AnonymBruker Skrevet 7. mai #1 Skrevet 7. mai Min første fødsel startet naturlig 41+6 altså dagen før igangsettelse (ungen født 42+0). Jeg ser så svart på å gå så lenge denne gangen 😅 Leser jo at én gang overtid gir risiko for overtid neste gang også, men vil se hva folk sine erfaringer er! Så du som gikk over termin eller kanskje heilt til overtid (uke 42) første gang, når fødte du andremann? Gjorde du noe for å prøve å få fødselen i gang eller bare skjedde det? Anonymkode: 720f6...ece 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai #2 Skrevet 7. mai Første over en uke, andre to dager. De tre siste ble satt igang. Anonymkode: 5ebf8...f47
AnonymBruker Skrevet 7. mai #3 Skrevet 7. mai Første kom 2 dager over tiden. Andre kom 8 dager over😅 Anonymkode: ee5aa...494
AnonymBruker Skrevet 7. mai #4 Skrevet 7. mai Første kom 10 dager etter termin, andre 5 dager før termin. Anonymkode: 331bf...99a
AnonymBruker Skrevet 7. mai #5 Skrevet 7. mai Jeg gikk 7 dager over termin med førstemann, 6 dager over med andremann. Så holder ikke pusten ved termin nå som jeg venter nummer 3... Det skal imidlertid sies at barna kom ganske nærme mensterminen - førstemann 4 dager over og andremann 1 dag før. Så det er mulig at menstermin er mer nøyaktig på meg enn UL-termin? Anonymkode: acad9...fe2 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai #6 Skrevet 7. mai Jeg måtte settes i gang pga. overtid med begge mine to første. Stor psykisk nedtur, særlig andre gang da jeg virkelig hadde troa på at jeg skulle slippe det da jeg var andregangs. Tredje derimot var en luring, født på termin etter vannavgang der riene startet kjapt etterpå. Skikkelig Hollywoodfødsel. 😂 Anonymkode: efc54...926
AnonymBruker Skrevet 7. mai #7 Skrevet 7. mai 1. kom 10 dager over (41+6), 2. kom 3 dager før (40+0). Anonymkode: d61be...99f
AnonymBruker Skrevet 7. mai #8 Skrevet 7. mai 1. kom fem dager på overtid 2. kom to dagrr på overtid. 3. kom åtte dager på overtid 😅 Anonymkode: 04e1c...2be
AnonymBruker Skrevet 8. mai #9 Skrevet 8. mai Førstemann kom 10 dager over, andremann kom 4 dager over. Anonymkode: 1928b...aa5
AnonymBruker Skrevet 8. mai #10 Skrevet 8. mai Første var fem el seks dager over, nestemann var tolv dager over. Begge ble satt i gang. Anonymkode: 60d70...984 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai #11 Skrevet 8. mai Første kom 9 dager over, andre kom 5 dager over 😊 Anonymkode: 72b64...5e0
AnonymBruker Skrevet 8. mai #12 Skrevet 8. mai Første ni dager over, andre seks dager over. Anonymkode: f1605...a26
AnonymBruker Skrevet 8. mai #13 Skrevet 8. mai Nr. 2 kom enda senere. Nr.1 kom 5 dager over termin, nr.2 kom 14 dager over termin etter å ha blitt igangsatt. Anonymkode: 2c93b...034
AnonymBruker Skrevet 9. mai #14 Skrevet 9. mai 13 dager på overtid med nr 1, nr 2 kom 4 dager før termin. nr 3 var et pks så han kom 14 dager før. Anonymkode: c1799...86b
AnonymBruker Skrevet 9. mai #15 Skrevet 9. mai Nå må dere alle huske at termin er mellom uke 37 og 42. Virker som om de fleste her har fått barn til termin Anonymkode: 42a25...d14 1
Linkii Skrevet 9. mai #16 Skrevet 9. mai Nr 1, 10 dager overtid Nr 2, 11 dager overtid satt igang med begge dessverre.
AnonymBruker Skrevet 9. mai #17 Skrevet 9. mai Med første ble jeg satt i gang etter termin, andre kom spontant dagen før termin. Anonymkode: 02700...5b4
AnonymBruker Skrevet 9. mai #18 Skrevet 9. mai 5 dager over med begge 2. Fødsel startet natten før trivselskontroll med begge Anonymkode: c30b5...026
AnonymBruker Skrevet 9. mai #19 Skrevet 9. mai Første kom 10 dager over og andre kom på termindatoen sin Anonymkode: 023eb...0d1
AnonymBruker Skrevet 9. mai #20 Skrevet 9. mai Nummer 1, ble igangsatt på overtid. Nummer 2 kom 9 dager over termin, ingen tegn til fødsel da jeg la meg på kvelden, litt vondt i ryggen da jeg våknet. Han var ute 7 timer senere! Anonymkode: 3f8d4...598
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå