Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Men hvis man vasker håret i kaldt vann, da er det ikke gunstig med tanke på å fjerne bakterier? Og det er vanskeligere å skylle sjampoen grundig ut med kaldt vann. Blir noe av det samme som håndvask i kaldt vann. 

Anonymkode: 16cbf...a94

Jeg slet faktisk med flass før jeg begynte å vaske håret i kaldt vann, flasset forsvant uten at jeg begynte med flass sjampo ol. Men har hørt noe om at blodsirkulasjonen i hodebunnen blir bedre om mann vasker håret i kaldt vann. Har uansett ikke problemer å vaske ut shampo. Håret blir helt rent. Er jo bare å prøve.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
avent skrev (5 timer siden):

Jeg slet faktisk med flass før jeg begynte å vaske håret i kaldt vann, flasset forsvant uten at jeg begynte med flass sjampo ol. Men har hørt noe om at blodsirkulasjonen i hodebunnen blir bedre om mann vasker håret i kaldt vann. Har uansett ikke problemer å vaske ut shampo. Håret blir helt rent. Er jo bare å prøve.

med den utfordringen kan jeg også anbefale slik massasje børste i myk plast til håret. Jeg bruker alltid den for å vaske godt med shampoo, og får en liten massasje samtidig. 

Anonymkode: 7ceb8...69d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...