AnonymBruker Skrevet 7. mai #1 Skrevet 7. mai Vil dere si at dette er et godt tilbud? 30% rabatt på dyreste vare*+ 15% rabatt på resten av ordern Jeg skal kjøpe 8 BH-er som er ganske dyre, så all rabatt vil hjelpe på. Burde jeg slå til nå, eller hender det at det kommer ennå bedre tilbud enn dette, for eksempel 25 % eller 30 % av hele handelen? Anonymkode: bf135...a36
AnonymBruker Skrevet 10. mai #2 Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (På 7.5.2025 den 17.24): Vil dere si at dette er et godt tilbud? 30% rabatt på dyreste vare*+ 15% rabatt på resten av ordern Jeg skal kjøpe 8 BH-er som er ganske dyre, så all rabatt vil hjelpe på. Burde jeg slå til nå, eller hender det at det kommer ennå bedre tilbud enn dette, for eksempel 25 % eller 30 % av hele handelen? Anonymkode: bf135...a36 Handler ikke så ofte, men er medlem. Får ofte e-post med tilbud 40% på dyreste vare + 20% på resten av ordren.. Er du medlem? Anonymkode: 8f164...9d2 2
Måneskinn Skrevet 10. mai #3 Skrevet 10. mai Er du medlem kommer rabattene ganske tett på i perioder, og det er ofte 30% og 40% og det hjelper alltid på. Nettopp kjøot noe der og i går (to dager etter jeg handlet) kom det enda en sms med tilbud. Så går ikke lang tid mellom tilbudene der 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai #4 Skrevet 10. mai Takk begge to, skal melde meg som medlem og vente og se 🙂 Anonymkode: bf135...a36
AnonymBruker Skrevet 10. mai #5 Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (På 7.5.2025 den 17.24): Vil dere si at dette er et godt tilbud? 30% rabatt på dyreste vare*+ 15% rabatt på resten av ordern Jeg skal kjøpe 8 BH-er som er ganske dyre, så all rabatt vil hjelpe på. Burde jeg slå til nå, eller hender det at det kommer ennå bedre tilbud enn dette, for eksempel 25 % eller 30 % av hele handelen? Anonymkode: bf135...a36 Har du sett på Timarco.no om der er samme produkt til en bedre pris? De har ulike tilbud fra tid til annen… Anonymkode: bc452...db8
AnonymBruker Skrevet 23. mai #6 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (På 10.5.2025 den 20.33): Handler ikke så ofte, men er medlem. Får ofte e-post med tilbud 40% på dyreste vare + 20% på resten av ordren.. Er du medlem? Anonymkode: 8f164...9d2 I dag fikk jeg den e-posten, så takk for det tipset 🙂 Anonymkode: bf135...a36 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå