AnonymBruker Skrevet 8. mai #61 Del Skrevet 8. mai Hunder og andre kjæledyr. Oppussing. Det verste er dog når folk bare snakker og snakker uten å la andre komme til. Anonymkode: 131a7...a88 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #62 Del Skrevet 8. mai Barna sine, partneren sin, reality-tv, sutring over været/årstider og dersom de kommer med mye meninger og råd om privatlivet til andre. Anonymkode: d7ae7...ada 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 8. mai #63 Del Skrevet 8. mai (endret) Liker det meste, men slitsomt med jobbprat i pausen Endret 8. mai av Snabeltann 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #64 Del Skrevet 8. mai Ikke ta jobben personlig, ikke lag greier ut av ting...så takler man kollegaer greit Ikke bruk noe tid på det etter arbeidstiden heller Anonymkode: d338b...ce7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #65 Del Skrevet 8. mai jeg vil mye heller høre om private ting eller om omgangssyke når jeg spiser! Jobber i barnehage og noen evner ikke å tenke på andre ting enn barn. Anonymkode: 3a777...2ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #66 Del Skrevet 8. mai Strikking 😅 Anonymkode: 49df9...423 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #67 Del Skrevet 8. mai Portia Catonis skrev (10 timer siden): Folk som ikke snakker i det hele tatt, som du må dra hvert eneste ord ut av. Det er noen som faktisk ikke har behov for å snakke med skravlesyke kolleger de ikke har noe som helst til felles med. Jeg kan like godt la være å ta lunsj hvis jeg må sitte og skravle med folk jeg nesten ikke kjenner. Det er like anstrengende som å jobbe, om ikke mer. Anonymkode: c3803...c8f 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #68 Del Skrevet 8. mai Portia Catonis skrev (10 timer siden): Folk som ikke snakker i det hele tatt, som du må dra hvert eneste ord ut av. Du kan ikke kreve at noen skal snakke med deg. Om du "drar" ord ut av noen har du jo dårlige sosiale evner til å forstå om noen er interessert i å snakke med deg.. Anonymkode: d338b...ce7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #69 Del Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (På 7.5.2025 den 18.46): Er bare nysgjerrig. Anonymkode: d9064...17e KG 😂 Anonymkode: e6dcf...a0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #70 Del Skrevet 8. mai Dette sier jo alt. Skal man gjøre alle til lags så må man være stille. Eller det var jo heller ikke bra 🧐 Anonymkode: 750a7...679 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #71 Del Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (23 timer siden): Om barna sine og deres fritidsaktiviteter/utfordringer/skoledrama. Hvorfor tror foreldre at andre mennesker interesserer seg det spøtt for deres barn? Kunne ikke brydd meg mindre. Anonymkode: 92f86...596 Jeg har alltid lurt på folk som deler mye om barna sine. Ser de på barna som mennesker uverdige privatliv? Tenker de aldri på at en barndom er et kort opphold før et langt voksenliv? For meg er det jo helt åpenbart skikkelig, skikkelig enkelt å finne ut hvem «lille Per» er etter han er 18, og om mamma/pappa da har delt om pottetrening, utfordringer rundt måltider, sengevæting, mobbing, skolehverdag, hobbyer, kjærlighetstrøbbel, diagnoser etc så vet jeg «plutselig» mer om «Per, 18, og vilt fremmed som tilfeldigvis er sønnen til Agate på jobb» enn jeg vet om mine nærmeste, mest intime venner. Tror foreldre det er ok? For mine venner deler presis null av slikt om sine barn. Jeg vet at de liker feks fotball og baking, liksom. Og det er det. Foreldre har ikke rett til å gi andre innsyn i egne barns privatliv. Anonymkode: f4e6d...107 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #72 Del Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (På 7.5.2025 den 18.46): Er bare nysgjerrig. Anonymkode: d9064...17e Fotball (eller egentlig all sport, men mest fotball), øldrikking, fest (guttastemning), og babyer. Anonymkode: be61e...045 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #73 Del Skrevet 8. mai Strikking og matoppskrifter 😴 Anonymkode: e654b...9e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 8. mai #74 Del Skrevet 8. mai (endret) Mat og matlaging Seg selv og sitt importne liv Endret 8. mai av makkapakka 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 8. mai #75 Del Skrevet 8. mai Fotball 🙈Klarer ikke engasjere meg, er såååå gørr. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wallflower Skrevet 8. mai #76 Del Skrevet 8. mai At man snakker om maten til seg selv eller andre i lunsjen, bare legg merke til det. Er ALLTID noen som sier: oj, hva har du da, er det godt, hva hadde du oppi, har du oppskrift? NEI, la meg og maten min være... Og du som skrev om kollegaene som tar opp jobbrelaterte ting i lunsjen: Jeg sier i fra at nå har jeg pause og rapporten er etterpå. Må få avbrekk fra jobb ass.. 🫠 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #77 Del Skrevet 8. mai "Morsomme" historier om barna sine, graviditet og babytiden. Sport Baksnakking, det var det mye av når jeg jobbet som helsearbeider, fytti... Anonymkode: f1ec2...f2e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 8. mai #78 Del Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (På 7.5.2025 den 18.46): Er bare nysgjerrig. Anonymkode: d9064...17e Skisport, fotball, realityserier på tv 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #79 Del Skrevet 8. mai Klær. Sine egne og kommenterer hverandres. Opp og ned, frem og tilbake, hvor er de kjøpt, hva har de bestilt, å så fin farge, ja den er fra blablabla. Det verste er at klærne de snakker om er supergeneriske og kjedelige. Alle går med det samme. Anonymkode: 033c9...ff1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #80 Del Skrevet 8. mai Jeg har to kollegaer som prater om barna sine hele tiden. Hver eneste dag fores jeg med all verdens detaljer om ungene deres, noe som er helt uinteressant for meg. Da jeg hadde små barn syntes jeg det var deilig å komme på jobb og ha fokus på andre ting enn ungene. Anonymkode: c916d...3ee 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå