Nabooru Skrevet 7. mai #1 Skrevet 7. mai (endret) Jeg var sammen med en fyr i syv måneder. I noe av den tiden bodde vi sammen. Plutselig en dag ghostet han meg. Han svarte ikke på telefon, melding, sosiale medier. Ingenting tilsa at han skulle ghoste meg, jeg opplevde at vi hadde det fint. Jeg ser i retrospekt at dette var til det beste, av ulike grunner, men spørsmålet er: Hva får voksne mennesker til å ghoste kjæresten sin? Endret 7. mai av Nabooru La til tekst 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai #2 Skrevet 7. mai Umodne personer med tilknytningsproblemer og lite respekt for andre? Like greit å bli kvitt dem før heller enn senere, for disse sidene vil uansett komme frem. Bedre da før man er etablert og ev. har fått barn sammen. Blokker ham på alle kanaler, og så fokuserer du på å skape et godt liv for deg selv! ❤️ Anonymkode: 92e88...34f 1
Blueberrymuffin Skrevet 7. mai #3 Skrevet 7. mai Voksne mennesker oppfører seg ikke slik. Det er kun mennesker som er umodne og emosjonelt utilgjengelig som oppfører seg slik. Husk at det aldri er din feil når noen velger å gjøre slik. Husk at det ikke er deg det er noe galt med. Mennesker som holder på slik gjør det fordi de selv har problemer. Det positive er at du fant ut dette etter 7 mnd, og ikke senere. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai #5 Skrevet 8. mai Nabooru skrev (På 7.5.2025 den 14.45): Jeg var sammen med en fyr i syv måneder. I noe av den tiden bodde vi sammen. Plutselig en dag ghostet han meg. Han svarte ikke på telefon, melding, sosiale medier. Ingenting tilsa at han skulle ghoste meg, jeg opplevde at vi hadde det fint. Jeg ser i retrospekt at dette var til det beste, av ulike grunner, men spørsmålet er: Hva får voksne mennesker til å ghoste kjæresten sin? Jeg har aldri ghostet noen tidligere kjæreste, men jeg har ghostet flere tidligere venner av meg. Grunnen min er hvertfall det at jeg ikke har plass til dem i livet lenger og sliter mye med indre uro og orker ikke å forklare dem det. Anonymkode: 24ad0...ee8
AnonymBruker Skrevet 8. mai #6 Skrevet 8. mai Jeg ble ghostet av en bonde som produserte rødløk og bringebær. Vi var over 30 år og bodde på hver vår kant såå jeg skjønner jo at det ikke kunne bli mere men jeg håpet jo. Anonymkode: bcec3...374
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå