AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:10 #121 Del Skrevet tirsdag kl 15:10 Portia Catonis skrev (7 timer siden): Det er vel mer på ungdomsskolen at man må sitte sammen med de «populære» for å føle at man blir akseptert? Ingen i voksen alder holder på sånn. Skulle man tro i hvert fall. Skulle jeg ønske å ekskludere alle som kan irritere meg eller som snakker om ting som ikke er interessant, så hadde det blitt mange som måtte sitte alene. Jeg klarer å skjønne at det er jeg som har et problem og dermed kan jeg ikke alltid sitte med de som jeg liker. Da fjerner jeg meg heller selv fra situasjonen. Det virker temmelig merkelig å ønske at en kollega skal sitte alene fordi de ikke snakker nok. Anonymkode: 820fb...3f3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet tirsdag kl 18:57 #122 Del Skrevet tirsdag kl 18:57 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ingen i voksen alder holder på sånn. Skulle man tro i hvert fall. Skulle jeg ønske å ekskludere alle som kan irritere meg eller som snakker om ting som ikke er interessant, så hadde det blitt mange som måtte sitte alene. Jeg klarer å skjønne at det er jeg som har et problem og dermed kan jeg ikke alltid sitte med de som jeg liker. Da fjerner jeg meg heller selv fra situasjonen. Det virker temmelig merkelig å ønske at en kollega skal sitte alene fordi de ikke snakker nok. Anonymkode: 820fb...3f3 Jepp. Utrolig barnslig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Portia Catonis Skrevet tirsdag kl 19:42 #123 Del Skrevet tirsdag kl 19:42 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ingen i voksen alder holder på sånn. Skulle man tro i hvert fall. Skulle jeg ønske å ekskludere alle som kan irritere meg eller som snakker om ting som ikke er interessant, så hadde det blitt mange som måtte sitte alene. Jeg klarer å skjønne at det er jeg som har et problem og dermed kan jeg ikke alltid sitte med de som jeg liker. Da fjerner jeg meg heller selv fra situasjonen. Det virker temmelig merkelig å ønske at en kollega skal sitte alene fordi de ikke snakker nok. Anonymkode: 820fb...3f3 Som sagt.. Vi jobber ikke på samme sted. Helt 100% garantert. Problemet slik du ser det eksisterer ikke. Vi er en fast gjeng på et fast bord der det forventes at folk åpner munnen utenom når det skal dyttes inn mat. Klarer du ikke det kunststykket, så er det beste for alle parter at du finner deg et annet bord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:46 #124 Del Skrevet tirsdag kl 19:46 Småbarnsmødre som snakker om barn, amming , barneklær osv 🤮 Anonymkode: 12555...64a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:50 #125 Del Skrevet tirsdag kl 19:50 Portia Catonis skrev (5 minutter siden): Som sagt.. Vi jobber ikke på samme sted. Helt 100% garantert. Problemet slik du ser det eksisterer ikke. Vi er en fast gjeng på et fast bord der det forventes at folk åpner munnen utenom når det skal dyttes inn mat. Klarer du ikke det kunststykket, så er det beste for alle parter at du finner deg et annet bord. Ok, ganske barnslig. Jeg har ikke opplevd noe sånt siden ungdomsskolen. De stedene jeg har jobbet på er det åpent for at alle kan sitte der de ønsker. Ingen blir ekskludert og forventes å sitte alene ved et bord. Anonymkode: 820fb...3f3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet tirsdag kl 19:50 #126 Del Skrevet tirsdag kl 19:50 Barna sine. Eller lange detaljerte historier om folk man ikke aner hvem er. Jeg skulle derimot ønske flere snakket om fotball på min jobb 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Portia Catonis Skrevet tirsdag kl 19:55 #127 Del Skrevet tirsdag kl 19:55 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok, ganske barnslig. Jeg har ikke opplevd noe sånt siden ungdomsskolen. De stedene jeg har jobbet på er det åpent for at alle kan sitte der de ønsker. Ingen blir ekskludert og forventes å sitte alene ved et bord. Anonymkode: 820fb...3f3 Som sagt (nå for 3. gang). Jeg og du jobber ikke på samme sted, ergo problemet eksisterer ikke. Jeg jobber på en arbeidsplass der man er nødt til å ha et fungerende snakketøy, og sosialisering er en viktig del av arbeidsmiljøet. Mulig det er annerledes i din bransje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:44 #128 Del Skrevet tirsdag kl 21:44 Hundene sine 😴 Anonymkode: dd19f...e4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:50 #129 Del Skrevet tirsdag kl 21:50 AnonymBruker skrev (På 7.5.2025 den 18.46): Er bare nysgjerrig. Anonymkode: d9064...17e Fotball, barn og barnebarn. Drit kjedelig Anonymkode: d56dd...4c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:55 #130 Del Skrevet tirsdag kl 21:55 Hund og katt. Fotball. Anonymkode: 09b40...40b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:01 #131 Del Skrevet tirsdag kl 22:01 AnonymBruker skrev (På 7.5.2025 den 23.22): Graviditet, amming, småbarn, strikking, overgangsalder, reality-TV. Hilsen mannlig sykepleier Anonymkode: 48e47...d57 Enig. Og jeg er selv kvinne i helsevesenet Anonymkode: 2a4f4...5f2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #132 Del Skrevet 21 timer siden Dørgende kjedelig når kollega forteller at når mannen hennes er syk så må hun dulle og dille med han og gjøre alt hjemme og være tjeneren hans. Alle damene (var bare damer der) på det lille vaktrommet lo godt, jeg satt der og lo på kommando for å ikke virke rar 🤨 Like kjedelig som å prate om brunost og gulost 😴 Anonymkode: d9064...17e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #133 Del Skrevet 21 timer siden Vesker, negler, sko, isbading, barn og barnebarn, vin m.m 🥱 Anonymkode: 0f979...a5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #134 Del Skrevet 21 timer siden Og kvinnehelse. (Er kvinne 40+ selv) Anonymkode: 0f979...a5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #135 Del Skrevet 20 timer siden Barna sine. Anonymkode: b95f1...b2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #136 Del Skrevet 20 timer siden Liker best når alle sitter mer mobilene sine i fred og ro Anonymkode: f202d...16e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå