Gjest gjest1 Skrevet 18. mars 2006 #21 Skrevet 18. mars 2006 skal tenke litt på et egnet sted Er så lite ute om dagen på type cafe siden jeg fikk barn, men kommer vel på noe. Får komme med forslag dere og da Et sted der vi kan spise litt og? Og som er rimelig kanskje? Da er jo feks. Cafe Sara i Torggata veldig hyggelig. Der er det vel helelr ikke mer enn 20 års grense på kveldene siden det er mer restaurant/ bar/ cafe. ← Er det det samme som Saras telt? Det hørtes i såfall fint ut for meg, syns eg!!
Lassie Skrevet 18. mars 2006 #22 Skrevet 18. mars 2006 Hvis det ligger i nærheten av Saras telt der så høres det bra ut for meg også Helst noe som er ganske sentralt så jeg ikke må knote så ille med å komme meg frem. Nærme Karl Johan med andre ord
Susan Sto Helit Skrevet 18. mars 2006 #23 Skrevet 18. mars 2006 Cafe Sara og Saras telt er nok ikke det samme. Torggata er vel nødt til å være i nærheten av torggata bad. Er ikke det i nærheten av Sentrum Scene? Tror ikke Saras telt er noe særlig til annet enn utepilsen om sommeren. Litt usikker på bra steder, de legger ned alle jeg liker, og jeg har nærmest sluttet å gå ut og drikke.
kitekatt Skrevet 18. mars 2006 Forfatter #24 Skrevet 18. mars 2006 Cafe Sara og Saras telt er nok ikke det samme. Torggata er vel nødt til å være i nærheten av torggata bad. Er ikke det i nærheten av Sentrum Scene? Tror ikke Saras telt er noe særlig til annet enn utepilsen om sommeren. Litt usikker på bra steder, de legger ned alle jeg liker, og jeg har nærmest sluttet å gå ut og drikke. ← Stemmer at Saras telt og Cafe Sara er to forskjellige steder. CafeSara ligger lengre nedover torggata fra gamle torggata bad/ sentrum scene, retning Grunerløkka. Men det finnes vel mange hyggelige steder i Oslo, så det er bare å foreslå noe annet. Tenkte på plassen (langbord hvis vi blir mange) og prisene (ganske rimelig både drikke og mat, og god) Men det er jo et hav å ta av i Oslo, så kom med forslag
kitekatt Skrevet 18. mars 2006 Forfatter #25 Skrevet 18. mars 2006 (endret) Eller...hva med en hyggelig tapasrestaurant? Ligger en koselig en på youngstorget i 2 etg. der over basarene, også ligger det enda en koselig en på egertorget. Husker ikke hva den heter. Det er ikke så billig da, men der finner jo alle noe de liker Endret 18. mars 2006 av kitekatt
Lassie Skrevet 18. mars 2006 #26 Skrevet 18. mars 2006 Hva liker folk å spise da, hvis vi skal spise?
Gjest Fruktkake Skrevet 18. mars 2006 #27 Skrevet 18. mars 2006 Hvilken dato havnet dere på? Jeg er i Oslo 6.-8. april.
Gjest nevèsta Skrevet 18. mars 2006 #28 Skrevet 18. mars 2006 Sara er koselig og tapas hørtes godt ut... Ellers er ikke Mr Hong så ille, dvs har vært litt varierende de gangene jeg har vært der. Eller hva med en sushi-restaurant? Uansett - hvis den endelige datoen ble 29. april, kan jeg ikke være med, for da spiser jeg tapas i et, forhåpentligvis, litt varmere land.
Lythande Skrevet 19. mars 2006 #29 Skrevet 19. mars 2006 Jeg kan ikke 29 april, da er jeg nemlig på danskebåten... Rock the Boat.
Susan Sto Helit Skrevet 19. mars 2006 #30 Skrevet 19. mars 2006 Hvis det er flere som kan 22. enn 29. april, så synes jeg ikke dere skal ta hensyn til at lille meg ikke kan. Er ikke sikker på om jeg kan uansett. Hyggelig hadde det jo vært, men jeg vil ikke at mange skal gå glipp av det for at jeg skal kunne være med! Ser faktisk ut som det blir tidligere hjem fra Stockholm enn ventet, så da kan det jo kanskje hende jeg kan være med den 22. alikevel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå