AnonymBruker Skrevet 7. mai #1 Skrevet 7. mai Har vært med en slik nå, nå er det over. Null komplimenter og positive kommentarer. Bare negging. Skjønner de ikke at det bryter en bare ned og man vil ikke være i sånn forhold? Anonymkode: a31d8...011 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai #2 Skrevet 7. mai Aldri bli sammen med dem. Aldri. Uansett hvorfor de gjør det, så er det at de gjør det en del av dem som person og ikke forholdsmaterialet. De kan kun få noen om de er nedbrutt fordi de er en så dårlig ide, er det de sier. Anonymkode: db530...9c0 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai #3 Skrevet 7. mai Fordi de er drittsekker. Macho? Nei. Mer taperoppførsel… Det er sånn usikre guttunger oppfører seg. Anonymkode: d6f97...eb5 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai #4 Skrevet 7. mai Fordi de egentlig er fryktelig usikre og hevder seg selv ved å trykke ned andre. Styr unna! Anonymkode: 93f3b...9e8 2 2
Akhenaton Skrevet 7. mai #5 Skrevet 7. mai Som andre sier: De er tapere. Bruk tida di på bedre menn så slipper du sånt piss i livet ditt. 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai #6 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Har vært med en slik nå, nå er det over. Null komplimenter og positive kommentarer. Bare negging. Skjønner de ikke at det bryter en bare ned og man vil ikke være i sånn forhold? Anonymkode: a31d8...011 Hvorfor ikke heller reflektere over hvorfor du fant deg i der og ikke avsluttet med en gang han begynte med det? Anonymkode: 490e2...1c4 1
Sykkelkopp Skrevet 7. mai #7 Skrevet 7. mai (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Har vært med en slik nå, Anonymkode: a31d8...011 Du svarer på ditt eget spørsmål. Hvorfor er dette så vanskelig å forstå? Det er fasiten på alle spørsmål om oppførsel dere kvinner har om menn. Hvorfor gjør mannen jeg har sex med X: -Du har sex med ham. Og fasiten til menn for å ha sex? : -Hør på hva slags trekk kvinner klager over i menn de har sex med. Endret 7. mai av Sykkelkopp 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai #8 Skrevet 7. mai Sykkelkopp skrev (30 minutter siden): Du svarer på ditt eget spørsmål. Hvorfor er dette så vanskelig å forstå? Det er fasiten på alle spørsmål om oppførsel dere kvinner har om menn. Hvorfor gjør mannen jeg har sex med X: -Du har sex med ham. Og fasiten til menn for å ha sex? : -Hør på hva slags trekk kvinner klager over i menn de har sex med. Jeg har ikke sex med denne mannen? Anonymkode: a31d8...011
AnonymBruker Skrevet 7. mai #9 Skrevet 7. mai Macho? Ikke akkurat. Skyld heller på some og mannlige influencere med dårlig påvirkning på unge menn Anonymkode: 32e96...b2a
Sykkelkopp Skrevet 7. mai #10 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har ikke sex med denne mannen? Anonymkode: a31d8...011 Hvorfor henger du med ham da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå