AnonymBruker Skrevet 7. mai #1 Skrevet 7. mai Havnet i en situationship, der vi oppfører oss som et par. Jeg er forelsket, han er ikke, men vil se videre på om han blir det i fremtiden. Samtidig gjør jeg mye for ham og hjelper han i alle daglige gjøremål, der barn er involvert og det krever en del av meg. Han vil ha meg i denne typen " ikke forhold". Jeg begynner å føle meg uelsket og brukt... Anonymkode: ae5dd...60d 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai #2 Skrevet 7. mai Det å vente på noen er sjelden lurt og du vil som regel alltid angre på at du kastet bort tid og smerte på slik venting i etterkant. Anonymkode: bcbda...4f0 15 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai #3 Skrevet 7. mai Nei, man vet ganske fort om dette er en person man ønsker noe mer med eller ikke, han er ikke interessert, gå videre. Anonymkode: e3fc7...fb0 11 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai #4 Skrevet 7. mai Du er ikke elsket og du blir brukt. Finn det en mann som elsker deg for den du er, ikke for det du gir. Anonymkode: b34d9...696 12 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai #5 Skrevet 7. mai Og han trenger jo ikke gå inn i noe forhold med deg for du har jo ikke selvrespekt så han får jo i pose og sekk. Anonymkode: e3fc7...fb0 7 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai #6 Skrevet 7. mai Kom deg til helvete bort fra idioten! Hilsen en som har vert opp i denne dritten. Anonymkode: e4447...317 5 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai #7 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Havnet i en situationship, der vi oppfører oss som et par. Jeg er forelsket, han er ikke, men vil se videre på om han blir det i fremtiden. Samtidig gjør jeg mye for ham og hjelper han i alle daglige gjøremål, der barn er involvert og det krever en del av meg. Han vil ha meg i denne typen " ikke forhold". Jeg begynner å føle meg uelsket og brukt... Anonymkode: ae5dd...60d Jeg tror du føler helt riktig. Gå, før han forelsker seg i ei, og du står med barna hans å ser på. Anonymkode: f68c6...57e 3
monican94 Skrevet 7. mai #8 Skrevet 7. mai Du ER uelsket (av han - finn en som elsker deg) og brukt. Du sier jo selv du gjør mye for ham.. altså..du er antagelig husmor, nanny, kokk, vaskehjelp, handlehjelp, elskerinne etcetc.. Og han er til og med ærlig på at han ikke elsker deg.. Hvorfor i alle dager er du usikker ? 4 5
AnonymBruker Skrevet 7. mai #9 Skrevet 7. mai Har du seriøst møtt barna hans?? 🤯 Anonymkode: 110cf...ed0 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai #10 Skrevet 7. mai monican94 skrev (Akkurat nå): Du ER uelsket (av han - finn en som elsker deg) og brukt. Du sier jo selv du gjør mye for ham.. altså..du er antagelig husmor, nanny, kokk, vaskehjelp, handlehjelp, elskerinne etcetc.. Og han er til og med ærlig på at han ikke elsker deg.. Hvorfor i alle dager er du usikker ? Jeg vet ikke, et øyeblikks dumhet I guess fordi jeg trodde på det han sa at slike ting tar tid. Anonymkode: ae5dd...60d
AnonymBruker Skrevet 7. mai #11 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du seriøst møtt barna hans?? 🤯 Anonymkode: 110cf...ed0 Ja, vært mye tilstede for de, som morsfigur, de er veldig søte. Anonymkode: ae5dd...60d
Akhenaton Skrevet 7. mai #12 Skrevet 7. mai Jeg tror ikke det er en god idé å gå og vente på en forelskelse. Og det er definitivt IKKE en god idé å gå rundt og føle seg brukt. Synes du skal avslutte hele greia, ta skuffelsen / kjærlighetssorgen, og så børste av deg støvet og finne en annen fyr å forelske deg i. 4 3
Sykkelkopp Skrevet 7. mai #14 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Havnet i en situationship, der vi oppfører oss som et par. Jeg er forelsket, han er ikke, men vil se videre på om han blir det i fremtiden. Samtidig gjør jeg mye for ham og hjelper han i alle daglige gjøremål, der barn er involvert og det krever en del av meg. Han vil ha meg i denne typen " ikke forhold". Jeg begynner å føle meg uelsket og brukt... Anonymkode: ae5dd...60d Hvorfor føler du deg brukt når du er der helt frivillig, kan gå når som helst, og han er tydelig på hva han ønsker? Er det bare standard feminisme a la "kvinner er alltid offer men kvinner er også sterke, uavhengige og selvstendige som bestemmer over seg selv" ? 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai #15 Skrevet 7. mai At han har introdusert deg for barna, og ønsker hjelp til gjøremål samtidig som han ikke ønsker forhold er et veldig tydelig tegn på at han har dårlig dømmekraft og sviktende moral. Altså, det er slemt mot ungene hans at de blir knyttet til deg som han ikke engang er forelsket i. Men du er sikkert praktisk å ha, da. Gå nå, og ikke snu selv om han ombestemmer seg. Du har det mye bedre alene enn med en mann med hans livssyn og prioriteringer. Anonymkode: b8512...f47 3 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai #16 Skrevet 7. mai Sykkelkopp skrev (1 minutt siden): Hvorfor føler du deg brukt når du er der helt frivillig, kan gå når som helst, og han er tydelig på hva han ønsker? Er det bare standard feminisme a la "kvinner er alltid offer men kvinner er også sterke, uavhengige og selvstendige som bestemmer over seg selv" ? Det er sant, derfor har jeg nå bestemt å ditche dette. Det er dessverre ikke for meg. Anonymkode: ae5dd...60d 2 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai #17 Skrevet 7. mai Har ikke du skrevet om dette før? Uansett, han elsker deg ikke, han utnytter deg og det at du har følelser for ham. Ikke bare det, han er en elendig far som velger å la sine barn bli så sterkt involvert med en kvinne han ikke vil dele livet med, bare ha sex med. Kom deg unna, jo før jo heller, Ts! Både for din del og for hans barns del. Dette er en mann som bare utnytter deg. Den dagen han forelsker seg i en annen så sparker han det brutalt bort. Om du går først så vil han sikkert forsøke å få deg tilbake, og det bør du ikke høre på. Om du likevel gjør det så bør du stille krav til at han begynner å vise i både ord og handling at han har riktige følelser, og du bør gjøre det klart at du ikke vil involveres mer med barna før dere to ev. har etablert et varig forhold, dvs. at du ikke går inn som hverken husmor eller barnevakt eller overnatter der på lang tid. (Da antar jeg at han mener du er urimelig og så er han ikke så forelsket likevel...) Anonymkode: 593b6...559 5 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai #18 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): At han har introdusert deg for barna, og ønsker hjelp til gjøremål samtidig som han ikke ønsker forhold er et veldig tydelig tegn på at han har dårlig dømmekraft og sviktende moral. Altså, det er slemt mot ungene hans at de blir knyttet til deg som han ikke engang er forelsket i. Men du er sikkert praktisk å ha, da. Gå nå, og ikke snu selv om han ombestemmer seg. Du har det mye bedre alene enn med en mann med hans livssyn og prioriteringer. Anonymkode: b8512...f47 Jeg ble også knyttet til barna hans. Var vel i en forelskelses tåke og tenkte han var seriøs. Anonymkode: ae5dd...60d 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai #19 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har ikke du skrevet om dette før? Uansett, han elsker deg ikke, han utnytter deg og det at du har følelser for ham. Ikke bare det, han er en elendig far som velger å la sine barn bli så sterkt involvert med en kvinne han ikke vil dele livet med, bare ha sex med. Kom deg unna, jo før jo heller, Ts! Både for din del og for hans barns del. Dette er en mann som bare utnytter deg. Den dagen han forelsker seg i en annen så sparker han det brutalt bort. Om du går først så vil han sikkert forsøke å få deg tilbake, og det bør du ikke høre på. Om du likevel gjør det så bør du stille krav til at han begynner å vise i både ord og handling at han har riktige følelser, og du bør gjøre det klart at du ikke vil involveres mer med barna før dere to ev. har etablert et varig forhold, dvs. at du ikke går inn som hverken husmor eller barnevakt eller overnatter der på lang tid. (Da antar jeg at han mener du er urimelig og så er han ikke så forelsket likevel...) Anonymkode: 593b6...559 Nei, jeg har ikke skrevet om dette før. Det handler ikke om sex, fordi det har han ikke lyst på med meg heller. Kun praktisk hjelp. Anonymkode: ae5dd...60d 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai #20 Skrevet 7. mai Det er faktisk barna det er synd på her. Du kan trekke deg ut av denne giftige relasjonen når som helst, det kan ikke barna. Anonymkode: 110cf...ed0 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå