Gjest nobilian Skrevet 14. mars 2006 #1 Skrevet 14. mars 2006 (endret) Er vel fort mulig at dette har vært oppe til diskusjon før, isåfall beklager jeg. Likevel, av nysgjerrighet; hvor mange av dere har smakt egen sæd? Hva har motivasjonen vært for å gjøre det, evt. hva er grunnen(e) til at dere ikke har prøvd/vil prøve? Har selv smakt, motivasjonen var dels nysgjerrighet, dels at jeg ikke synes det er ok å forvente av ei jente at hun skal gjøre noe jeg selv ikke kan tenke meg å gjøre. Håper på respons, om den er aldri så negativ. Endret 14. mars 2006 av nobilian
Gjest gutt24 Skrevet 14. mars 2006 #2 Skrevet 14. mars 2006 Er vel fort mulig at dette har vært oppe til diskusjon før, isåfall beklager jeg. Likevel, av nysgjerrighet; hvor mange av dere har smakt egen sæd? Hva har motivasjonen vært for å gjøre det, evt. hva er grunnen(e) til at dere ikke har prøvd/vil prøve? Har selv smakt, motivasjonen var dels nysgjerrighet, dels at jeg ikke synes det er ok å forvente av ei jente at hun skal gjøre noe jeg selv ikke kan tenke meg å gjøre. Håper på respons, om den er aldri så negativ. ← Sorry har ikke det, ikke min greie å smake på meg selv. men men har klina med dama etter hu har sugd meg da, uten at det rant av munnen hennes men da har hun jo litt sæd/ væske i munnen og sånn har jeg vel kanskje smakt ufrivillig
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #3 Skrevet 14. mars 2006 men har klina med dama etter hu har sugd meg da, uten at det rant av munnen hennes men da Samme. Ingen problemer andre veien heller
Gjest Gjest_mann 45_* Skrevet 14. mars 2006 #4 Skrevet 14. mars 2006 Klart jeg har det, vel ikke lett å unngå. Har ikke problemer med å slikke eller kysse fruen etter samleie eller etter hun har suget meg. 1
Gjest GreenSky Skrevet 15. mars 2006 #5 Skrevet 15. mars 2006 (endret) Jeg synes alle burde smake på sin egen jeg, kvinns og menn. Av samme grunn som trådstarter nevner. Endret 15. mars 2006 av GrønnSky 1
Gjest Mann 35 Skrevet 15. mars 2006 #6 Skrevet 15. mars 2006 Jeg har pr. dags dato aldri smakt på min egen sæd, og jeg kommer ikke til å gjøre det heller. Ser ingen som helst grunn til at jeg skal gjøre det. Skal hverken spise eller drikke sæden min, og har dermed ingen behov for å vite hva den smaker. Og dersom en dame som skal suge meg ikke ønsker at jeg skal komme i munnen hennes fordi hun syntes smaken og konsistensen sæden er ekkel, ja så skal hun slippe å få det i munnen. Er ikke værre enn det.
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2006 #8 Skrevet 15. mars 2006 Jeg synes jo det er litt merkelig at mange menn forventer og tror at det er peace of cake for en jente å få noe av sæden deres i munnen: men selv kunne dere altså ikke tenke dere kjenne etter hvordan ekkelet smaker. For meg høres det ganske kravstort ut og temmelig dobbelt-tvetydig. I tillegg har jeg hørt om menn som synes det er så spennende at jenter har smakt på seg selv, men hvorfor vil ikke menn gjøre det samme (altså smake på seg selv)?
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2006 #9 Skrevet 15. mars 2006 Herre. En gjør da for pokker hva en føler for selv. De som forventer å bli sugd, er duster. Og jenter som forventer å bli slikket, ligeså. Er helt enig med hva Mann 35 sier. Vil ikke jenta ha sæd i munnen får hun bare varsle ifra om det. Er ikke verre enn det. Og nei. Jeg har heller ikke smakt min egen sæd, og kommer ikke til å gjøre det.
Gjest King James Skrevet 15. mars 2006 #10 Skrevet 15. mars 2006 Jeg kutter heller av meg hendene en og smake...Det er det nest siste jeg vil gjøre i verden
Dathos Skrevet 16. mars 2006 #11 Skrevet 16. mars 2006 Jepp, har nok det, f.eks. - slikker dama etter at det har gått for meg - eller når jeg gjør ting på egenhånd; med utgangspunkt liggende stilling, legger jeg beina over skuldrene, sikter inn og lar det stå til ikke noen hverdagssyssel, og på nedadgående nå, men har gjort det ganske ofte.
mitro Skrevet 16. mars 2006 #12 Skrevet 16. mars 2006 Aldri prøvd, men fantaserer om å gjøre det. Mitro
Gjest nobilian Skrevet 16. mars 2006 #13 Skrevet 16. mars 2006 Herre. En gjør da for pokker hva en føler for selv. De som forventer å bli sugd, er duster. Og jenter som forventer å bli slikket, ligeså. Er helt enig med hva Mann 35 sier. Vil ikke jenta ha sæd i munnen får hun bare varsle ifra om det. Er ikke verre enn det. Og nei. Jeg har heller ikke smakt min egen sæd, og kommer ikke til å gjøre det. ← *** Ser at jeg nok har uttrykt meg litt uheldig i åpningsinnlegget, jeg "forventer" ikke at ei jente skal verken suge meg eller ta det i munnen når jeg kommer. Det er vel riktigere å si at jeg personlig mener ei jente burde kunne forvente at mannen selv vet hva det smaker om han ønsker å bli sugd. Det er lov å være uenig, jeg bare spurte..
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #14 Skrevet 16. mars 2006 Ja! Jeg har smakt på min egen sæd et par ganger - av ren nysgjerrighet! Ganske lik smak hver gang. Friskt! Synes ikke det er ubehagelig med en liten smak, men liker ikke tanken på å få en hel dose inn i munnen - mest på grunn av konsistensen. Ville aldri forlange at en jente skulle svelge, men det blir kanskje annerledes når det går "rett i svelget" så hun slipper å ha det så mye foran i munnen. Sæd er helt sterilt for øvrig! Ønsker alle utforskende mennesker lykke til!
Phantasy Skrevet 16. mars 2006 #15 Skrevet 16. mars 2006 Er enig med trådstarter her. Nå er jo jeg jente da. Men er veldig enig. Det samma gjelder for jentene.
Gjest kar 30 Skrevet 27. mars 2006 #16 Skrevet 27. mars 2006 Er enig med trådstarter her. Nå er jo jeg jente da. Men er veldig enig. Det samma gjelder for jentene. ← Veldig mange gutter har på en eller annen måte smakt sin egen sæd. Tingen er ar når man er seksuelt opphisset oppfattes ting på en annen måte enn senere. Etter orgasme er det kanskje kvalmt, mens før er det ikke kvalmt. Jenter som er seksuelt tent er pyser som ikke svelger. Jenter som suger og svelger får av meg igjen dobbelt så mye innsats som de legger inn! Det er konge når de suger og svelger!! De er best!!!
Gjest FireFighter Skrevet 27. mars 2006 #17 Skrevet 27. mars 2006 jeg har klint med en annen jente etter at hun har fått spruten min i kjeften sin. tells det?
Cognizance Skrevet 27. mars 2006 #18 Skrevet 27. mars 2006 (endret) Jeg gjorde det i tenårene, mest av nysgjerrighet. Skulle jeg tippe ville jeg tro dette kan utløse homofobi. Homoseksuelle tendenser kan true maskuliniteten hos mange menn. Endret 27. mars 2006 av Cognizance
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå