikke uvennlig men liksom ….. ja…. Overreagerer jeg ? 

Anonymkode: d0d8f...391

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd å si fra at du ikke liker det?

Anonymkode: f4a68...40d

Skrevet

Det er uvennlig, men du må jo ta en prat om det. Kan være han ikke tenker over hvor lite respektfullt det er og hva han lærer videre om parforhold og respekt til sine barn.

Skrevet

Jeg må ofte hysje på mannen og hans avogtil overdrevne volum og desibel, jeg mener ikke noe vondt med det, jeg får bare vondt i ørene.

AnonymBruker
Skrevet

SNakk med han og si at det føles ubehagelig. Jeg ber da både mann og barn dempe seg om det er for høyt lydnivå. Han også. 

Anonymkode: 3a3b7...1f3

AnonymBruker
Skrevet

Han burde ta en samtale med deg at du ikke skal forstyrre viktige tv-programmer? 

Anonymkode: da7df...bd6

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vært sammen i et år - kjæresten tillater seg litt rare ting - som å hysje på meg hvis jeg forsøker å spørre han om no når han tydeligvis ser på noe på TV. Ikke det at det gjør meg noe , men jeg blir indignert over at han «hysjer « på kjæresten sin foran sine voksne barn. Ikke uvennlig men liksom ….. ja…. Overreagerer jeg ? 

Anonymkode: d0d8f...391

Jeg kan nok finne på å hysje på mannen hvis jeg akkurat sitter å hører på noe og han begynner å snakke... Men jeg prøver å å skjerpe meg og si "vent litt, jeg prøver å høre", men det hender jeg glemmer meg fordi det tar mye kortere tid å bare hysje...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner godt at han hysjer på deg når du snakker til han når han ser på TV

Anonymkode: 67742...f66

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...