Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Starter med å skrive at jeg er en slank jente på 55 kg, så har absolutt ikke noe imot skinny jeans på DEN måten. Men den visuelle måten derimot… altså de ser jo ikke ut?!!!! Det er utrolig at det finnes de som ikke har fått med seg at de har vært ut en stund og brukt de hele veien, men nå skal motebransjen insistere på at de er på vei inn igjen??? Er det andre som synes det er grusom «trend»? Jeg håper virkelig på mer flatterende straight jeans og flare en goood stund til!  

Anonymkode: 3bf15...01c

• Liker 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ulike kropper, ulik smak. Du skal vel ikke bestemme hva andre bruker.

Anonymkode: a6140...fac

• Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Starter med å skrive at jeg er en slank jente på 55 kg, så har absolutt ikke noe imot skinny jeans på DEN måten. Men den visuelle måten derimot… altså de ser jo ikke ut?!!!! Det er utrolig at det finnes de som ikke har fått med seg at de har vært ut en stund og brukt de hele veien, men nå skal motebransjen insistere på at de er på vei inn igjen??? Er det andre som synes det er grusom «trend»? Jeg håper virkelig på mer flatterende straight jeans og flare en goood stund til!  

Helt uenig med deg. Jeg liker de godt. Skal sies at jeg også liker flare godt også, litt variasjon skader aldri. Og jeg gidder ikke følge moten, går med det JEG liker. Glad jeg klarer å være såpass selvsikker ;) 

Anonymkode: b2b67...e9c

• Liker 30
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Helt uenig med deg. Jeg liker de godt. Skal sies at jeg også liker flare godt også, litt variasjon skader aldri. Og jeg gidder ikke følge moten, går med det JEG liker. Glad jeg klarer å være såpass selvsikker ;) 

Anonymkode: b2b67...e9c

Nøyaktig hva er det du liker med dem?

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke bare å bruke de buksene du selv ønsker å gå med? Det selges da bukser i alle mulige passformer, så det er jo bare å velge og vrake. Hva andre velger å gå med bruker du vel ikke tid på å irritere deg over? I såfall er det et mye større problem enn at skinny jeans er på vei tilbake.

Jeg synes det er mer innafor å klage på at samtlige gensere og topper i åresvis har vært korte og firkantete i passformen, for det finnes jo nesten ikke alternativer. Jeg sliter rett og slett med å finne gensere og topper som når nedenfor bukselinningen og har bittelitt innsving. Når man er tjukk og har kort overkropp, så ser man helt svampebob firkant ut når genserne blir så korte og har så firkanta passform. Jeg tar gjerne imot tips til merker som har gensere og topper i litt mer lengde (et godt stykke ned på rumpa, ca 70 cm lengde).

Anonymkode: 4d497...0d3

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gidder ikke å bry meg om unge kvinner som hater skinny jeans (det er stort sett de som proklamerer at de hater skinny jeans) samtidig som de selv er livredde for å skille seg ut og går med helt like klær fordi det er in.

Jeg synes det ser bra ut på min kropp, men som med alt annet så er det ikke alle som kler det. Jeg har også andre typer jeans og synes det er bedre å tenke på hva som ser fint ut på den kroppen man har og ikke kle seg i noe kun fordi det er in.

Anonymkode: c1944...96e

• Liker 18
  • Hjerte 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Men må du gå med noe bare fordi det er en trend da? Skaff deg litt selvstendighet jente. Det får du ikke kjøpt på butikken så det må du nesten få deg en annen plass enn i mote hyllene 😉 

Jeg ville ikke blitt sett i en mom jeans f.eks. uansett om alle andre kvinner i verden gjekk med det.

Jeg liker skinny jeans, jeg er lav og tynn men med former. Skinny jeans er de eneste jeg kan gå med hvor jeg ikke må legge opp halve buksen så det i seg selv er praktisk. Dessuten liker jeg at den er kroppsnær.

Men du må ikke gå med noe selv om jeg liker å gå med det. Fatter ikke hvorfor du lager deg oppkonstruerte problemer av dette, bare tullete av deg.

Anonymkode: 99ab7...56e

• Liker 18
  • Hjerte 5
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg elsker mine skinny jeans å går bare i skinny jeans. 174 og slank. Det som er fint, er jo at det er jeans og modeller for en hver smak😊

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Du hater dem bare fordi du lar deg prege av mote og ikke liker ting som ikke er moderne. Selv synes jeg barrel-jeans er grusomt. Hvem som kom på at tønneformede bukser er fint, lurer jeg virkelig på. Dessuten lurer jeg enda mer på hvem som fant på å være enige. :eeeh: 

Skinny jeans sitter i alle fall skikkelig på kroppen, og passer bedre på de fleste kropper enn se sekkete buksene som er i vinden nå. 

Anonymkode: 66409...959

• Liker 11
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo den mest flatterende jeansen på pene kropper.

Man ser ut som en guttunge i mom/boyfriend/baggy jeans.

Anonymkode: 06c9f...dcf

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Motebransjen, noe av det mest ubrukelige som finnes. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Starter med å skrive at jeg er en slank jente på 55 kg, så har absolutt ikke noe imot skinny jeans på DEN måten. Men den visuelle måten derimot… altså de ser jo ikke ut?!!!! Det er utrolig at det finnes de som ikke har fått med seg at de har vært ut en stund og brukt dr hele veien, men nå skal motebransjen insistere på at de er på vei inn igjen??? Er det andre som synes det er grusom «trend»? Jeg håper virkelig på mer flatterende straight jeans og flare en goood stund til!  

Det kan jo hende de har fått med seg at det har vært "ut" en stund selv om de har brukt dem hele veien, vel?

Om man finner en stil man liker, slutter man ikke automatisk å like den selv om det blir "ut". Ikke alle bytter ut garderoben hver gang det kommer nye trender.

• Liker 13
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker skinnyjeans.

Jeg er ikke noe flink til å sy, og siden jeg bare er 163 og kort i beina, så er det kjempevanskelig finne straight eller bootcut som jeg ikke tråkker i stykker, og som ikke koster en formue...

Anonymkode: 75ea2...e18

• Liker 5
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
Thyra skrev (2 timer siden):

Det kan jo hende de har fått med seg at det har vært "ut" en stund selv om de har brukt dem hele veien, vel?

Om man finner en stil man liker, slutter man ikke automatisk å like den selv om det blir "ut". Ikke alle bytter ut garderoben hver gang det kommer nye trender.

Veldig mange i 40 års alderen som har fortsatt å bruke de, så ser for meg at de bare ikke har hengt med

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg elsker skinnyjeans.

Jeg er ikke noe flink til å sy, og siden jeg bare er 163 og kort i beina, så er det kjempevanskelig finne straight eller bootcut som jeg ikke tråkker i stykker, og som ikke koster en formue...

Anonymkode: 75ea2...e18

Jeg er like høy og det er ikke et problem i det hele tatt. De fleste jeans kommer i lenge 32 som er kort nok

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er jo den mest flatterende jeansen på pene kropper.

Man ser ut som en guttunge i mom/boyfriend/baggy jeans.

Anonymkode: 06c9f...dcf

Jeg føler meg sexy i den, bare veldig lite «stilig». Mer tacky-sexy enn mote-stilig. Man må være syltynn før det ser stilig ut med skinny jeans. Og de fleste med litt kurver ser virkelig ikke ut i skinny jeans.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du hater dem bare fordi du lar deg prege av mote og ikke liker ting som ikke er moderne. Selv synes jeg barrel-jeans er grusomt. Hvem som kom på at tønneformede bukser er fint, lurer jeg virkelig på. Dessuten lurer jeg enda mer på hvem som fant på å være enige. :eeeh: 

Skinny jeans sitter i alle fall skikkelig på kroppen, og passer bedre på de fleste kropper enn se sekkete buksene som er i vinden nå. 

Anonymkode: 66409...959

Der er jeg ikke enig. Mange burde aldri gått i skinny jeans. Det er på ingen måte en modell som passer alle kropper. Eneste grunnen til at alle kropper for den på seg er fordi de ofte har masse stretch i seg, så selv den tykkeste /mest kurvete dama klarer å presse seg i dem - litt som tight. Straight leg modeller har ofte ingen stretch og passer dermed godt dem som er slanke og ikke trenger det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke bare å bruke de buksene du selv ønsker å gå med? Det selges da bukser i alle mulige passformer, så det er jo bare å velge og vrake. Hva andre velger å gå med bruker du vel ikke tid på å irritere deg over? I såfall er det et mye større problem enn at skinny jeans er på vei tilbake.

Jeg synes det er mer innafor å klage på at samtlige gensere og topper i åresvis har vært korte og firkantete i passformen, for det finnes jo nesten ikke alternativer. Jeg sliter rett og slett med å finne gensere og topper som når nedenfor bukselinningen og har bittelitt innsving. Når man er tjukk og har kort overkropp, så ser man helt svampebob firkant ut når genserne blir så korte og har så firkanta passform. Jeg tar gjerne imot tips til merker som har gensere og topper i litt mer lengde (et godt stykke ned på rumpa, ca 70 cm lengde).

Anonymkode: 4d497...0d3

Korte topper og magetopper heier jeg faktisk på, så den diskusjonen får noen andre ta hehe. Skinny strech jeans, særlig med høy midje, det synes jeg derimot er et fælt plagg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er slank med lite kurver og synes jeg kler det best, pluss det er behagelig å gå med mye stretch.

Bryr meg lite om hva som er inn og ikke, mye mer om hva jeg føler meg vel i og komfort.

Anonymkode: c405e...4c0

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Den dagen jeg skulle bry meg om hva ab 3bf15...01c  mener om mitt bukse valg skal jeg heller kontakte deg, jeg håper for din del du ikke holder pusten.

En skal være noe selvsentrert om en tror sin egen smak har noe relevans for hva andre kler seg i og mener er fint.

Anonymkode: 7cbca...3b3

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...