Gå til innhold

Har du funnet tilbake til eksen noengang?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så forelsket i en fyr, men nå svarer han meg ikke på meldinger lenger, og det er så vondt. Vi datet i et halvt års tid, og jeg fant ut at dette var mannen for meg. Men nå svarer han meg ikke, og han sa at han var i tvil om at han egnet seg for forhold. Han har aldri svart meg på dette. Begge vi to innrømmet for den andre at vi var forelsket. Jeg vil bare ha han tilbake, og jeg er så lei meg. Erfaringer om dette noen? Vet det finnes flere menn og alt det der, men jeg føler virkelig at jeg har mistet min rette. Og det skremmer meg ekstremt, jeg finner ikke glede i noe lenger. 

Anonymkode: 5b262...b3e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Men vi hadde vært sammen mye lengre enn et halvt år. Han er ikke interessert i deg, let it go. 

Anonymkode: a5b3e...51d

AnonymBruker
Skrevet

Hadde han vært den rette hadde han ikke ghostet deg, gå videre.

Anonymkode: 3c236...c52

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Ekser er ekser for en grunn eller flere. Se deg aldri tilbake. 6 måneder er ingen ting.

Anonymkode: 2993e...2ac

Skrevet

Det har jeg. Noe av det dummeste jeg har gjort.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, mest idiotiske jeg har gjort.

Anonymkode: 1be1b...384

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det skjedde en gang. Aldri igjen! 

Anonymkode: 01556...5fc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han ikke svarer deg er han ikke den rette. Respekter han og gå videre. 

Anonymkode: c0d21...d2e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du vil ikke ha noen som tviler. Det er ikke den rette. 

Personlig har jeg aldri skjønt det der med å ville ha ekser tilbake, de er ekser av en grunn. Jeg har aldri snudd meg tilbake, og det er en av de få tingene jeg mener jeg har gjort riktig når det kommer til forhold.

Anonymkode: 03f60...cca

AnonymBruker
Skrevet

Ja, og det har aldri endt bra! Er en grunn til at man går fra hverandre! 

Anonymkode: 20128...471

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.5.2025 den 16.25):

Hadde han vært den rette hadde han ikke ghostet deg, gå videre.

Da har du ikke vært så forelsket i noen som jeg er i han, hvis du virkelig tror at det er så enkelt å skru av alle følelser og gå videre.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da har du ikke vært så forelsket i noen som jeg er i han, hvis du virkelig tror at det er så enkelt å skru av alle følelser og gå videre.

Du må ikke skru av følelsene. Men når han ikke har følelser for deg så MÅ du gå videre. 

Anonymkode: c0d21...d2e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gå videre. Desto raskere du skjønner at det du er opphengt i er en fantasi, og den virkelige fyren ikke er bra for deg med det han har å gi (ikke gi), desto lettere blir det å gi slipp. Skill mellom ditt savn etter forelskelsen/ drømmen og det han kunne gi deg i virkeligheten.

Du savner en fantasifigur, for den han virkelig er stemmer ikke med den ideen som du savner.

Anonymkode: 02ae4...a28

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Men om han ikke har de samme følelsene for deg, så kan du ikke tvinge han til å være sammen med deg. 

Det at han ghoster deg, bør være en ganske god indikasjon på det... 

Jeg skjønner at det kan være vanskelig å gå videre, men det er nok det eneste riktige her... 

Vi har vel alle vært ulykkelig forelsket en eller gang, men samtidig kan man ikke tvinge noen inn i et forhold. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Han har jo tydeligvis skrudd av følelsene og gått videre,  det må du respektere.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det var slutt 3 ganger, nr 4 så ble det heldigvis slutt for godt. Skulle aldri gått tilbake etter første brudd. 

Anonymkode: fcb4f...0bc

Skrevet

Javisst hadde en eks jeg gikk tilbake til, opptil flere ganger, men det ble alltid slutt fordi vi var de samme personene som til syvende og sist ikke gikk overens som par. Vi var skikkelig glad i hverandre, men når en ikke får hverdagen til å fungere sitter en igjen med bare krangling og sex, og det holder ikke i lengden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...