AnonymBruker Skrevet 7. mai #1 Skrevet 7. mai Sier til deg at han ikke har stor behov for klem og kyss og sex og ikke er en teit forelska tenåring? Når du har bare lyst til å klemme og kysse? Vil helst at du sitter i et hjørne og strikker? Anonymkode: 5d5ab...010
AnonymBruker Skrevet 7. mai #2 Skrevet 7. mai Altfor lite informasjon og du vinkler det veldig biased i din favør. Anonymkode: febf4...607 4 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai #3 Skrevet 7. mai Nei. Jeg er ikke en veldig kyssete og kosete kjæreste, men jeg ville hatt en kjæreste som syns jeg oppførte meg som en teit, forelsket tenåring. Da hadde jeg lurt på om han i det hele tatt likte meg. Anonymkode: 570db...f09 4 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai #4 Skrevet 7. mai Nei. En sånn mann er ikke forelsket. Anonymkode: 106e1...6c9 5
SPOCA Skrevet 7. mai #5 Skrevet 7. mai En mann som ikke ønsker kyss og klem, hadde jeg ikke orket, nei. Men det kommer an på hvorfor han mener du er klengete. Hva er begrunnelsen? Er det fordi det blir for mye og for ofte? Er det fordi han ikke har behov i det hele tatt? 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai #6 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei. Jeg er ikke en veldig kyssete og kosete kjæreste, men jeg ville hatt en kjæreste som syns jeg oppførte meg som en teit, forelsket tenåring. Da hadde jeg lurt på om han i det hele tatt likte meg. Anonymkode: 570db...f09 Jeg ville IKKE hatt* skulle det selvsagt stå. Anonymkode: 570db...f09 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai #7 Skrevet 7. mai Høres egentlig ut som dere ikke passer sammen. Søk etter en som vil ha mer nærhet med deg 😊 Anonymkode: b149e...f49 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai #8 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Sier til deg at han ikke har stor behov for klem og kyss og sex og ikke er en teit forelska tenåring? Når du har bare lyst til å klemme og kysse? Vil helst at du sitter i et hjørne og strikker? Anonymkode: 5d5ab...010 At man har ulike behov kan jeg respektere så lenge begge gir og tar. At en prøver å påføre den andre skam og latterligjør det som er ulikt dens egne preferanser: Nei. Anonymkode: fb057...24f 6
AnonymBruker Skrevet 7. mai #9 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): At man har ulike behov kan jeg respektere så lenge begge gir og tar. At en prøver å påføre den andre skam og latterligjør det som er ulikt dens egne preferanser: Nei. Anonymkode: fb057...24f Men når man bare får smuler og det føles som breadcrumbing? Anonymkode: 5d5ab...010 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai #10 Skrevet 7. mai Nei, jeg ville ikke vært sammen med en mann som synes jeg var jævlig klengete og heller ikke en mann som er klengete. Det hadde jeg ikke orket. Anonymkode: ffdb4...978 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai #11 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men når man bare får smuler og det føles som breadcrumbing? Anonymkode: 5d5ab...010 Hvorfor spør du om å bli i et forhold hvis det er slik du føler det? Du trenger ikke KGs godkjenning for å gå fra et forhold som ikke fungerer for deg. Anonymkode: febf4...607 7
AnonymBruker Skrevet 7. mai #12 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men når man bare får smuler og det føles som breadcrumbing? Anonymkode: 5d5ab...010 Fortsatt noe man må akseptere. Å tvinge seg på en kropp er overgrep om den andre ikke vil. Så svaret er at passer man ikke sammen, slår man opp. Anonymkode: b149e...f49 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai #13 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men når man bare får smuler og det føles som breadcrumbing? Anonymkode: 5d5ab...010 Jeg hadde ikke blitt i et forhold der jeg ikke ga meg selvtillit og glede. Men jeg trenger ikke ha alt som jeg syns er mest optimalt. Hva som er viktig for seg og hva som gjør at du trives må du avgjøre. Forhold er frivillig å være i. Anonymkode: fb057...24f 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai #14 Skrevet 7. mai Ja, men det er fordi jeg ER klengete og neddy, og vi tuller med det. Men en mann som ble sur og lei for normalt behov for nærhet og kroppskontakt, det hadde jeg ikke orket. Anonymkode: a959d...8d2 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai #15 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvorfor spør du om å bli i et forhold hvis det er slik du føler det? Du trenger ikke KGs godkjenning for å gå fra et forhold som ikke fungerer for deg. Anonymkode: febf4...607 ☝️ Tar du virkelig sånne valg basert på hva ukjente folk på et forum svarer deg? Anonymkode: d2051...8f5
AnonymBruker Skrevet 7. mai #16 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, men det er fordi jeg ER klengete og neddy, og vi tuller med det. Men en mann som ble sur og lei for normalt behov for nærhet og kroppskontakt, det hadde jeg ikke orket. Anonymkode: a959d...8d2 Nettopp. Han ble sur, for det jeg oppfatter som normal kjæreste kontakt. Anonymkode: 5d5ab...010
AnonymBruker Skrevet 7. mai #17 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): ☝️ Tar du virkelig sånne valg basert på hva ukjente folk på et forum svarer deg? Anonymkode: d2051...8f5 Syns der er bare fint å høre litt at man ikke overreagerer... Anonymkode: 5d5ab...010
AnonymBruker Skrevet 7. mai #18 Skrevet 7. mai Jeg var sånn. Innså i ettertid det bunnet ut i at jeg aldri var skikkelig forelsket eller følte "this is it" Med forloveden nå derimot er jeg som en blekksprut. Og det skjedde først som 40 åring 🤷♥️ Anonymkode: 70b58...75f
AnonymBruker Skrevet 7. mai #19 Skrevet 7. mai Det var en svært spesifikk preferanse at kjæresten skal «sitte i hjørnet og strikke». Det er mye rarere enn at man ikke ønsker å kose og kysse hele tiden. Anonymkode: 2cb42...5c8 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai #20 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det var en svært spesifikk preferanse at kjæresten skal «sitte i hjørnet og strikke». Det er mye rarere enn at man ikke ønsker å kose og kysse hele tiden. Anonymkode: 2cb42...5c8 Exen min klaget aldri på at jeg var klengete, så tenker jeg er normal der. Anonymkode: 5d5ab...010
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå