Gå til innhold

Hva er det frekkeste du har blitt spurt om på Finn/Tise?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hadde et godt voksent par som skulle kjøpe en vare av meg som allerede var veldig gunstig priset i var i god stand. For det første trampet de videre inn med sko begge to, så begynte de å snakke om "vi skal ikke prute litt da" - når prisen allerede var avtalt. 

Utover det så er jeg drittlei av "jeg byr" og særlig skambud, for varer som allerede er veldig nedsatt. Også oppgitt over kjøpere som blir sure hvis jeg ikke vil sende varer som er veldig upraktiske å sende. 

Anonymkode: b7324...857

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hadde et godt voksent par som skulle kjøpe en vare av meg som allerede var veldig gunstig priset i var i god stand. For det første trampet de videre inn med sko begge to, så begynte de å snakke om "vi skal ikke prute litt da" - når prisen allerede var avtalt. 

Utover det så er jeg drittlei av "jeg byr" og særlig skambud, for varer som allerede er veldig nedsatt. Også oppgitt over kjøpere som blir sure hvis jeg ikke vil sende varer som er veldig upraktiske å sende. 

Anonymkode: b7324...857

Enig.  Veldig ubehagelig når prisen er avtalt og de begynner å prute ved henting.  Da har de jo et slags overtak og mange ganger er det så ubehagelig at man bare lar seg overkjøre…

Anonymkode: 99f04...91c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

500 for en David-Andersen ring verdt 25000 med diamanter😅

Det kom mange skambud. Solgte den til slutt til en mann som ville gi en gave til konen for å feire at hun var ferdig på cellegift. Han betalte prisantydning.

Anonymkode: 90851...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...