Gå til innhold

Har lyst til å omskolere meg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen år i barnehage har gjort sitt for at jeg er utslitt i ørene og i hodet, av konstant høy lyd på jobben hver dag. Er det noen her med tips til hvordan man kan skaffe seg en annen jobb? Hjelper det å søke selv om det ikke er utlyst stilling osv? Sektoren jeg tenker er Helsefagarbeider, skaffe med lærlingplass der. Jeg har tidligere gått VG2 Helsefagarbeider, så jeg mangler bare lærlingtid. Er dette noe som personalansvarlig i kommunen kan hjelpe meg med? Dette er jo en sektor der det trengs flere folk på jobb, så på den måten burde jo det la seg gjøre. 

Konkrete tips tas imot med takk!

Anonymkode: cc76a...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Send åpen søknad, eller se på jobber utlyst nær deg. Ring steder der du vil jobbe, (sykehjem, bofellesskap, hjemmesykepleie, rus/ psykisk) alle trenger vikarer. Si hva du ønsker. Får garantert positivt svar minst ett sted. Mange starter som ringevikar. Kan jobbe omtrent så mye du vil.

Anonymkode: 63838...fc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kan selv ta kontakt med et sykehjem etc, for å høre om de kan ta deg inn som lærling. Evt ta kontakt med fylkeskommunen. 

Anonymkode: 18173...2b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så sykehjem er eneste mulighet? Kjedelig da. Fra barnebleier til voksenbleier liksom.. 

Anonymkode: 4ae8e...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...