AnonymBruker Skrevet 7. mai 2025 #21 Skrevet 7. mai 2025 Enig med deg TS, skinny jeans er så jævlig stygt. Gremmes når jeg ser noen går med det og tenker det er synd på de som ikke har estetisk sans og/eller ikke bryr seg noe om hvordan de ser ut. Anonymkode: 754ac...4d6 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2025 #22 Skrevet 7. mai 2025 Jeg bruker både slengbukser og skinny jeans. Liker å variere. Det kommer an på antrekkets helhet og kroppsfasong Anonymkode: 0183f...5be 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2025 #23 Skrevet 7. mai 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er like høy og det er ikke et problem i det hele tatt. De fleste jeans kommer i lenge 32 som er kort nok Anonymkode: 3bf15...01c Det er forskjell på lengde på beina selv om høyden er lik 😅 Jeg er på samme høyde og må ha 30 i lengde. Det er det ikke alle som har. Anonymkode: 1ffa6...85d 7 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2025 #24 Skrevet 7. mai 2025 Jeg bruker alle slags jeans utenom flare, det føler jeg meg som en klovn i. Synes ikke det er stygt på andre, det handler om hvordan jeg føler meg i det selv. Så får andre gå i det de føler seg vel i. Anonymkode: bdc8c...778 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2025 #25 Skrevet 7. mai 2025 Jeg bruker ikke skinny jeans fordi jeg ikke føler meg vel i det lenger, litt shabby på en måte. Men jeg elsket det mens det var in, og på min kropp var det absolutt den mest flatterende modellen. Men det har liksom aldri falt meg inn at det finnes folk som går rundt og mener noe om at jeg bruker den og den buksemodellen. Ikke siden ungdomsskolen i alle fall. Jeg bryr meg jo ikke om klesvalgene til andre folk, det har jeg ingenting med. Men jeg bryr meg om hva jeg føler meg vel i. Det ønsker jeg egentlig at TS kjenner litt på, hvorfor hun ergrer seg over at andre folk kler seg som de gjør, og reflekterer litt over hvem hun har ansvar for i livet. For det er ikke andres klesvalg, mener jeg. Anonymkode: 63c5c...3a5 8 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2025 #26 Skrevet 7. mai 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er like høy og det er ikke et problem i det hele tatt. De fleste jeans kommer i lenge 32 som er kort nok Anonymkode: 3bf15...01c Du vet at folk har ulike lengder på overkropp og ben, så selv om noen er like høy som deg, betyr ikke det at de bruker samme størrelse som deg. Jeg er forøvrig 161 og lengde 30 er for lange for meg 😩 Har både skinny jeans og flare, men med skinny slipper jeg å tråkke på buksen når jeg går uten sko. Anonymkode: 920d1...98c 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2025 #27 Skrevet 7. mai 2025 Bruker skinny jeans iblant. Selv med hull i. Føler godt trente kropper på 180 kler det meste, så den friheten tar jeg på meg 😎 Anonymkode: f1c06...b61 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2025 #28 Skrevet 7. mai 2025 Hater vide buksebein. Ramler oppi sølepytter og dritt. Anonymkode: 2d7ab...2db 2 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2025 #29 Skrevet 7. mai 2025 Jeg kjenner faktisk at jeg bryr meg fint lite om hva som er "in" og ikke. Går med det jeg liker, og om noen ikke liker stilen min så får det så være. Anonymkode: cd86c...72c 10 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2025 #30 Skrevet 7. mai 2025 Har fått med meg at det er ut. Trives og syns jeg kler best skinny. Har gitt andre modeller mange forsøk, men de er ikke sørlig flatterende eller komfortable. Så driter i moten, såpass gammel er jeg. Anonymkode: b9ab2...8df 5 2
Coachshinny Skrevet 7. mai 2025 #31 Skrevet 7. mai 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg føler meg sexy i den, bare veldig lite «stilig». Mer tacky-sexy enn mote-stilig. Man må være syltynn før det ser stilig ut med skinny jeans. Og de fleste med litt kurver ser virkelig ikke ut i skinny jeans. Anonymkode: 3bf15...01c Jo de med former ser og stilig ut i skinny jeans. 1 1
Coachshinny Skrevet 7. mai 2025 #32 Skrevet 7. mai 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har fått med meg at det er ut. Trives og syns jeg kler best skinny. Har gitt andre modeller mange forsøk, men de er ikke sørlig flatterende eller komfortable. Så driter i moten, såpass gammel er jeg. Anonymkode: b9ab2...8df Kul du😊
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2025 #33 Skrevet 7. mai 2025 Ok! Så lenge ingen tvinger dem på deg bare drit i det. Andre kler seg som de vil og som de synes passer sin kropp. Du kan få ha alle mom / baggy/ boyfrirnd jeansene du vil for meg. Anonymkode: 4e811...7bb 6
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2025 #34 Skrevet 8. mai 2025 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Starter med å skrive at jeg er en slank jente på 55 kg, så har absolutt ikke noe imot skinny jeans på DEN måten. Men den visuelle måten derimot… altså de ser jo ikke ut?!!!! Det er utrolig at det finnes de som ikke har fått med seg at de har vært ut en stund og brukt de hele veien, men nå skal motebransjen insistere på at de er på vei inn igjen??? Er det andre som synes det er grusom «trend»? Jeg håper virkelig på mer flatterende straight jeans og flare en goood stund til! Anonymkode: 3bf15...01c så det du sier her er at du er en sau som ikke greier tenke selv, men må følge moten til enhver tid? For når en mote går ut, da må resten av flokken følge etter sant? Ingen kritisk tankegang. Mange av oss bruker det som enten passer kroppen eller vår stil. Jeg bruker både flair, skinny, baggy, straight, har og noen med høyt liv. Må være utrolig slitsomt å gå med det moteindustrien sier er rett hele tida?😝 Da 90% av Norge gikk kun med skinny gikk jeg med flair og straight I tillegg til skinny. Norske kvinner og menn er jævlig uniforme, så utrolig mye kulere med folk som har egen stil. Anonymkode: e0b79...1f1 9
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2025 #35 Skrevet 8. mai 2025 Coachshinny skrev (3 timer siden): Jo de med former ser og stilig ut i skinny jeans. Hvilke bukser som passer avhenger av kroppsform da. Mange variasjoner av oss mennesker. Hvor du har formene og hvordan du har dem er så forskjellig også. Er og derfor jeg synes nordmenns helt ukritiske forhold til mote er ganske pussig. Alle insisterte på skinny jeans og så mom jeans uavhengig av kroppsform. Skinny jeans kan se bra ut på noen, samme med baggy. Og 60 talls stil. Anonymkode: e0b79...1f1 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2025 #36 Skrevet 8. mai 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du vet at folk har ulike lengder på overkropp og ben, så selv om noen er like høy som deg, betyr ikke det at de bruker samme størrelse som deg. Jeg er forøvrig 161 og lengde 30 er for lange for meg 😩 Har både skinny jeans og flare, men med skinny slipper jeg å tråkke på buksen når jeg går uten sko. Anonymkode: 920d1...98c Mener du inne? Her bretter jeg opp buksen om jeg går i baggy eller flare. Eller tar på tøfler. Eller tar noen ullsokker utapå buksa. 30 er og for lange for meg ofte. Syr opp de som er for lange da, spart tusenvis på det. Anonymkode: e0b79...1f1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2025 #37 Skrevet 8. mai 2025 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg er like høy og det er ikke et problem i det hele tatt. De fleste jeans kommer i lenge 32 som er kort nok Anonymkode: 3bf15...01c Så fint for deg... Men det hjelper ikke meg at du er lengre i beina enn meg. Med flere modeller så tråkker jeg i stykker bukser som har beinlengde 30. 32 funker kun på skinnyjeans for meg. Men det bekrefter jo faktisk hele problematikken, at det er lite forståelse for at vi damer har ulik lengde på beina. AnonymBruker skrev (1 time siden): Mener du inne? Her bretter jeg opp buksen om jeg går i baggy eller flare. Eller tar på tøfler. Eller tar noen ullsokker utapå buksa. 30 er og for lange for meg ofte. Syr opp de som er for lange da, spart tusenvis på det. Anonymkode: e0b79...1f1 Jeg orker ikke ta med meg tøfler eller ullsokker når jeg skal på besøk til andre. Spesielt ikke på sommeren når jeg helst ønsker gå med ballerinasko eller andre småsko. Så da blir det skinnyjeans. Anonymkode: 75ea2...e18 5 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2025 #38 Skrevet 8. mai 2025 Tenk å ikke følge motebildet, herreguuud 😂 Anonymkode: 81948...f20 3 1
Coachshinny Skrevet 8. mai 2025 #39 Skrevet 8. mai 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tenk å ikke følge motebildet, herreguuud 😂 Anonymkode: 81948...f20 Helt enig, går i det vi liker☺️
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2025 #40 Skrevet 8. mai 2025 Er supert at de unge engasjerer seg da. Anonymkode: 7137b...06d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå