Gå til innhold

Når han viser masse interesse I fylla, men..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Merker svært lite til det når han er edru. Han liker meg vel egentlig ikke da..?

Han har dame, så jeg skjønner jo at han holder avstand. Men så er vi ute sammen, og han er plutselig kjempeinteressert. Hver gang. Til det punktet at jeg må holde tilbake for at det ikke skal gå for langt.

Noen menn som vil fortelle hva greia er? Hvorfor er han helt vanlig mot meg til daglig, men interessert når han drikker? 

Forvirret.

Anonymkode: 295f8...f7e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han mister hemninger når han drikker og driter egentlig i deg når han er edru.

Mange blir sånn i fylla. Er ikke noe å bli forvirret over, bare slutt å svare når han tar kontakt i fylla. 

Han er ikke interessert i deg. Og er overhodet ikke til å stole på når han oppfører seg sånn.

Anonymkode: ce5b9...417

• Liker 13
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har lyst på sex med deg. I fylla mister han hemninger og bryr seg ikke om konsekvensene, mens edru har han ikke lyst å miste dama så derfor driter han i deg når han er edru.

Anonymkode: 48bce...556

• Liker 8
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han mister hemninger når han drikker og driter egentlig i deg når han er edru.

Mange blir sånn i fylla. Er ikke noe å bli forvirret over, bare slutt å svare når han tar kontakt i fylla. 

Han er ikke interessert i deg. Og er overhodet ikke til å stole på når han oppfører seg sånn.

Anonymkode: ce5b9...417

Men hvorfor mister han hemninger mot meg når han egentlig ikke er interessert? 😅 hadde han ikke vært interessert så hadde det ikke vært noen hemninger å miste?

Han tar ikke kontakt i fylla, dette er når vi allerede er sammen fordi vi er i samme krets. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Merker svært lite til det når han er edru. Han liker meg vel egentlig ikke da..?

Han har dame, så jeg skjønner jo at han holder avstand. Men så er vi ute sammen, og han er plutselig kjempeinteressert. Hver gang. Til det punktet at jeg må holde tilbake for at det ikke skal gå for langt.

Noen menn som vil fortelle hva greia er? Hvorfor er han helt vanlig mot meg til daglig, men interessert når han drikker? 

Forvirret.

Av samme grunn som jenter når de drikker. 

Spør en venninne av deg. 

Anonymkode: 40d9d...49b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Av samme grunn som jenter når de drikker. 

Spør en venninne av deg. 

De sier bare at han egentlig er interessert men at han tar seg sammen når han er edru fordi han har dame. At han mister guarden og forteller hva han faktisk tenker når han drikker 😅

De er jo en smule biased.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

I fylle overtar den hjernen som vil så gjerne og han glemmer/driter i å tenke på konsekvensene av sine handlinger. I edru tilstand er han sikkert også mer med dama. 

Men hvorfor gidder du å bruke en kalori på en drittsekk som han der?? 

Anonymkode: 5c95b...49e

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Men hvorfor mister han hemninger mot meg når han egentlig ikke er interessert? 😅 hadde han ikke vært interessert så hadde det ikke vært noen hemninger å miste?

Han tar ikke kontakt i fylla, dette er når vi allerede er sammen fordi vi er i samme krets. 

Han holder deg sikkert bare varm, er alltids greit å ha en i bakhånd dersom det blir slutt mellom han og dama. Han vet jo at han har deg på kroken.

Anonymkode: 25adf...f94

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ring kjæresten hans og spør hva hun tror kan være årsaken 

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

I fylle overtar den hjernen som vil så gjerne og han glemmer/driter i å tenke på konsekvensene av sine handlinger. I edru tilstand er han sikkert også mer med dama. 

Men hvorfor gidder du å bruke en kalori på en drittsekk som han der?? 

Anonymkode: 5c95b...49e

Vi er i samme krets, jeg bruker ikke tid med han på annet vis enn at vi er med felles venner. Og han er jo selvfølgelig både sjarmerende og veldig kjekk, så jeg føler meg jo litt smigret og tenker en del på at det forvirrer meg.

Har lite kontakt utover akkurat dette.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er en forskjell på å være interessert og full og kåt.

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han holder deg sikkert bare varm, er alltids greit å ha en i bakhånd dersom det blir slutt mellom han og dama. Han vet jo at han har deg på kroken.

Han har jo egentlig ikke det, det er jeg som stopper samtalen når den eskalerer og trekker meg unna når han kommer for tett 😊

AnonymBruker
Skrevet
Hannabanna skrev (4 minutter siden):

Det er en forskjell på å være interessert og full og kåt.

Da blir han spesifikt kåt på meg når han drikker da? Har aldri sett han slik med noen andre. Jeg aner ikke 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da blir han spesifikt kåt på meg når han drikker da? Har aldri sett han slik med noen andre. Jeg aner ikke 😊

Ja når du tydeligvis er opphengt i han er du det letteste bytte.

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Hannabanna skrev (1 minutt siden):

Ja når du tydeligvis er opphengt i han er du det letteste bytte.

Ok, men det er ikke tilfellet 😊 Jeg viser omtrent null interesse for han annet enn at vi er en del av samme gruppe 😊 helt til han vi prate.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ok, men det er ikke tilfellet 😊 Jeg viser omtrent null interesse for han annet enn at vi er en del av samme gruppe 😊 helt til han vi prate.

Du har opprettet en tråd om han. Du skriver selv at du må holde tilbake, så dere er to om det. Du føler deg smigret og tenker en del på han. Han tar ikke kontakt med deg med mindre dere er på samme plass. Du tror ikke at han forstår at du er smigret og liker dette? Derfor det letteste bytte i situasjonen. Når han er på fylla uten deg prøver han seg på andre som er forann han fordi han er eller ønsker å være en utro drittsekk.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Yeye fortsett å tro det du, hadde han ikke fått respons fra deg så hadde han jo slutta for lenge siden.

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Og når han vil prate så lærer du ikke av tidligere erfaringer og lar det gå så langt at du må stoppe det? Du forstår at du ikke er den eneste dama han oppfører seg slik mot?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Hannabanna skrev (5 minutter siden):

Du har opprettet en tråd om han. Du skriver selv at du må holde tilbake, så dere er to om det. Du føler deg smigret og tenker en del på han. Han tar ikke kontakt med deg med mindre dere er på samme plass. Du tror ikke at han forstår at du er smigret og liker dette? Derfor det letteste bytte i situasjonen. Når han er på fylla uten deg prøver han seg på andre som er forann han fordi han er eller ønsker å være en utro drittsekk.

Hmm ja det kan hende 😊 

AnonymBruker
Skrevet
Hannabanna skrev (Akkurat nå):

Og når han vil prate så lærer du ikke av tidligere erfaringer og lar det gå så langt at du må stoppe det? Du forstår at du ikke er den eneste dama han oppfører seg slik mot?

Det kan godt hende han er slik med flere, men jeg har ikke hatt inntrykk av det og ikke de han kjenner bedre enn meg heller 🤔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...