Gå til innhold

Mye misfornøyd på baby 6mnd

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Jeg lurer på om flere kjenner seg igjen i dette:

Babyen min blir 6 måneder om én uke, og den siste tiden har hun blitt mye mer misfornøyd og klagete. Hun syter og klager mye når hun ligger på gulvet, og det virker som hun prøver å åle seg frem, men blir frustrert fordi det ikke helt går. Jeg trodde det skulle løsne litt når hun klarte å rulle og snu seg rundt på gulvet, men det virker som hun bare blir enda mer frustrert 

Før var hun fornøyd så lenge jeg bar henne rundt, men nå hjelper ikke det alltid heller – hun virker bare generelt utilpass. Hun har ikke feber, så jeg tror ikke hun er syk, men hun virker mer krevende enn vanlig. Noen dager er det nesten konstant sutring, og jeg kjenner jeg blir sliten av å bære konstant.

Er dette en fase? Er det tenner, utviklingssprang, eller bare en ny milepæl som gjør henne frustrert?

Jeg blir veldig glad for tips til hva som kan hjelpe, og gjerne erfaringer fra andre som har vært i samme situasjon! Føler meg litt rådvill akkurat nå. Og håper bare det går over, barnefar jobber i nordsjøen og jeg gruer meg nå til han skal reise ut neste uke når frøkna er så mye misfornøyd og krevende

Anonymkode: 3889b...b10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Utviklingsprang. Helt normalt. Kombinert med tenner kanskje. Du ser det fort om det er tenner på gjære. Ikke nødvendigvis de får feber. 

Anonymkode: 1c0ea...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...