AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:12 #1 Del Skrevet onsdag kl 14:12 Jeg har lett meg skvett fordervet etter nøklene mine i flere dager nå og er helt desperat. Er det noen intuitive mennesker her som har tips til hvor de kan være? Er de i leiligheten min, eller et annet sted? Hvor, i så fall?? Hvis de er i leiligheten, hvor kan de ha forsvunnet? 🥺😨 Jeg har lett ganske grundig, så det må være noen som kan «se» slikt, hvis dere finnes. 🙈 Anonymkode: a16ee...d0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lavendel0 Skrevet onsdag kl 14:14 #2 Del Skrevet onsdag kl 14:14 Fy søren 😭 sjekk veskene eller lommene dine? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:14 #3 Del Skrevet onsdag kl 14:14 Jeg mister noen ganger nøkler mellom passasjersetet og girstanga i bilen, de ligger klemt mellom der. Har du sjekket grundig i bilen? Eller vet du at de må være inne, hvis du aldri går ut ytterdøren uten å låse? Anonymkode: 25444...759 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn84 Skrevet onsdag kl 14:17 #4 Del Skrevet onsdag kl 14:17 Jeg er klarsynt og jeg fornemmer at nøklene dine ligger på det siste stedet hvor du leter etter dem. Håper dette hjelper! 😉 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:31 #5 Del Skrevet onsdag kl 14:31 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg mister noen ganger nøkler mellom passasjersetet og girstanga i bilen, de ligger klemt mellom der. Har du sjekket grundig i bilen? Eller vet du at de må være inne, hvis du aldri går ut ytterdøren uten å låse? Anonymkode: 25444...759 Jeg har ikke bil! Det er en person til som bor i leiligheten og han åpnet og låste døren den siste gangen jeg gikk ut og inn. Jeg så mine nøkler sist (som jeg kan huske) på lørdag, og da lå de i en veske, men de er ikke der nå! Jeg har kun vært ute 1 gang siden jeg så nøklene sist, og da var jeg i selskap. Det var samme dag jeg så nøklene. De har ikke funnet nøklene i lokalet selskapet ble avholdt, og jeg brukte de jo ikke der heller. lavendel0 skrev (10 minutter siden): Fy søren 😭 sjekk veskene eller lommene dine? Jeg har sjekket alle vesker og lommer som har vært i bruk flere ganger. 🙈 Anonymkode: a16ee...d0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:32 #6 Del Skrevet onsdag kl 14:32 Kan de ha falt ut av vesken/lommen og havnet bak et skoskap/hylle eller noe? Under bordet/sofaen? Hvis de ligger løst i en veske og vesken faller på siden så kan nøklene lett ha falt bak noe. Oppi en sko, bak en hylle osv. Anonymkode: 25444...759 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå