AnonymBruker Skrevet 7. mai #1 Del Skrevet 7. mai Det er funnet noe langstrakt tykkvegget i tarmen på CT med kontrast. De kunne ikke utelukke Malign(ondartet), men håper det kun er betennelse eller noe ufarlig. Venter på koloskopi. Noen som har opplevd det samme? Hvilke symptomer har du hatt? Anonymkode: c3d2d...eb5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #2 Del Skrevet 9. mai Jeg har hatt tarmkreft, det ble oppdaget pga veldig lav blodprosent. Ellers lite symptomer. Opererte ut ca 1/2 m tarm og fikk behandling med cellegift etter operasjonen. Er frisk i dag og har lite plager. Dersom det blir oppdaget tidlig, er det veldig gode prognoser! Lykke til! Håper det ikke er kreft hos deg ❤️ Anonymkode: 214ef...a22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #3 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har hatt tarmkreft, det ble oppdaget pga veldig lav blodprosent. Ellers lite symptomer. Opererte ut ca 1/2 m tarm og fikk behandling med cellegift etter operasjonen. Er frisk i dag og har lite plager. Dersom det blir oppdaget tidlig, er det veldig gode prognoser! Lykke til! Håper det ikke er kreft hos deg ❤️ Anonymkode: 214ef...a22 Tusen takk for svar Så godt å høre at du er helt frisk idag og at det gikk fint! Tarmen som er igjen fungerer helt fint? Takk, krysser fingrene Anonymkode: c3d2d...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #4 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Tusen takk for svar Så godt å høre at du er helt frisk idag og at det gikk fint! Tarmen som er igjen fungerer helt fint? Takk, krysser fingrene Anonymkode: c3d2d...eb5 Ja, tarmen fungerer helt fint! Merker lite til det egentlig. Når skal du ta koloskopi? Anonymkode: 214ef...a22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #5 Del Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (20 timer siden): Ja, tarmen fungerer helt fint! Merker lite til det egentlig. Når skal du ta koloskopi? Anonymkode: 214ef...a22 Så bra! Om 2uker. Anonymkode: c3d2d...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #6 Del Skrevet 10. mai Hvor gammel er du? Anonymkode: f6d96...df4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #7 Del Skrevet 11. mai Ja, jeg fikk tykktarmskreft tidligere i år. Jeg hadde egentlig ikke noen symptomer som gjorde at jeg mistenkte at noe var galt, men hadde vært forstoppet et par ganger, hatt litt treg mage og hatt litt lite energi. Det ble oppdaget da jeg fikk full stopp i tarmen og måtte på sykehuset. Heldigvis ble det oppdaget tidlig og det var ingen spredning. Anonymkode: 23a65...cf1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #8 Del Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hvor gammel er du? Anonymkode: f6d96...df4 47 Anonymkode: c3d2d...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #9 Del Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja, jeg fikk tykktarmskreft tidligere i år. Jeg hadde egentlig ikke noen symptomer som gjorde at jeg mistenkte at noe var galt, men hadde vært forstoppet et par ganger, hatt litt treg mage og hatt litt lite energi. Det ble oppdaget da jeg fikk full stopp i tarmen og måtte på sykehuset. Heldigvis ble det oppdaget tidlig og det var ingen spredning. Anonymkode: 23a65...cf1 Har samme som deg, men av og på med forstoppelse og bløtere avføring som aldri blir ferdig å tørke(som det er noe igjen). Vært utmattet i lang tid no, null energi. Blir fort syk. Så bra de fant det før det ble verre. Helt frisk no? Anonymkode: c3d2d...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #10 Del Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har samme som deg, men av og på med forstoppelse og bløtere avføring som aldri blir ferdig å tørke(som det er noe igjen). Vært utmattet i lang tid no, null energi. Blir fort syk. Så bra de fant det før det ble verre. Helt frisk no? Anonymkode: c3d2d...eb5 Samme her. Jeg var mye syk det siste halvåret før kreften ble oppdaget. Jeg måtte ha cellegift siden det gikk hull på svulsten, så jeg holder på med det nå, men jeg skal ha en CT før sommeren. Så da får jeg forhåpentligvis gode nyheter. Anonymkode: 23a65...cf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #11 Del Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Samme her. Jeg var mye syk det siste halvåret før kreften ble oppdaget. Jeg måtte ha cellegift siden det gikk hull på svulsten, så jeg holder på med det nå, men jeg skal ha en CT før sommeren. Så da får jeg forhåpentligvis gode nyheter. Anonymkode: 23a65...cf1 Krysser fingrene for deg og håper du blir helt frisk! Var det CT eller koloskopi du tok sist når de fant det? Lykke til Anonymkode: c3d2d...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #12 Del Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Krysser fingrene for deg og håper du blir helt frisk! Var det CT eller koloskopi du tok sist når de fant det? Lykke til Anonymkode: c3d2d...eb5 Jeg tok CT når de oppdaget at det var en svulst, og da var de ganske sikre på at det var en kreftsvulst. Anonymkode: 23a65...cf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #13 Del Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Krysser fingrene for deg og håper du blir helt frisk! Var det CT eller koloskopi du tok sist når de fant det? Lykke til Anonymkode: c3d2d...eb5 Takk, forresten Håper alt går bra med deg også. Anonymkode: 23a65...cf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai #14 Del Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Takk, forresten Håper alt går bra med deg også. Anonymkode: 23a65...cf1 Takk, det går bra, får bare ventr å se hva det viser Anonymkode: c3d2d...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå