AnonymBruker Skrevet 7. mai #1 Skrevet 7. mai Kan man føle seg svimmel og "lett" i hode store deler av dagen dersom man har krystallsyke? Anonymkode: 7db8f...2cb
AnonymBruker Skrevet 7. mai #2 Skrevet 7. mai Ja det kan man. Har du påvist krystallsyke? Når krystallene er på feil plass så sliter kroppen med og orientere seg. Som regel blir det bedre etter behandling, men man kan være svimmel noen dager i etterkant. Kroppen trenger tid og tilvenne seg. Jeg hadde skikkelig tåkehode da jeg fikk det, var helt fryktelig men det var og pga at krystallene ikke var på plass selv etter behandling . Anonymkode: b1bdd...310 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai #3 Skrevet 7. mai Fikk beskjed om å gjøre så mye av øvelsene som mulig hver dag. Tok noen dager med svimmelhet og jeg ble skikkelig kvalm av svimmelheten også, vanskelig med synet også når øynene beveger seg hele tiden (nystagmus) Anonymkode: 36142...8de
AnonymBruker Skrevet 10. mai #4 Skrevet 10. mai Takk for svar. Ja, har fått påvist krystallsyke. Til og begynne med da jeg tok øvelsene så ble jeg skikkelig svimmel og hadde øyebevegelser. Nå merker jeg ikke det når jeg tar øvelsene (fått beskjed om å fortsette med dem), men jeg blir svimmel når jeg snur meg om natta og på dagtid har jeg ikke sjans til å klare å gå rett. Anonymkode: 7db8f...2cb
AnonymBruker Skrevet 10. mai #5 Skrevet 10. mai Jeg har hatt krystallsyke. Etter behandling og øvelser var jeg "bra" en stund, men slet med svimmelhet, i allfall når jeg snudde meg i senga og ellers når jeg snudde litt fort på hodet. Av og til følte jeg meg "full" når jeg gikk ute,som om beina gikk sin egen vei.. Skikkelig ekkelt. Hadde et tilbakefall i fjor, veldig svimmel men ikke kvalm som sist. Men det gikk over etter noen øvelser. Men helt bra blir jeg nok ikke, kan fremdeles ha noen anfall av svimmelhet som er til å leve med.. Anonymkode: f994e...d91
AnonymBruker Skrevet 11. mai #6 Skrevet 11. mai Når krystallsyken er på sitt verste, hvordan påvirker det hverdagen deres? Anonymkode: 7db8f...2cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå