AnonymBruker Skrevet 8. mai 2025 #41 Skrevet 8. mai 2025 Skinny jeans er noe vi født på 2000 tallet er vokst opp med. Det var boksestilen i en laaang periode. Ungjenter i skinny jeans nå ser ut som barn, og sjønner at de ikke liker de eller kler de. Var mer fokus på kropp og fasong før, men nå kler de unge seg heldigvis penere og velger klær som ser kule ut en "sexy" 🙏 Anonymkode: de55d...629
Maud-1919 Skrevet 8. mai 2025 #42 Skrevet 8. mai 2025 Meowmere skrev (13 timer siden): Motebransjen, noe av det mest ubrukelige som finnes. Enig. Jeg gidder ikke å bytte ut alle mine jeans fordi de ikke er trendy lengre.. verden drukner i klær som kastes. 9
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2025 #43 Skrevet 8. mai 2025 Jeg synes det kan være fint, men som med absolutt alt annet så avhenger det av hvordan man styler dem og hva man faktisk kler. Anonymkode: 13516...b66 1
huldra_hildur Skrevet 9. mai 2025 #44 Skrevet 9. mai 2025 Jeg elsker både bootcut/flare og skinny jeans og 501(det er straight leg?) Hva jeg bruker kommer ann på hva jeg skal og hvordan jeg føler meg den dagen. Skal jeg være formell på jobb så er det alltid skinny jeans, samme hvis jeg skal være sexy😅
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2025 #45 Skrevet 9. mai 2025 Å følge mote er uansett et tegn på svakhet, vær heller deg selv Anonymkode: c2a2c...85d
huldra_hildur Skrevet 9. mai 2025 #46 Skrevet 9. mai 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Å følge mote er uansett et tegn på svakhet, vær heller deg selv Anonymkode: c2a2c...85d Noen er jo seg selv ved å følge moten
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2025 #47 Skrevet 9. mai 2025 huldra_hildur skrev (1 minutt siden): Noen er jo seg selv ved å følge moten Hvis det å være seg selv er å følge andre, så ja Anonymkode: c2a2c...85d 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2025 #48 Skrevet 9. mai 2025 Du er ikke «jente» når du er 55 år.. og så forstår jeg ikke hva som er problemet her? du liker ikke skinny jeans, og reagerer på at det er trendy. At folk godt over middagshøyden ikke liker «siste skrik» er vel ikke noe nytt. Hold deg til det du liker og synes at du kler du - trendene er ikke ment for deg. Hilsen også dame i 50-årene. Anonymkode: 70be9...abd 1
huldra_hildur Skrevet 9. mai 2025 #49 Skrevet 9. mai 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis det å være seg selv er å følge andre, så ja Anonymkode: c2a2c...85d Mange har jo mote som interessere og hobby så da er det jo dem selv å like noen nye moter, er da ikke noe galt i det. Og nå er det jo så mange moter at uansett hvordan man kler seg så er det lite😅
huldra_hildur Skrevet 9. mai 2025 #50 Skrevet 9. mai 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er ikke «jente» når du er 55 år.. og så forstår jeg ikke hva som er problemet her? du liker ikke skinny jeans, og reagerer på at det er trendy. At folk godt over middagshøyden ikke liker «siste skrik» er vel ikke noe nytt. Hold deg til det du liker og synes at du kler du - trendene er ikke ment for deg. Hilsen også dame i 50-årene. Anonymkode: 70be9...abd Ts skriver 55kg ikke år 1 1
Iso1 Skrevet 9. mai 2025 #51 Skrevet 9. mai 2025 Det jeg syns er stygt er alt for store bukser som er moten nå. Det ser iallfall ikke ut. Og når buksa er så lang at de subber i bakken og blir skittent… nei, du opp litt da så det ikke subber iallfall. Jeg har både bukse med sleng og skinny, liker begge deler. Bare det ikke subber i bakken.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2025 #52 Skrevet 9. mai 2025 huldra_hildur skrev (2 minutter siden): Ts skriver 55kg ikke år Oj da blingsa jeg:) synet er ikke som det var 👵🏻 Anonymkode: 70be9...abd 1
huldra_hildur Skrevet 9. mai 2025 #53 Skrevet 9. mai 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Oj da blingsa jeg:) synet er ikke som det var 👵🏻 Anonymkode: 70be9...abd Fort gjort 😅
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2025 #54 Skrevet 9. mai 2025 AnonymBruker skrev (På 7.5.2025 den 16.31): Starter med å skrive at jeg er en slank jente på 55 kg, så har absolutt ikke noe imot skinny jeans på DEN måten. Men den visuelle måten derimot… altså de ser jo ikke ut?!!!! Det er utrolig at det finnes de som ikke har fått med seg at de har vært ut en stund og brukt de hele veien, men nå skal motebransjen insistere på at de er på vei inn igjen??? Er det andre som synes det er grusom «trend»? Jeg håper virkelig på mer flatterende straight jeans og flare en goood stund til! Anonymkode: 3bf15...01c Åh TS, det er nettopp slik vi alle følte oss når mumjeans kom inn i moten. Så grusomme, rett fra 80-tallet, hvem ønsker seg en lang rumpe liksom? 🫣😂 Men man blir vant til det, om de er i moten lenge nok, og alle begynner og bruke de og du ser det hele tiden, og blir mer vant til synet. og plutselig går du selv inn i butikken - og der er det bare slike bukser nå, også kjøper du deg en 😅 Det er nettopp slik en mote fungerer. Din reaksjon nå viser bare at du har blitt eldre, du er ikke lenger så ung at du kaster deg hodestups inn i hvilken som helst nyeste trend, som du ville gjort da du var 16. Anonymkode: 07306...6c4 5
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2025 #55 Skrevet 10. mai 2025 huldra_hildur skrev (På 9.5.2025 den 15.53): Mange har jo mote som interessere og hobby så da er det jo dem selv å like noen nye moter, er da ikke noe galt i det. Og nå er det jo så mange moter at uansett hvordan man kler seg så er det lite😅 De fleste som er oppriktig interessert i klær, stil og mote har sin egen stil uansett hva som er trendy, men klarer kunsten å kombinere enkelte elementer av en trend med sin egen, personlige stil. Folk som bare kler seg i noe fordi de er trendy og ser ut som om de har på seg et kostyme er ikke seg selv. Anonymkode: 13516...b66 2
huldra_hildur Skrevet 10. mai 2025 #56 Skrevet 10. mai 2025 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): De fleste som er oppriktig interessert i klær, stil og mote har sin egen stil uansett hva som er trendy, men klarer kunsten å kombinere enkelte elementer av en trend med sin egen, personlige stil. Folk som bare kler seg i noe fordi de er trendy og ser ut som om de har på seg et kostyme er ikke seg selv. Anonymkode: 13516...b66 Det er jo det jeg har skrevet?
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2025 #57 Skrevet 10. mai 2025 "Slank jente sjokkert over at mennesker har ulike jeans-preferanser". Anonymkode: abe00...2f3 4
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2025 #58 Skrevet 10. mai 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): De fleste som er oppriktig interessert i klær, stil og mote har sin egen stil uansett hva som er trendy, men klarer kunsten å kombinere enkelte elementer av en trend med sin egen, personlige stil. Folk som bare kler seg i noe fordi de er trendy og ser ut som om de har på seg et kostyme er ikke seg selv. Anonymkode: 13516...b66 Ingen som er oppriktig interessert i klær og mote viser seg frem i et plagg som er helt UT Anonymkode: 3bf15...01c 1
NoaideBiehtar Skrevet 11. mai 2025 #59 Skrevet 11. mai 2025 Setter pris på variasjon, jeg. Jeg syns mom jeans er grusomt, men unge kvinner kan komme unna med det. Bootcut kan være fint på noen få, men ofte synes jeg det ser helt rart ut. Jeg kler ikke bootcut, og jeg syns mange av de godt voksne som bruker bootcut også kler det dårlig og jeg får bare flashback til ungdomsskolen. Hva jeg føler om ulike jeans henger sikkert sammen med hva jeg er vant med fra min ungdom. Da var mom jeans noe bare kjerringer brukte (sånn skikkelige satte kjerringer altså), og bootcut var fjortistrend nummer 1. Skrekk og gru til begge deler. Men med riktig styling og riktig kropp kan man komme unna. Av jeans synes jeg selv jeg bare kler skinny, så jeg bruker det, eventuelt helt andre typer bukser som ikke er tettsittende. Variasjon er flott. Og gjør vel ingenting om noen går i noe jeg egentlig synes er stygt? 🤷 1
NoaideBiehtar Skrevet 11. mai 2025 #60 Skrevet 11. mai 2025 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ingen som er oppriktig interessert i klær og mote viser seg frem i et plagg som er helt UT Anonymkode: 3bf15...01c Hvorfor ikke? Man kan være interessert i mote uten å være opptatt av å være trendy eller å slavisk følge mote. Man kan være interessert i mote og samtidig være uenig i den. Eller man kan være så interessert i mote at man finner glede i å eksperimentere og konfrontere moten. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå