AnonymBruker Skrevet 7. mai #1 Del Skrevet 7. mai Er bare nysgjerrig. Anonymkode: d9064...17e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #2 Del Skrevet 7. mai Seg selv Anonymkode: cbb16...f0b 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #3 Del Skrevet 7. mai Så lenge de snakker er det ok. Bryter jo bare inn om jeg også vil prate. De verste er jo de som bare ser sure ut. Eller sitter passiv-aggressive og venter på et spørsmål. Anonymkode: ae565...afd 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 7. mai #4 Del Skrevet 7. mai Været, de som må snakke jobb på pauserommet, sladder og baksnakking. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskesara1973 Skrevet 7. mai #5 Del Skrevet 7. mai Sport/fotball 😴 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #6 Del Skrevet 7. mai Isabel Raad/Raadsquad. Når mine 50-60 år gamle kollegaer sitter på jobbfest og snakker om Isabel som om hun er en nær venninne, da flytter jeg meg altså. Orker ikke. Anonymkode: a7072...a8b 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #7 Del Skrevet 7. mai Forteller noe på en veldig kjedelig og langsom måte, nesten uansett hva det er, forteller noe de har sagt (mange) ganger før, skryter av seg selv eller ektefelle eller barn, forteller veldig inngående om barna, eller snakker om noe som om vi har all den nødvendige bakgrunnsinfoen for å forstå hva som sies. Det verste er når flere av disse elementene skjer samtidig. Å det er mange kjedelige kollegaer, men heldigvis er det mange morsomme og interessante også! Anonymkode: 8acd1...a6d 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #8 Del Skrevet 7. mai Trening, og nå for tiden er det spesielt maraton Anonymkode: 38416...5fa 4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #9 Del Skrevet 7. mai Fotball Anonymkode: 853ae...6fa 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #10 Del Skrevet 7. mai De kjedeligste lunsjene er når samtaleemnet er lunsjen. Knekkebrød og leverpostei, eller ost er godt. Anonymkode: 974e0...b21 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #11 Del Skrevet 7. mai Seg selv og hva de gjorde/skal i helgen 🙄🙄 kunne ikke brydd meg mindre. Skulle helst ønske de bare lot være å snakke. Særlig til meg. Jeg driter langt i hva du skal i helgen og du kan drite langt i å spørre meg om jeg har planer for helgen min. Anonymkode: a8e38...206 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #12 Del Skrevet 7. mai Snakk om reality-kjendiser og influensere jeg ikke aner hvem er... og damer som snakker om shopping og dilldall.... Ellers synes jeg det er litt spesielt å under lunsjen legge ut om egen tannbehandling. Anonymkode: c06fb...b07 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #13 Del Skrevet 7. mai Egentlig ikke så viktig HVA, men jeg gremmes når noen ikke "leser" lunchbordet og snakker om et tema som bare to ved bordet interesserer seg for. Om det er golf, strikking, unger eller bil. Hvis jeg er den eneste som ikke spiller golf ved lunchbordet så må jeg tåle at det er tema, men når to stk okkuperer med ølbrygging, mens 5 bare hører på. Da stempler jeg vedkommendes sosiale antenner som skadede. Anonymkode: 4f2fd...bc8 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #14 Del Skrevet 7. mai Bæsj,tiss og oppkast. Huff 🤮 Anonymkode: 3a777...2ed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #15 Del Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Seg selv og hva de gjorde/skal i helgen 🙄🙄 kunne ikke brydd meg mindre. Skulle helst ønske de bare lot være å snakke. Særlig til meg. Jeg driter langt i hva du skal i helgen og du kan drite langt i å spørre meg om jeg har planer for helgen min. Anonymkode: a8e38...206 Hørtes ut som en trivelig kollega å være rundt... Anonymkode: da09b...068 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #16 Del Skrevet 7. mai Alt egentlig. Vil helst være i fred i lunsjen og jobbe ellers. Er ikke på jobb for å være sosial. Anonymkode: 0f6cf...dce 5 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 7. mai #17 Del Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Så lenge de snakker er det ok. Bryter jo bare inn om jeg også vil prate. De verste er jo de som bare ser sure ut. Eller sitter passiv-aggressive og venter på et spørsmål. Anonymkode: ae565...afd Men noen må da høre på og vi har kanskje ikke så mye å bidra med. Selv er jeg kjedelig, men finner kollegaene interessante. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 7. mai #18 Del Skrevet 7. mai Alkohol, festing og sport. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #19 Del Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Er bare nysgjerrig. Anonymkode: d9064...17e Ungene sine. Anonymkode: 2fa4d...2c4 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #20 Del Skrevet 7. mai Om barna sine og deres fritidsaktiviteter/utfordringer/skoledrama. Hvorfor tror foreldre at andre mennesker interesserer seg det spøtt for deres barn? Kunne ikke brydd meg mindre. Anonymkode: 92f86...596 11 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå