AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:31 #1 Del Skrevet onsdag kl 15:31 Vet ikke hvorfor, men dette er en fantasi som har dukket opp. Jeg fantaserer om å få ris enten med flat hånd eller en flogger. Kan også fantasere om at jeg får beskjed om å gå ut og plukke kvister til bjørkeris, og når jeg kommer inn må jeg trekke ned trusa og legge meg over knærne til kjæresten min og får juling. Jeg tenner ikke på pisk eller ris som er veldig smertefullt, men liker tanken på å blande smerte og nytelse. Tror også dette kan hjelpe meg til å stresse ned og slappe av, selv om det sikkert høres rart ut. Har lyst til å leve ut denne fantasien. Nevnte det for kjæresten min tidligere og vi prøvde litt med belte, men usikker på om det er hans greie. Det døde litt ut. Kjenner at jeg blir flau over å spørre om han kan gi meg juling, eller at jeg plutselig har kjøpt en flogger og så blir det bare kleint. Hvordan gå fram for å få kjæresten til å bli med på ting han i utgangspunktet ikke er veldig komfortabel med? Anonymkode: ad2bf...020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet onsdag kl 20:35 #2 Del Skrevet onsdag kl 20:35 Du prater med han slik to voksne mennesker gjør. Forklar han hva som tenner deg ved dette og hvordan du håper eller ønsker det skal skje. Og så respekterer du svaret hans. Det ER lov å komme med ønsker og jeg vil tro han setter pris på at du føler deg trygg nok på ham til å dele helt ærlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
draug 75 Skrevet torsdag kl 12:26 #3 Del Skrevet torsdag kl 12:26 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hvordan gå fram for å få kjæresten til å bli med på ting han i utgangspunktet ikke er veldig komfortabel med? Det kalles grooming. Helt seriøst: jeg har hatt det andre vegen, hatt lyst til å gi ris, men ikke hatt noen som var interessert i å få det. Før da noen av de siste venninnene mine og hun jeg er sammen med nå. Det er liksom ikke noe man bare plutselig er med på eller noe man bare prøver fordi at... Man har kanskje lyst å prøve, men så blir det med en gang for det var ikke noe. Ellers så er det noe man har i seg. Og da gjør man det. Da er det en greie man har. Teknisk, så synes jeg om belte at det er en dum ting, vanskelig å slyre, og ikke er det noe smeis i det heller. Prøv heller fram med flat hand, hvis han vil gjøre det med deg. Så kan dere gå videre til paddle senere, hvis det begynner å ta av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:30 #4 Del Skrevet torsdag kl 12:30 Jeg tenner også på lett rising. Og at han sprøyter rumpa full av glidemiddel før trøkker penis opp i rumpa… Anonymkode: e9c44...fd6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:04 #5 Del Skrevet torsdag kl 20:04 draug 75 skrev (7 timer siden): Det kalles grooming. Helt seriøst: jeg har hatt det andre vegen, hatt lyst til å gi ris, men ikke hatt noen som var interessert i å få det. Før da noen av de siste venninnene mine og hun jeg er sammen med nå. Det er liksom ikke noe man bare plutselig er med på eller noe man bare prøver fordi at... Man har kanskje lyst å prøve, men så blir det med en gang for det var ikke noe. Ellers så er det noe man har i seg. Og da gjør man det. Da er det en greie man har. Teknisk, så synes jeg om belte at det er en dum ting, vanskelig å slyre, og ikke er det noe smeis i det heller. Prøv heller fram med flat hand, hvis han vil gjøre det med deg. Så kan dere gå videre til paddle senere, hvis det begynner å ta av. Grooming, faktisk… vil ikke kalle det for grooming, men skjønner kanskje hva du mener. Hvordan får jeg «lurt» han med? Enig i at flat hånd nok er bedre enn belte - iallefall i starten… Anonymkode: ad2bf...020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet torsdag kl 20:42 #6 Del Skrevet torsdag kl 20:42 AnonymBruker skrev (På 7.5.2025 den 17.31): Vet ikke hvorfor, men dette er en fantasi som har dukket opp. Jeg fantaserer om å få ris enten med flat hånd eller en flogger. Kan også fantasere om at jeg får beskjed om å gå ut og plukke kvister til bjørkeris, og når jeg kommer inn må jeg trekke ned trusa og legge meg over knærne til kjæresten min og får juling. Jeg tenner ikke på pisk eller ris som er veldig smertefullt, men liker tanken på å blande smerte og nytelse. Tror også dette kan hjelpe meg til å stresse ned og slappe av, selv om det sikkert høres rart ut. Har lyst til å leve ut denne fantasien. Nevnte det for kjæresten min tidligere og vi prøvde litt med belte, men usikker på om det er hans greie. Det døde litt ut. Kjenner at jeg blir flau over å spørre om han kan gi meg juling, eller at jeg plutselig har kjøpt en flogger og så blir det bare kleint. Hvordan gå fram for å få kjæresten til å bli med på ting han i utgangspunktet ikke er veldig komfortabel med? Anonymkode: ad2bf...020 Jo men dette er jo en helt normal fetish👏 Men du må jo ikke be han gi deg juling, da er det jo ikke rart han blir stor i øyan😅 Du må be han være forsiktig til rompa blir varm og kjennes brennende ut. Det vil nok øke kåtheten betraktelig, noe som igjen gir han ærlige godlyder.. "Å jaa.. gud så kåt jeg blir av dette" kan du jo også si som en bekreftelse.. "hardere.. er du snill" så gir du utrykk hvis du vil han skal flogge deg hardere.. Kommunikasjon underveis er jo ingen problem, jeg tror nok han tenner å høre hvor kåt du blir av dette.. Jo pisking på rompa er hærlig, jeg blir superkåt av det så lenge det ikke gjør ondt.. Da jeg oppdaget denne fetishen, var jeg bare 15 år.. Den litt eldre nabojente ville ta hevn etter en vannkrig, så hun meg meg over fanget sitt og klappet meg med et Se&Hør blad. Det ble etterhvert drypp stille, for ereksjonen min borret seg ned mot skrittet hennes. Vi ble like sprutrød i ansiktet begge to.. men i etterkant, har vi hatt noen gøyale samtaler om dette som voksen😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:12 #7 Del Skrevet torsdag kl 21:12 La oss si at dette hadde vært en sann historie. Hvilket det jo ikke er, som de andre historiene du lirer av deg i dette forumet. la oss si du lå på fanget til denne jenta og at din angivelige ereksjon borrer seg ned i skrittet hennes: Ligger du da mot henne og din stive penis peker rett mot hennes skritt? Altså en rett frem ereksjon? Eller ligger du på magen over fanget hennes? Og da får en vinkel ereksjon som går fra ditt skritt, over hennes lår og skrått inn mot hennes kjønn? Dette fremstår noe uklart. Fint om du gir en oppklaring på dette Anonymkode: 64094...76f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:14 #8 Del Skrevet torsdag kl 21:14 Bamseklemmer skrev (32 minutter siden): Jo men dette er jo en helt normal fetish👏 Men du må jo ikke be han gi deg juling, da er det jo ikke rart han blir stor i øyan😅 Du må be han være forsiktig til rompa blir varm og kjennes brennende ut. Det vil nok øke kåtheten betraktelig, noe som igjen gir han ærlige godlyder.. "Å jaa.. gud så kåt jeg blir av dette" kan du jo også si som en bekreftelse.. "hardere.. er du snill" så gir du utrykk hvis du vil han skal flogge deg hardere.. Kommunikasjon underveis er jo ingen problem, jeg tror nok han tenner å høre hvor kåt du blir av dette.. Jo pisking på rompa er hærlig, jeg blir superkåt av det så lenge det ikke gjør ondt.. Da jeg oppdaget denne fetishen, var jeg bare 15 år.. Den litt eldre nabojente ville ta hevn etter en vannkrig, så hun meg meg over fanget sitt og klappet meg med et Se&Hør blad. Det ble etterhvert drypp stille, for ereksjonen min borret seg ned mot skrittet hennes. Vi ble like sprutrød i ansiktet begge to.. men i etterkant, har vi hatt noen gøyale samtaler om dette som voksen😊 La oss si at dette hadde vært en sann historie. Hvilket det jo ikke er, som de andre historiene du lirer av deg i dette forumet. la oss si du lå på fanget til denne jenta og at din angivelige ereksjon borrer seg ned i skrittet hennes: Ligger du da mot henne og din stive penis peker rett mot hennes skritt? Altså en rett frem ereksjon? Eller ligger du på magen over fanget hennes? Og da får en vinkel ereksjon som går fra ditt skritt, over hennes lår og skrått inn mot hennes kjønn? Dette fremstår noe uklart. Fint om du gir en oppklaring på dette Anonymkode: 64094...76f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 00:28 #9 Del Skrevet fredag kl 00:28 Kanskje du ikke skal bruke ordet juling. Det er noe helt annet enn å rise litt. Kan høres veldig skremmende ut. Anonymkode: 0bed2...15b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet fredag kl 01:11 #10 Del Skrevet fredag kl 01:11 AnonymBruker skrev (På 7.5.2025 den 17.31): Vet ikke hvorfor, men dette er en fantasi som har dukket opp. Jeg fantaserer om å få ris enten med flat hånd eller en flogger. Kan også fantasere om at jeg får beskjed om å gå ut og plukke kvister til bjørkeris, og når jeg kommer inn må jeg trekke ned trusa og legge meg over knærne til kjæresten min og får juling. Jeg tenner ikke på pisk eller ris som er veldig smertefullt, men liker tanken på å blande smerte og nytelse. Tror også dette kan hjelpe meg til å stresse ned og slappe av, selv om det sikkert høres rart ut. Har lyst til å leve ut denne fantasien. Nevnte det for kjæresten min tidligere og vi prøvde litt med belte, men usikker på om det er hans greie. Det døde litt ut. Kjenner at jeg blir flau over å spørre om han kan gi meg juling, eller at jeg plutselig har kjøpt en flogger og så blir det bare kleint. Hvordan gå fram for å få kjæresten til å bli med på ting han i utgangspunktet ikke er veldig komfortabel med? Anonymkode: ad2bf...020 Dette handler om sikkerhet, kommunikasjon, tillit, samtykke og grenser. Når en leker har en stoppord, dette handler om sikkerhet og samtykke for begge parter. Å ytre sine ønsker og også sine grenser vil være med å bygge tillit til at det kan prøves, eventuelt som en service. Eller ikke, noe en må ha respekt for. Så kan det være lurt å gi seg i tide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 01:21 #11 Del Skrevet fredag kl 01:21 Ikke få noen til å bli med på noe de ikke vil. Å be noen som ikke vil skade noen om å skade deg, skader dem. Spørr han, så finner dere ut. Om han ikke lker det, vurder om dere passer sammen og hvor viktig denne fantasien er for deg. Anonymkode: 14c2f...307 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:59 #12 Del Skrevet i går, 04:59 AnonymBruker skrev (På 7.5.2025 den 17.31): Vet ikke hvorfor, men dette er en fantasi som har dukket opp. Jeg fantaserer om å få ris enten med flat hånd eller en flogger. Kan også fantasere om at jeg får beskjed om å gå ut og plukke kvister til bjørkeris, og når jeg kommer inn må jeg trekke ned trusa og legge meg over knærne til kjæresten min og får juling. Jeg tenner ikke på pisk eller ris som er veldig smertefullt, men liker tanken på å blande smerte og nytelse. Tror også dette kan hjelpe meg til å stresse ned og slappe av, selv om det sikkert høres rart ut. Har lyst til å leve ut denne fantasien. Nevnte det for kjæresten min tidligere og vi prøvde litt med belte, men usikker på om det er hans greie. Det døde litt ut. Kjenner at jeg blir flau over å spørre om han kan gi meg juling, eller at jeg plutselig har kjøpt en flogger og så blir det bare kleint. Hvordan gå fram for å få kjæresten til å bli med på ting han i utgangspunktet ikke er veldig komfortabel med? Anonymkode: ad2bf...020 Høres ut som du trekker litt mot bondage/bdsm verden. Det begynner med ris på rompa så blir du hekta og behovet for mere melder seg. Jøres ikke ut som kjæresten din har det i seg. Bytt hann ut med noen som har det, beste tipset jeg kan gi deg Anonymkode: fa5f2...6be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet i går, 06:16 #13 Del Skrevet i går, 06:16 Jeg synes du virker litt over-forsiktig. Litt overdrevent redd for å presse partneren. Hva om du bare tar initiativ flere ganger og snakker mer om det? Ingen ting er bedre enn en kvinne som sier hva hun fantaserer om. Det er tross alt et veldig enkelt og uskyldig ønske å tilfredsstille. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:07 #14 Del Skrevet i går, 14:07 Jeg tenner på det samme men må ha en partner som også tenner på det og gjør det uten å bli opplært. For det er turnoff. Enten så liker man det eller ikke Anonymkode: d9fc5...fca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå